Gå til innhold

Gode drinker - trenger tips!


anaconda

Anbefalte innlegg

Whisk(e)y skal ikke blandes ut

5585873[/snapback]

 

Hvor har du det fra?

 

Faktisk veldig vanlig å blande ut whisky med vann.. Smaker faktisk veldig mye bedre også, det er såklart smak og behag men tror faktisk mange hadde syntes det om de hadde drikket det, men er nok ikke det vanligste her i norge hvertfall blant folk jeg kjenner, whisky er ofte den barske drikken som de tøffe mannfolka drikker selvom 80% av de kommer med de værste ansikts grimasene etter de har drukket det..

 

Å ha isbiter oppi whisky blir noe alla å blande det ut med vann, mange som tror at on the rocks er isbiter men det er faktisk steiner som gir en on the rocks. Steiner vanner ikke ut drikkene slik som isbiter gjør når de sakte men sikkert smelter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, bare et lite tips: Ikke bland ut med noe du liker skikkelig godt! Hvis du blir skikkelig dårlig etter å ha drukket så vil du etter den kvelden bli kvalm bare du lukter det du blandet med, sånn har hvertfall jeg det med fanta exotic. Digget den brusen før, nå vil jeg bare spy hvis jeg lukter fanta exotic.

5586150[/snapback]

 

Jeg brakk meg faktisk når jeg tenkte på redbull nå... Fikk litt for mye vodka og redbull en gang.. Så selv om det er fristende å teste med litt av favorittleskedrikken din, så bare ikke gjør det :)

 

En ting som er litt morsomt, men samtidig godt er Kakao med vodka. Ta litt vodka i kakao'en før du drikker den. Etter det jeg har hørt, så må kakao'en være under 65C for at ikke alkoholen skal fordampe.. :p

Lenke til kommentar
Skulle også prøvd Strawberry Daiquiri men vet ikke hvordan det uttales.

5585663[/snapback]

 

Jeg uttaler det iallefall "stråberri dekkori" (nesten sånn iallefall).

 

Ganske god.

5586456[/snapback]

 

Absolutt en av mine favoritter, husker jeg drakk den omtrent hele uken i påsken 2003 i bacardibussen på stranden i honduras

Lenke til kommentar
Altså, bare et lite tips: Ikke bland ut med noe du liker skikkelig godt! Hvis du blir skikkelig dårlig etter å ha drukket så vil du etter den kvelden bli kvalm bare du lukter det du blandet med, sånn har hvertfall jeg det med fanta exotic. Digget den brusen før, nå vil jeg bare spy hvis jeg lukter fanta exotic.

Klarer ikke å drikke Appelsin Juice, Battery (Red Bull) eller Fanta Exotic lenger, så det er mye sannhet bak det der ja. Har begynt med Schweppes Lemon nå. Heldigvis er ikke det noe jeg drikker til vanlig.

Lenke til kommentar

Trenger ikke gode drinker.. ender bare opp med å bli dårlig om du drikker for mye.. gjør som jeg pleier :)

 

kjøp deg en flaske helt grei blank sprit, shot impulsivt til å begynne med. Gå deretter over til å shotte sånn av og til.. skyll ned med vann om du føler det går til helvette :p

 

Sprit og vann virker kansje kjedelig, men det funker fett som faen :D

Lenke til kommentar
Trenger ikke gode drinker.. ender bare opp med å bli dårlig om du drikker for mye.. gjør som jeg pleier :)

 

kjøp deg en flaske helt grei blank sprit, shot impulsivt til å begynne med. Gå deretter over til å shotte sånn av og til.. skyll ned med vann om du føler det går til helvette :p

 

Sprit og vann virker kansje kjedelig, men det funker fett som faen :D

5591150[/snapback]

 

den metoden kan virkelig anbefales. det eneste jeg tar innenfor tennene på en dag det skal drikkes skikkelig er sprit (helst koskenkorva), brødmat og vann, men så er jo jeg litt ekstrem da. de to første slurkene med vodka smaker ikke noe særlig (hvis du ikke har lært deg å like det sånn som meg), men når du har kommet i gang går det ned som vann. bare pass på å ikke overdrive :tease: .

