Gå til innhold

Den store X-Files tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, og jeg som nettopp ble ferdig med sesong 1. Amazon har enda ikke sendt sesong 2 til meg enda (noen problemer med kortet), men jeg håper nå at de får ordnet det snart, sånn at jeg får den også (har sesong 3 liggende her, men har ikke lyst til å røre den før sesong 2 er gjennomsett).

 

Elsker X-Files, og det er fint å høre at det kommer på TV igjen, selv om at det ikek gagner meg noe da jeg ikke har TV3. :love:

Lenke til kommentar
synd det bare er reprise dah å ikke nye episoder...

 

The truth is out there!!

5607411[/snapback]

 

Er storfan av X-Files, men jeg må ærlig innrømme at jeg er helt uenig med deg. X-Files ble dratt ut alt for mye. De to siste sesongene (uten Duchovny) var helt unødvendige for min del. X-Files ble ikke X-Files uten Special Agent Mulder. :no:

 

Med andre ord er jeg glad for at det kommer i reprise (da jeg elsker de gamle episodene), og at det ikke kommer noen flere episoder.

Lenke til kommentar
synd det bare er reprise dah å ikke nye episoder...

 

The truth is out there!!

5607411[/snapback]

 

Er storfan av X-Files, men jeg må ærlig innrømme at jeg er helt uenig med deg. X-Files ble dratt ut alt for mye. De to siste sesongene (uten Duchovny) var helt unødvendige for min del. X-Files ble ikke X-Files uten Special Agent Mulder. :no:

 

Med andre ord er jeg glad for at det kommer i reprise (da jeg elsker de gamle episodene), og at det ikke kommer noen flere episoder.

5608065[/snapback]

joda, er enig av det ble litt dratt ut som du sier, men det var ikke direkte dårlig av den grunn... men selvfølgelig, de første episodene var jo best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...