Gå til innhold

Skriptlaging på The Movies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, kan man lage egne manus i dette spillet? Sånn at det er JEG som lager det, og ikke dataen som genererer et. Også et spørsmål til, hvordan sletter man bygninger i spillet? Fikk det ikke til på demoen.

Takker for innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jepp, kan man lage egne manus i dette spillet? Sånn at det er JEG som lager det, og ikke dataen som genererer et. Også et spørsmål til, hvordan sletter man bygninger i spillet? Fikk det ikke til på demoen.

Takker for innspill  :)

5580675[/snapback]

Når man skal lage et eget script er det egentlig veldig lite du kan gjøre.

Man kan velge skuespillere, klær de skal ha, navnet på filmen, navn på skuespillerene. Man kan velge sener, natt, dag, kulisser og litt andre ting.

Selve filmen er delt inn i sekvenser der du får opp ruter du kan velge.

Som feks.

Tre menner går inn i et rom. Neste rute kan du ha at en av mennene trekker en pistol. Videre kan du sette inn et bankrank, jakt, drap.

Så du får ikke bestemme så veldig mye.

Det andre spørsmålet ditt:

Plukk opp en Builder/bygger. Når du gjør dette blir det lyst opp mange rundinger rundt bygningene. For å slette setter du han enkelt og greit bare på den rundingen som har en bombe inni seg. Trykker så to ganger og vips.

GL HF. :)

Endret av Fez
Skrevet

jeg måtte spelle til jeg fikk en Bonus da fikk jeg Custom Script Factory eller noe men jeg er trenger bare EN film med 2 stjernes, da for jeg Proffesional Script House eller noe:P ååå det er vanskelig!

Skrevet
Jeg har komt til 4 stjernes filmer. Skal si deg at vist du sliter nå, så blir det ikke lettere senere.  :) Har fått det 4 scripthuset også.

5602867[/snapback]

hva mener du? fins det flere Script hus?:S kan du velge hvor du skal sette kameramennene og? :dribble:

Skrevet
Jeg har komt til 4 stjernes filmer. Skal si deg at vist du sliter nå, så blir det ikke lettere senere.  :) Har fått det 4 scripthuset også.

5602867[/snapback]

hva mener du? fins det flere Script hus?:S kan du velge hvor du skal sette kameramennene og? :dribble:

5602880[/snapback]

i starten så har du bare et scripthus som heter basic, så får du proffesional etter at du har laget en 2 stjernersfilm. Når du så har en 3 stjernersfilm i boks får du enda et nytt scripthus. Poenget med dem er ikke at du kan velge flere ting å gjøre, men det er at Scriptwriterene dine skriver bedre script etter hvert som du får nye hus. Feks. Setter du en scriptwriter i basichuset vil du få et script på max 1 stjerne. Setter du en scritpwriter i proffesional huset vil du få max 2 stjernerscript. Så etterhvert som du blir bedre så får du nyere ting som er tilpasset årstallet og hvilket nivå filmene diner er på.

Skrevet

hva skjer når du kommer til 12 stjernes? for du 12 Script hus?lol jeg la merke til at jeg runna det i år 2000-2005 da kommer det Credits ALT for lite spell:) men det er bare og lage filmer som er gøy der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...