Gå til innhold

Xbox 360 og USB mouse & keyboard


Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Les dette:

 

http://support.microsoft.com/?scid=kb;en-us;909159

 

Betyr det at man bare kan koble til en usb mus også vil det funke? Noen som har prøvd dette? Lurer veldig på det fordi jeg tenker å kjøpe 360 snart og vil helst bruke usb mus når jeg spiller Oblivion.

 

Edit:

 

Dette er til den gamle xboxen. Det virker da vel logisk at noe sånt skal komme til 360 også vel? Hvis det ikke finnes fra før?

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11972

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les dette:

 

http://support.microsoft.com/?scid=kb;en-us;909159

 

Betyr det at man bare kan koble til en usb mus også vil det funke? Noen som har prøvd dette? Lurer veldig på det fordi jeg tenker å kjøpe 360 snart og vil helst bruke usb mus når jeg spiller Oblivion.

5592642[/snapback]

 

Jeg bruker et logitech USB keyboard til å skrive "Live" meldinger, det fungerer yppperlig!

Lenke til kommentar
Jeg bruker et logitech USB keyboard til å skrive "Live" meldinger, det fungerer yppperlig!

 

Hmm, så da tar den tastatur ihvertfall.. Har du mulighet for å prøve mus da?

5592659[/snapback]

 

Prøvde 3 forskjellige USB muser (MS, Acer og Logitech). Alle fikk power fra USB porten, men hadde ingen nytte. Ingen form for reaksjon i hverken Dashboard eller spill (COD2)

Lenke til kommentar

Vel, feigt og feigt. Omtrent alle ville vel brukt mus om det hadde vært mulig. Jeg tenker først og fremst på Oblivion jeg. Jeg føler ikke at jeg har samme frihet med en spake som med mus. Tenk dere å plukke opp små ting som nøkler og piler! Man må sikte liksom og bruke lang og frustrerende tid på dette. Dårlige greier synes jeg at det ikke er mulig. Kan godt hende jeg faktisk ikke kjøper på grunn av dette ja. Blir vel kanskje PC, men det vil jo også koste mer! Det er ikke lett å være gamer og grafikk-hore! :p:wee:

Lenke til kommentar
synes det er bra at det ikke går an.. tenk eks på et fps spill.. der neon spiller med spake og noen med mus og tastatur.. det blir jo feigt..

5595036[/snapback]

Helt enig - det er jo dette som er fordelen ved en konsoll i multiplayer; alle er på like fot, ingen har fordel av spesielt utstyr eller hacks - så det er hvor flink du er som faktisk avgjør :)

 

Enkelte spill kunne sikkert hatt stor hjelp av mus/tastatur, men jeg håper de aldri vil tillate bruk av det i online-spilling.

Lenke til kommentar

Et merkelig svar ihvertfall:

 

THINGS TO TRY

1. Make sure that the portable device is compatible with the Xbox 360 console. The following devices are compatible the Xbox 360 console: • Official Xbox 360 accessories

• Most USB mouse devices and USB keyboards

• Most digital cameras

• Many portable music players

• Many mass storage devices

 

Tatt fra linken over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vel, feigt og feigt. Omtrent alle ville vel brukt mus om det hadde vært mulig.

5595661[/snapback]

 

Vel, en av hovedgrunnene til at jeg spiller på konsoll er at jeg kan legge meg i sofaen/senga og virkelig slappe av, derfor er det uaktuelt for meg, og sikkert mange andre, å koble til mus/tastatur for å spille med WASD-oppsett.

Lenke til kommentar
Vel, feigt og feigt. Omtrent alle ville vel brukt mus om det hadde vært mulig.

5595661[/snapback]

 

Vel, en av hovedgrunnene til at jeg spiller på konsoll er at jeg kan legge meg i sofaen/senga og virkelig slappe av, derfor er det uaktuelt for meg, og sikkert mange andre, å koble til mus/tastatur for å spille med WASD-oppsett.

5661039[/snapback]

 

Vel, med inntog av LCD-TVer så ser jeg ikke bort ifra at flere og flere sitter i soffakroken og spiller med tastatur og mus (PC spill) :hmm:

Lenke til kommentar

Revolution er svaret på alle deres bønner!

Det er mye bedre og mer nøyaktig enn både mus og vanlig spakekontroll!

 

Men litt mer OT: Som überGoliath sier er det mange som spiller PC på LCD/HDTV'ene sine. Naboen min har en svær HDTV han har koblet PC og 360 til, og han ergrer seg over at det ikke fungerer med mus til den enda...

Men dere har også et poeng når dere sier at bilspill er best med stikke:D

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med at man absolutt SKAL ha mus og tastatur til Xbox360!!

 

Vis man absolutt ikke klarer og spille uten MogT så IKKE kjøp xbox da vel!!

 

Det fungerer HELT greit og bruke kntrollen!

 

Hold dere te PC MuseBrukere :D Hehe

 

 

 

 

Offtopic:ÆSJ! må ut og STRØ nå!! hehe! -hater Vinteren!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...