 

det anbefales heller ikke å spise noe mat man er veldig glad i de siste timene før du skal drikke. det er ingenting som ødelegger god mat som å spy den opp i fylla :thumbdown: . har en kompis som ikke tåler dynet av pasta di parma lenger :!:

Lenke til kommentar
Altså, bare et lite tips: Ikke bland ut med noe du liker skikkelig godt! Hvis du blir skikkelig dårlig etter å ha drukket så vil du etter den kvelden bli kvalm bare du lukter det du blandet med, sånn har hvertfall jeg det med fanta exotic. Digget den brusen før, nå vil jeg bare spy hvis jeg lukter fanta exotic.

Klarer ikke å drikke Appelsin Juice, Battery (Red Bull) eller Fanta Exotic lenger, så det er mye sannhet bak det der ja. Har begynt med Schweppes Lemon nå. Heldigvis er ikke det noe jeg drikker til vanlig.

5591108[/snapback]

 

Hvor lenge går det før kroppen "glemmer" at den ikke tåler dette?

Hadde i meg store mengder tvilsom russisk vodka en gang å etter dette tåler jeg ikke lukten en gang. Har sevsagt blitt bedre i ettertid, men har ikke kommet helt over det ennå (det er over ett år siden!) Tror kroppen min har glemt det til sommeren, da er det på igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg lagde en gøyal en som jeg postet i bloggen min for en stund siden. Da blandet jeg:

 

Vodka

Passoa

Red Bull

Bitter Lemon (Aass, ikke ringnes, ringnes sin smaker piss).

 

Husker ikke hvor mye jeg tok av hver, men tror jeg blandet slik at hver ingrediens utgjorde 1/4.

 

Passoa og Appelsinjuice med sprite er jo også en all-time favoritt jeg aldri går lei.

Lenke til kommentar
Jeg lagde en gøyal en som jeg postet i bloggen min for en stund siden. Da blandet jeg:

 

Vodka

Passoa

Red Bull

Bitter Lemon (Aass, ikke ringnes, ringnes sin smaker piss).

 

Husker ikke hvor mye jeg tok av hver, men tror jeg blandet slik at hver ingrediens utgjorde 1/4.

 

Passoa og Appelsinjuice med sprite er jo også en all-time favoritt jeg aldri går lei.

5597067[/snapback]

 

Det hørtes egentlig helt jævlig ut, unnskyld språkbruken hehe

Lenke til kommentar
Trenger ikke gode drinker.. ender bare opp med å bli dårlig om du drikker for mye.. gjør som jeg pleier :)

 

kjøp deg en flaske helt grei blank sprit, shot impulsivt til å begynne med. Gå deretter over til å shotte sånn av og til.. skyll ned med vann om du føler det går til helvette :p

 

Sprit og vann virker kansje kjedelig, men det funker fett som faen :D

5591150[/snapback]

 

 

Ho ho...Ja det funker fett! Skal man bli fort full er det en klar favoritt.. :p

 

Noen som har smakt ''Bambus'' 1/2 Rødvin og 1/2 Cola... Anbefales...

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Trenger ikke gode drinker.. ender bare opp med å bli dårlig om du drikker for mye.. gjør som jeg pleier :)

 

kjøp deg en flaske helt grei blank sprit, shot impulsivt til å begynne med. Gå deretter over til å shotte sånn av og til.. skyll ned med vann om du føler det går til helvette :p

 

Sprit og vann virker kansje kjedelig, men det funker fett som faen :D

5591150[/snapback]

 

 

Ho ho...Ja det funker fett! Skal man bli fort full er det en klar favoritt.. :p

5597720[/snapback]

 

Du vet at man drikker for å nyte drikken ikke for å bli full? I hvertfall sånn i prinsippet hehe

Lenke til kommentar
Trenger ikke gode drinker.. ender bare opp med å bli dårlig om du drikker for mye.. gjør som jeg pleier :)

 

kjøp deg en flaske helt grei blank sprit, shot impulsivt til å begynne med. Gå deretter over til å shotte sånn av og til.. skyll ned med vann om du føler det går til helvette :p

 

Sprit og vann virker kansje kjedelig, men det funker fett som faen :D

5591150[/snapback]

 

 

Ho ho...Ja det funker fett! Skal man bli fort full er det en klar favoritt.. :p

5597720[/snapback]

 

Du vet at man drikker for å nyte drikken ikke for å bli full? I hvertfall sånn i prinsippet hehe

5598079[/snapback]

 

Det spørs hvor man er, hvor god tid man har og hvordan omgivelsene er...Men vanligvis er det for nytelse..Selfølgelig..

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...