Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Har jo lagt ut bilde av samlingen min før (+/- noen filmer), så jeg legger ikke ut hele greia på nytt.

 

I stedet viser jeg en liten del, som jeg er svært så stolt over å eie :) ...

5705267[/snapback]

 

Hvorfor er Fox med i sesong 8 boksen? Han er da ikke med der? I sesong 9 er han vel med i de siste episodene?

 

Greit for å følge ett "pattern", men jeg er bare nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

*bump*

 

I dag tok jeg valget og satt vekk alle VHS filmene mine. Regner med å sende de med søstra mi når hun flytter og tar med spilleren.

Så sorterte jeg (etter beste evne) filmene som var igjen. Er aller stoltest av og gladest i de filmene øverst til høyre. :love:

 

Edit: er omtrent 10-15 filmer som mangler pga "utlån"

post-66391-1147003212_thumb.jpg

Endret av Rome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Herlig Nightwish! :!:

 

Får kanskje poste bilde av min samling og da, glemte det helt forrige gang denne posten var levende.

 

PS: Ja, jeg skammer meg over å eie 7 robocopfilmer. :blush: (lang historie)

 

PS2: Har en hylle til med vhs, men alle er til utlån ettersom jeg ikke har vhs-spiller lenger. :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skjønner ikke hva filmbransjen klager etter. Ser ut til at det er endel folk som faktisk betaler dyre dommer for ekte vare! :)

Min favoritt "avdeling" i dvd samlingen min er Jim Carrey hylla ;)

Har endelig fått på plass siste extended edition av LOTR, 99,- på elkjøp :D

Lenke til kommentar
hmmmm.... Her er det noe snusk tror jeg at jeg vil si.. Ser ut som store deler av samlingen ikke er orginal dvd'er :tease:

 

Men hvorfor kjøpe når det er gratis fra nettet  :w00t:

6206644[/snapback]

 

 

Er ikke noe snuskeri her Politibetjent Bjerk!

 

Ehm.. Du kan jo legge ut bilde av dine DVD'er også vel? :p

Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg? Fordi folk her legger ut bilde av DVD samlingene sine som de har brukt mangfoldige kroner på, mens dere warezfolk for det første kommer og spammer til hele tråden, og for det andre skryter av at dere laster ned film. Vel, ingen bryr seg. :ermm: Skal dere diskutere film, gjør det med måte, uten at dere i hvert innlegg nevner at dere bare laster ned filmer. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvorfor bry seg? Fordi folk her legger ut bilde av DVD samlingene sine som de har brukt mangfoldige kroner på, mens dere warezfolk for det første kommer og spammer til hele tråden, og for det andre skryter av at dere laster ned film. Vel, ingen bryr seg. :ermm: Skal dere diskutere film, gjør det med måte, uten at dere i hvert innlegg nevner at dere bare laster ned filmer. :thumbdown:

6213913[/snapback]

 

Er originalt for alle penga hos meg. 2stk brente eller noe..

Lenke til kommentar

Det er jo en vhs som bare tilfeldigvis sto der. Handlet ikke dette om DVD-samling?

 

Jeg har forresten aldri fått sett traffic, da vhs'en er ødelagt (og jeg aner ikke hvor den kommer fra, tviler på det er min). Men kanskje jeg skal kjøpe den, da (på dvd)?

Lenke til kommentar
Det er jo en vhs som bare tilfeldigvis sto der. Handlet ikke dette om DVD-samling?

 

Jeg har forresten aldri fått sett traffic, da vhs'en er ødelagt (og jeg aner ikke hvor den kommer fra, tviler på det er min). Men kanskje jeg skal kjøpe den, da (på dvd)?

6214615[/snapback]

Apropos dette. Du må ikke la skitne VHS'er og CD'er ligge slengt inni DVD-samlingen. Slikt er fyfy. :p

 

Skal du kjøpe Traffic, kjøp Criterion Collection utgaven. Den er nydelig. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...