Gå til innhold

Beste kapittel i HL2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xen er bare misforstått. Det er hele meningen at det skal skille seg ut. Det skal være utenomjordisk og mystisk. Half-Life ville ikke vært like senasjonelt uten.

5576064[/snapback]

 

Misforstått og misforstått. Jeg føler spillet mistet bitte litt gnist under disse kapittelen. For all del, det var morsomt, men den klaustrofobiske og intense følelsen man opplevde i Black Mesa ble litt borte i denne merkelige verdenen.

Lenke til kommentar
Likte spillet fra start til slutt jeg. Men om jeg må plukke ut et kapittel så må det være Highway 17. ASbsolutt rått med ransakingen av alle husene en kommer over med bilen.

 

Jeg levde meg sikkelig inn i dette spillet på en måte jeg ikke har opplevd før. Var helt fantastisk.

 

:love:  *mimre*

 

Ja, fy faen, er _helt_ enig om dette! H17 var uten tvil best, elsket å ransake alle husene, kjøre over combine soldater, og leke meg med Antlions :D

Lenke til kommentar
Xen er bare misforstått. Det er hele meningen at det skal skille seg ut. Det skal være utenomjordisk og mystisk. Half-Life ville ikke vært like senasjonelt uten.

5576064[/snapback]

 

Misforstått og misforstått. Jeg føler spillet mistet bitte litt gnist under disse kapittelen. For all del, det var morsomt, men den klaustrofobiske og intense følelsen man opplevde i Black Mesa ble litt borte i denne merkelige verdenen.

5593913[/snapback]

Når det gjelder den klaustofobiske gnisten så er det jo noe lignende i Ravenhome (som jeg likte aller best)

Lenke til kommentar

Raven holm og our benefactors er geniale kapittler.... Liker også det der du må bruke madraser og ting på bakken for å ikke bli tatt av insektene...

Himmel nå føles det nesten som å møte en gammel venn jeg ikke har sett på lenge :cry:

 

Tussler opp på posten og henter nytt skjermkort nå, gleder meg til å spille gjennom HL2 en gang til....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må vel prøve å plukke ut noen scener som var "mine beste".

 

Første kapittel var bare genialt. Du dukker opp på toget og går ut i en totalt ukjent verden, og ender opp på flukt fra combines med en gang. En spesiell følelse av å være alene og uten hjelp i en verden du ikke kjenner igjen. Priceless.

 

Jeg for min del så ikke noe spesielt med H17 brettene, og syntes de til tider ble for lange og kjedelige. Mye kjøring, lite action.

 

Ravenholm var utrolig nervepirrende og spennende. Høre klør over blikktak, kråker og zombier overalt. En trykka stemning som fikk blodet til å rase i årene.

Lenke til kommentar

Tja.. vanskelig å velge faorittkapittel, men definitivt ikke Ravenholm..

 

er ikke fan av å spille skvettespill.. filmer går greit men ikke spill.. takler det bare ikke^^,

 

fikk en kompis til å gå gjennom ravenholm btw :blush: men han har runda hele spillet sånn 10 ganger så det gikk kjapt..

Endret av complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...