Th3obald Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Var innom sida til SE for å finne noe programvare for en kompis med K750i. Da jeg kikket over lista med telefoner dukket M600i opp foran W810i (som jeg regner med de fleste har sett allerede). Jeg har aldri sett denne telefonen før, men den virker temmelig kjekk, om en noe begrenset. Dette ser nesten ut som en glipp fra SE sin side, da jeg ikke har funnet noe som helst info om denne andre steder enn her! M600i Det er en temmelig flat, og hendig 3G-smartphone, dog uten kamera(er), EDGE, minnekort eller andre multimedia-godsaker. Tastaturet ser temmelig "blackberry" ut, og det gjør forresten funksjonene óg! E-post og surfing (Opera) ser ut til å være hovedfunksjonene, og virker som en P-serie "light". Jeg kan ha driti meg ut her, så ikke vær redd for å si ifra om dette er "gammelt nytt", selvom spesiellt gammelt kan det neppe være!
genser Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 8. februar 2006 av arehei
Anbefalte innlegg