Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med å poste her hvis du ikke har bilde?

dvdsamling8lb.jpg

DVD-samlinga mi nå... Pakket ned og venter på gjenforening med andre DVDer fra det kommende triumviratet.

Skrevet (endret)

Har endelig fått satt opp ei hylle til nå, slik at jeg slipper å ha flere titalls DVD'er liggende og slenge rundt omkring på rommet.

Noen bilder jeg knipset nå nettopp (dårlig kvalitet - because I hate Imageshack):

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

14zn.jpg

24to1.jpg

30ck.jpg

Ser ikke akkurat så veldig fint ut med de hyllene. Er egentlig relativt midlertidig. Må bare ha noe å stable filmene på mens jeg venter på å få et _LITT_ større rom (eller flytter ut).

Som dere sikkert ser, fortsetter bilde 3 der bilde to slapp, i hjørnet. Ikke tro at jeg har enda en rekke der, som jeg ikke har tatt bilde av. SÅ mange filmer har jeg ikke. :p

Endret av Hr. Jenssen
  • 1 måned senere...
Skrevet

Endelig fått meg et par skikkelig hyller i tre. Hyllen er egentlig delt opp i tre enkeltstående moment, men bygget sammen. Tre bilder, en av hvert av momentene. Er enig at det er nærmest umulig å se hvilke filmer som er der og lover bedre bilder etterhvert :)

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Skrevet

Likte den øverste hyllen din Bilet - mye pent der. Selv ønsker jeg meg også en slags hylle jeg kan ha på veggen. Får se om jeg finner meg noe på IKEA eller noe.

Skrevet

Takker:) Ja, denne hyllen er bygget av en lokal produsent som holder til der jeg bor. Oppga bare målene og så måtte jeg betale i dyre dommer :p

Skrevet
Som jeg elsker den plakaten der. :love: Er nødt å få skaffet den.

6635180[/snapback]

Plakaten der ble kjøpt til å henge over samlinga :p

Skrevet
Som jeg elsker den plakaten der. :love: Er nødt å få skaffet den.

6635180[/snapback]

Plakaten der ble kjøpt til å henge over samlinga :p

6635219[/snapback]

Hvor?

Skrevet
min samling.  har ikke kommet så langt enda, men den skal bli større :w00t:

6635167[/snapback]

Hvor mange har du nå?

Bare nysgjerrig på om jeg er nødt til å råhandle litt i løpet av uka. ;)

Skrevet
Hvor mange har du nå?

Bare nysgjerrig på om jeg er nødt til å råhandle litt i løpet av uka.  ;)

6635398[/snapback]

har rund 105 +/-

har samlinga di økt no mer sia før sommern da?

Skrevet

Bilet, jeg også har min samling på hyller på veggen, helt oppunder taket. Da får man plass til mange filmer, og de tar ikke noe plass i rommet ellers (hv i huleste skal man ellers ha på veggen rett oppunder taket? :p ).

Flott samling, btw, både Bilet og NorThy sin (dog NorThy sin hadde minimalt med system :wee: ).

Kan du forresten knipse et bilde av den plakaten og legge den ut i filmprat-tråden? Jeg har ikke sett den, men hele plakaten før, men så langt ser den jo fantastisk kul ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...