Gå til innhold

Den store X-Files tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden X-Files skal begynne/har begynt igjen nå, og alle sesongene (mer eller mindre?) skal sendes, samt det at flere av oss her på forumet har skaffet oss flere sesonger på DVD, kan vi jo endre trådens navn til "X-Files tråden!" eller noe sånn, slik at vi kan diskutere alt angående X-Files her (hvilke episoder vi liker, hvilke vi ikke liker - noe vi lurer på, osv)! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Siden X-Files skal begynne/har begynt igjen nå, og alle sesongene (mer eller mindre?) skal sendes, samt det at flere av oss her på forumet har skaffet oss flere sesonger på DVD, kan vi jo endre trådens navn til "X-Files tråden!" eller noe sånn, slik at vi kan diskutere alt angående X-Files her (hvilke episoder vi liker, hvilke vi ikke liker - noe vi lurer på, osv)! :)

5622779[/snapback]

Done, eller blir det altfor streit? Noen innspill på tittel?

Lenke til kommentar
Sesong 1 blir bedre etter hvert. De første episodene kan virke litt platte, men etter hvert blir det litt mer om litt mer jordnære (men fortsatt mystiske) temaer. Episodene Ice, Darkness Falls og Beyond The Sea (i tillegg til første episode) var blant de episodene jeg liker best. :)

5623222[/snapback]

Jeg gleder meg til å få sett dem. Syns de tre episodene i dag var ganske gode, men de få jeg fikk med meg på TV2 syns jeg var bedre. Så jeg gleder meg noe enormt videre ut i sessongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...