Aadland Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg holder på med min siste golf Jeg har mye stasj liggende som jeg skal putte på denne bilen, da dette blir den siste. Jeg har alerede kjøpt meg ny bil så denne blir bare "rigget" ferdig og solgt. Til nå har jeg bare sveiset igjen bakluke og puttet på ny fanger bak (den mest firkantete som jeg fant da denne bilen er firkantet) nye dører og nytt panser. Alle hull til lister, blinkere, emblem osv blir sveiset igjen. Jeg har en slik vinge til bilen Det blir nok disse dekslene på speilene for å få blinkere. Jeg har planer om å gjøre bilen klar til lakkering iløpet av neste helg og påfølgende uke. Har ikke bestemt meg hvilen farge det blir. Tenkte jeg skulle legge inn flere bilder etter hvert. Har alt untatt sideskjørt da jeg ikke har funnet noen som passer til bilen, vil ikke ha M3. Dørhåndtakene er midlertidige, skal ikke ha disse Audi style håndtakene. Det blir enten Mk3 look eller så skal jeg sveise inn noen nyere ifra audi som ikke stikker ut på siden av døren. Motoren skal skiftes ifra en 1,6 til 1,8 standar forgasser motor, da det er greit med 5tr kasse og litt mere futt. Bilen er senket 60/60 med gass dempere, akurat som å kjøre go-cart. En herlig følese. Endret 3. februar 2006 av Aadland
sofarot Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Pent prosjekt. Felger, grill osv? Noen planer?
Aadland Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Skrevet 5. februar 2006 Pent prosjekt. Felger, grill osv? Noen planer? 5552818[/snapback] 10x17 bak og 8,5x17 fremme
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Skrevet 5. februar 2006 Angel-eyes, ja. Er vel slike Marvil har og trur jeg
exs Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 ville du ikke fått mer for den hvis du solgte den mest mulig orginal... og heller solgte stylinga ved siden av
acon Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hvem kjøper en bil de må style selv? 5561397[/snapback] Er jo halve gleden Gleder meg til å følge med på denne, driver med lignende prosjekt selv..
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hvem kjøper en bil de må style selv? 5561397[/snapback] Er jo halve gleden Gleder meg til å følge med på denne, driver med lignende prosjekt selv.. 5561777[/snapback] Er det jeg og mener Ikke alle så kan det med å style heller Lykke til med prosjektet!
Pluggen Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 (endret) 10x17 på en Golf kan bli interesant.. Vi måtte valse buene til de revna for å få det på Mercedes E-klasser, så gleder meg til å se hvordan du skal få til det Edit: Leif Endret 6. februar 2006 av Pluggen
Aadland Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 10x17 på en Golf kan bli interesant.. Jeg har prøvd å få tak i hjulbuer som bygger mere enn orginale slik at jeg bare trengte å skifte de. Jeg har prøvd noen felger 10x17 bak og det går nesten med skjerm utbyggere , men jeg har tenkt å fjerne dem. Vi får se, jeg begynner å valse buene så får vi se hvordan det går. Hadde det ikke vært for at det tar litt tid og rutene er så dyr så hadde nok denne bilen blitt taksenket. Har fremdeles tilgode å se en taksenket Golf. Jeg lurte på om jeg skulle lage lambo dører på bilen, bare for gøy.
Aadland Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Jeg har nå fått på støtfanger fremme, det har blitt litt stopp pga tiden ikke rekker til. Får kanskje på vingen senere i uken.
exs Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) quote: Jeg lurte på om jeg skulle lage lambo dører på bilen, bare for gøy. hvordan får du lagd lambo dører bare for gøy?? koster ikke disse hengslene vanligvis mange tusen kroner Endret 24. februar 2006 av exs
Aadland Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 Jeg har tegninger på dørhengsler, brenner ut og sveiser sammen selv. Da koster det meg ca 800-1000 kr for hengsler til begge sider inkludert gass demperene. Disse er universal og kan tilpasses alle biltyper. Jeg orker ikke begynne med det på denne bilen da jeg har fått mye annet å gjøre. Setter nok bare på vinge og sideskjørt og lakker den.
Audi247 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 ikke verdt å stresse med lambo dører på en gammel traver av en golf 2 blir ikke seenes ut noe fint heller
Aadland Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Jeg får ikke tid til å gjøre ferdig bilen, er det noen som vil fortsette så er jeg åpen for bud på tlf 9900 3233
Aadland Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Skrevet 20. juni 2006 Jeg lakket bilen og så solgte jeg den. Jeg tokk ikke noen bilder etter at den var ferdig.
Clerion Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hadde det ikke vært en ide å ta av skiltene før man lakka? :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå