Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Hvis det er Widescreen-utgaven av star wars du har så går den for å være den beste. Lærte litt av laserdiscsvarene jeg fikk etter å ha spurt litt om formatet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke kvantitet, men kvalitet som gjelder. Synd at min samling har ingen av delene:

DVDsamling.jpg

Det er absolutt null system i samlingen da jeg har 20-30 filmer som ligger og slenger rundt omkring i huset som trenger et hjem. Skal kjøpe inn en ny hylle (av den typen som vises til venstre i bildet) og omorganisere over helga. ;)

Skrevet

Flott samling, LarsP.

Synes du hadde endel gode titler.

Selv så prøver jeg å ha mest mulig "kvalitet" men som nevnt tidligere, så har jeg gått på noen smeller (Gigli)

Skrevet
Det er ikke kvantitet, men kvalitet som gjelder. Synd at min samling har ingen av delene:

Tja, du har da en god bunke filmer, og mye der er da bra (Versus, Der Untergang, Star Wars, Twin Peaks, Family Guy, Carlito's Way, Gudfaren, Citizen Kane, Tarrantino-boksen osv)

Nei, min gode mann, jeg skal si deg hva du ikke har, jeg. Du har ikke system! :scared:

Anyways, jeg må vel poste opp samlinga mi i denne tråden også da. :)

Skrevet (endret)

p2040290custom0wk.jpg

Også et bilde av lokaliseringen :p

p2040291custom4xs.jpg

Legg merke til dne flaue 21-tommers elkjøp-tusenkroners-tekst-tv-løse-drit-TV-en jeg har.

EDIT- La bildene under spoilertags.

Btw LarsP har du Pulp Fiction inni samlinga der? spør siden tarantino-boxen ikke har den med.

Endret av Edge
Skrevet

http://blink.dagbladet.no/community/files/.../DVDsamling.jpg

Det er absolutt null system i samlingen da jeg har 20-30 filmer som ligger og slenger rundt omkring i huset som trenger et hjem. Skal kjøpe inn en ny hylle (av den typen som vises til venstre i bildet) og omorganisere over helga. ;)

5540957[/snapback]

Virker som at de hyllene du har til høyre går igjen hos flere.

Ikea du har kjøpt på eller ?

Skrevet

Her er min samling. En smule dårlig kvalitet, men kan heller legge ut bedre bilde ved en senere anledning.

Samlingen er da ikke sååå liten. :blush:

post-38745-1139150592_thumb.jpg

Skrevet
Btw LarsP har du Pulp Fiction inni samlinga der? spør siden tarantino-boxen ikke har den med.

5552519[/snapback]

Joda, har den liggende her et eller annet sted. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...