StorPeder Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Veldig fornøyd med valget som human rogue diplomacy ftw <3 Ser også godt ut: 7360189[/snapback] +5 swords blir hele 0,5 crit neste patch og visstnok ingenting mer. En stor nerf til The Hungering Cold, Maladath, Humans og Edgemasters Handguards (på tide). Må si meg enig i at diplomacy er vanvittig kjekt. Perception er også bra, men er bare nyttig når du er klar over at det er noen i nærheten. 7360803[/snapback] En rogue restealther sannsynligvis etter innledende stun+gouge. Da vet du han er der Perception er det verste som finnes for en rogue. Føles som de ser deg fra 40 yards!
Xarus Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg har en NE rogue på stormreaver. Og ja, liker ikke movsene til Ne. Men de er ok. Bortsett fra når du applyer poison.... Men hvis du har tenkt å gå pvp, kan du jo ta Ud rogue. Hvis du vil gå pve, ta human. Enkelt valg^^
Cannabiskopen Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 (Dessuten er det mennesker vi snakker om, noe du sannsynligvis ser hver eneste dag IRL, det kan ikke vært stygt eller teit) Hvis jeg hadde sett ut sånn som Male Human gjør, eller løpt som de løper, så hadde jeg tvilt på min egen legning ... Men at human her de beste racials, det er det ingen tvil om Edit: er ikke noe galt i Femal Human 7360091[/snapback] Og hvis du hadde sett ut som en Tauren Female så hadde det vært greit? Alle andre raser er så klart styggere enn humans. Ellers har dere en veldig kvalm smak for jenter/gutter
StorPeder Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Eller det at male humans ikke ser ut som, og beveger seg som mennesker gjør? Humans (Male) er, i mine øyne, den nest minst behagelige klassen å se på, aka stygg, kun slått av nightelfs. Jeg vet ikke om jeg misforsto noe av det du skrev, nå ...
gamer73 Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Vel ut fra det faktum at human males i wow har en usedvanelig stor muskelmasse, så er det ikke rart dem løper noe rart. Real life muskelbunter som ligner wow humans løper ikke akkurat spes grasiøst dem heller. Men vi mennesker hevder ikke å være humanoidenes svar på en katt. Mennesker er bare i real life og fantasy regnet som den mest perfekte organsime, om man ser alle egenskapene under ett. Og siden vi er real life og fantasy "herskere" så må vi få lov til å løpe litt rart:)
MrLee Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Og hvis du hadde sett ut som en Tauren Female så hadde det vært greit? Alle andre raser er så klart styggere enn humans. Ellers har dere en veldig kvalm smak for jenter/gutter 7363053[/snapback] tull, night elf females er så søte dem, samme med enkelte troll females Endret 27. november 2006 av MrLee
oophus_3do Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 For helvete, er vitsen med å bumpe en 9 gammel måneder topic? han er 60 for LENGE siden. 7355650[/snapback] EHEeheaheahehah!! TobzzZ: Hvordan fant du egentlig denne tråden her? Pluss klare å bumpe den når du vet den er såpass gammel.. Han har sikkert sluttet med wow for lenge sia..
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Som du liker å se på? Male human ser jo helt retard ut. Skal du være alliance rogue som du skal bruke mest for pvp burde du gå etter racials. Da er gnome best, med dverger etter seg. 5576855[/snapback] Fordi? Jeg har en Human male Paladin (spiller aldri på han omtrent, men likevel), og han er den stiligste characteren jeg har. Grått hår med helskjegg, furete ansikt. Stiligere blir det ikke.
GANTEN Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det posetive med og være gnome Rouge er at du er så liten og usynelig, til tider i bg løper jeg forbi horder uten stealth mode. Uanset rouge er best i gnome spør du meg=P eller dwarf di har god critt!
Chrynarx Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det posetive med og være gnome Rouge er at du er så liten og usynelig, til tider i bg løper jeg forbi horder uten stealth mode. Uanset rouge er best i gnome spør du meg=P eller dwarf di har god critt! 7374545[/snapback] det er ikke derfor dwarfs er best, det er fordi med stoneform så kan du bruke vanish igjen når du har har bleeding effects på deg, eller andre effects!
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det posetive med og være gnome Rouge er at du er så liten og usynelig, til tider i bg løper jeg forbi horder uten stealth mode. Uanset rouge er best i gnome spør du meg=P eller dwarf di har god critt! 7374545[/snapback] RoGUe ja.
Kjobben Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Alt sier human i dette tilfellet: Human = 5+ Mace skill, 5+ Sword skill, Perception og 10% increased reputation. Night Elf = 1% Dodge Så utifra hva en rogue trenger, er jo human best. En liten ekstra ting, Night Elf er så stygge, human female er .
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Alt sier human i dette tilfellet: Human = 5+ Mace skill, 5+ Sword skill, Perception og 10% increased reputation. Night Elf = 1% Dodge Så utifra hva en rogue trenger, er jo human best. En liten ekstra ting, Night Elf er så stygge, human female er . 7374960[/snapback] Forelska i din virtuelle ladyfriend?
MrLee Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 (endret) hey, hvis du først skal sitte i timesvis og stirre på rumpa til en pixelert karakter, kan den iallefall være appelerende å se på... Endret 28. november 2006 av MrLee
Kjobben Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Forelska i din virtuelle ladyfriend? Ikke akkurat, bare i forhold til NE så. + jeg spiller gnome, så... hey, hvis du først skal sitte i timesvis og stirre på rumpa til en pixelert karakter, kan den iallefall være appelerende å se på... 7375631[/snapback] Akkurat!
John Keats Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Derfor du spiller gnome kjobbis? appelerende å se på? Liker human femalen min jeg
Overguard Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Alt sier human i dette tilfellet: Human = 5+ Mace skill, 5+ Sword skill, Perception og 10% increased reputation. Night Elf = 1% Dodge Så utifra hva en rogue trenger, er jo human best. En liten ekstra ting, Night Elf er så stygge, human female er . 7374960[/snapback] ØLØLØ l2p. Nelfs har shadowmeld som gir et ekstra stealth point, noe som igjen er like bra som 2 points i MoD. Så NE rogues trenger bare 3 points i MoD mens andre classes trenger 5. I neste patch er weapon skill så å si useless anyways... Eneste som er bra med humans er 10% increased rep. Human male er styggere enn Nelf imo, ser ut som de har bajsa skikkelig i buksa når de løper/hopper. Female er ok tho..
Schjellin Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Haha, beklager att jeg tok den opp igjen. Jeg viste ikkje det Men uansett Human Female er fine men også Nelf Female ;D
Walts Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 (endret) haha, denne tråden er gammel den xD rougen min ble lvl 11 og hadde 2 swiftness potion recepies jeg solgte for 30G hver xD så du som mente jeg var 60 for lengst noen poster tilbake, no way Endret 29. desember 2006 av djrabbit88
Schjellin Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 (endret) haha, denne tråden er gammel den xD rougen min ble lvl 11 og hadde 2 swiftness potion recepies jeg solgte for 30G hver xD så du som mente jeg var 60 for lengst noen poster tilbake, no way 7597756[/snapback] Haha, lvl 11 ja Kunne jo fått den opp i 20 værtfall da Endret 29. desember 2006 av TobzzZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå