Gå til innhold

skulle hatt et nytt skjermkort


RoverS90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må innrømme at jeg har 0 peiling på pc men lure på om det er pci (hva er det for noe da?) prisklassen må vell være noe mellom 1000-2000 kanskje? fant ut at det skjermkoret jeg har heter SiS 760GX. er det så dårlig som det virker eller er det noe jeg kan stille på så det blir bedre?

Lenke til kommentar

Etter å ha sjekket litt på acer.no så ser det ut som om du IKKE har mulighet til å bytte skjermkort på den maskina der desverre... Er ikke så mange bærbare du kan gjøre det på.

 

PS: en fin måte å finne tilbake til innleggene dine er å trykke på linken på venstre side av skjermen som heter "Mine innlegg"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Etter å ha sjekket litt på acer.no så ser det ut som om du IKKE har mulighet til å bytte skjermkort på den maskina der desverre... Er ikke så mange bærbare du kan gjøre det på.

 

PS: en fin måte å finne tilbake til innleggene dine er å trykke på linken på venstre side av skjermen som heter "Mine innlegg"

5594736[/snapback]

 

:cry:

 

noen som vil kjøpe pc?

går det ann å stille på noe så grafikken blir bedre da?

 

Edit: pc er foresten bare 1 år gammel.. blir for dumt å måtte kjøpe ny igjenn

Endret av RoverS90
Lenke til kommentar
etter å fått sove på det så har jeg kommet fram til den geniale ideen at jeg kunne kjøpe en ny skjerm og koble den til den bærbare. ville det funke? hva slags kabler trenger jeg da? koster en slik kabel mye peng? og hvor mye koster en skjerm? noen å annbefale?

5597949[/snapback]

Du får ikke bedre grafikk ytelse fra sjermkortet av og kjøpe ny sjerm desverre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...