Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på en ting (til dere som har en haug med filmer) Har dere egentlig sett alle sammen?

5563259[/snapback]

Har kjøpt hele min samling (ca. 150 stk.) i løpet av de siste fem månedene, så nei. Har likevel rukket å se bemerkelsesverdig mange, er vel omtrentlig 20 jeg ikke har fått sett enda.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting (til dere som har en haug med filmer) Har dere egentlig sett alle sammen?

5563259[/snapback]

Jeg har vel også ca. 5-7 filmer jeg ikke har sett enda. Grunnen er vel at hvis jeg er med noen kompiser, så vil jeg heller se deres filmer først, da jeg hele tiden har muligheten til å se filmene som står i min egen hylle. :)

Lenke til kommentar
Lurer på en ting (til dere som har en haug med filmer) Har dere egentlig sett alle sammen?

5563259[/snapback]

 

Niks, ikke på langt nær. Kjøpte to stk av de 50moviepack-greiene på platekompaniet for en god stund siden, og har bare sett 4 av filmene på disse. Etter senere tids storkjøp ligger jeg også litt på etterskudd med de "vanlige" filmene mine, så jeg har ca 105 filmer jeg ikke har sett enda

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Lurer på en ting (til dere som har en haug med filmer) Har dere egentlig sett alle sammen?

5563259[/snapback]

 

Niks, ikke på langt nær. Kjøpte to stk av de 50moviepack-greiene på platekompaniet for en god stund siden, og har bare sett 4 av filmene på disse. Etter senere tids storkjøp ligger jeg også litt på etterskudd med de "vanlige" filmene mine, så jeg har ca 105 filmer jeg ikke har sett enda

5563640[/snapback]

Jeg kjøpte 50-pakningen for Metropolis og The Brain that Wouldn't Die. Har egentlig ikke et behov for å se resten med det første.

Lenke til kommentar

post-22157-1139441326_thumb.jpg

Her er min samling, den er ikke så stor som enkelte andre her, selv om den blir nok større etter hvert. Jeg har også en del filmer som ikke er åpnet og enda flere som jeg ikke har sett. Det er litt morsomt for en kamerat har sagt at han ville sett dem med en gang...

Endret av pertm
Lenke til kommentar

har slutta helt å leie filmer, de filmene jeg vill ha kjøper jeg med en gang, de som som det ikke er så nøye med, dukker opp til 60-99.- etter bare noen uker og da kjøper jeg dem da.

 

kommer også mange "nye" til dvd som starter på 99 når de kommer ut.

blir liksom altid 3-4 fra 99kr hyllene på platekompaniet når jeg er innom der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hey! de gamle boksene var mye bedre, de ga følelse av at de faktisk kjøpte noe konkret! Jeg valgte å ære mine bokser ved å bruke dem til å lage dvdhylle!

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...