Flygg Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Foo Fighters (tror jeg) - Have A Cigar (Pink Floyd) synes jeg er tøff Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) The Trooper - Children of Bodom (Iron Maiden) Definitivt ikke fetere enn originalen. Men ikke dårlig akuratt. COB har aldri covret denne sangen=) ontopic: My Chemical Romance - Astro Zombies (Misfits cover) Ensiferum - Battery (Metallica cover) COB - Rebel Yell (Billy Idol cover) Liker dem. Endret 10. februar 2006 av razh0r Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Six Feet Under - Smoke On The Water er tragisk. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Liker Zappa sitt cover av Stairway to heaven. edit: Zomax, i ederu tilstand ja. Er man møkk full, så er graveyard classics über gøy. Endret 10. februar 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 LOL!! Den Britney coveren til COB var genial! Men ellers har Black Ingvars en del artige civers av merkelige sanger. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Kommer ikke på veldig mange, men en jeg synes var "schrecklich": Rammstein - Pet Samatary (Ramones) Ihvertfall den versjonen jeg har (fra 'Ich Will', ille falsk vokal) (Ukjent band) - The Final Countdown (Europe) (dette er den utrolig skrekkelige som er blitt postet i Humor, et liveopptak fra noen amatører som absolutt ikke burde spilt den.) Noen gode: Judas Priest - The Green Manalishi (Litt usikker, men Peter Green skrev den) Iced Earth - Screaming For Vengeance (Judas Priest) Iced Earth - Burning For You (Blue Öyster Cult) Iced Earth - Number Of The Beast (Iron Maiden) (Egentlig det meste fra Tribute To The Gods-albumet til Iced Earth) Dead Kennedys - I Fought The Law (Clash?) Dette er min mening, tross alt Endret 10. februar 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) (Ukjent band) - The Final Countdown (Europe) (dette er den utrolig skrekkelige som er blitt postet i Humor, et liveopptak fra noen amatører som absolutt ikke burde spilt den.) 5583007[/snapback] Laibach tenker jeg. EDIT: Ikke Laibach nei. Et par gode: Apoptygma Berzerk - Fade to black(Metallica) The Sins Of Thy Beloved - The Thing That should not Be(Metallica) Endret 10. februar 2006 av Opus Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Bare jeg som synes det er noen av coverlåtene til Poison (Alice Cooper?) er ganske bra? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Rammsteins Ramones' cover er helt ok. edit: n ja Endret 10. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Rammsteins Ramoes' cover er helt ok. 5585439[/snapback] Ramones skal aldri kopieres IMO de orginale sangene er et mesterstykke i seg selv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 de har laget veldig mye god punk ja. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Mye bra er allerede nevnt. Her er min lille liste av gode coverversjoner: Johnny Cash - Father and Son Led Zeppelin - Dazed and Confused Sanana - Black Magic Woman Eva Cassidy - Songbird Eva Cassidy - Fields of Gold Leif Ove Andsnes - Kjempeviseslåtten Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Rammstein - Stripped (Depeche Mode cover) er ganske så rå (mye bedre enn originalen). Scooter sin versjon er derimot noe av det verste jeg har hørt. Endret 11. februar 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Er det U2 som har brukt Johnny Cash's "One" ? Den kan vel legges under "Bra coverlåter" ? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Er det U2 som har brukt Johnny Cash's "One" ? Den kan vel legges under "Bra coverlåter" ? 5590030[/snapback] det er vel strengt tatt motsatt, nemlig at johnny cash har coveret U2s one. han har forøvrig plenty med gode covere på samvittigheten...f eks hurt (NiN), personal jesus (depeche mode), father & son (cat stevens), brigde over trouble water (simon & garfunkel), in my life (the beatles) og i see a darkness (wil oldham), for å nevne de jeg synes er best. de to-tre siste platene hans var vel en lett blanding av diverse covere og egenproduserte låter, mener jeg å huske. Endret 11. februar 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Ok, det er vel godkjent om det er motsatt også x] bare hørte Johnny Cash - One på radio i dag Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Knockin' On Heaven's Door - Guns n' Roses (Bob Dylan) Ganske så bra den. Nothing Else Matters - Lucie Silvas (Metallica) . Går ikke an å lage coverlåt på denne sangen. Passer ikke. Nothing Else Matters med rolige og klassiske preg. (ikke det at metallica sin versjon er så veldig heavy heller ) Come together - Aerosmith (Beatles) Vet ikke om jeg syntes denne er bedre enn originalen. The Trooper - Children of Bodom (Iron Maiden) Definitivt ikke fetere enn originalen. Men ikke dårlig akuratt. ------------------------------- Det med Children of Bodom - ooops i did it again (britney spears) er vel en spøk. De har ikke laget en coverversjon av den fæle sangen ?. 5528212[/snapback] Please note that the band NEVER recorded Iron Maiden's The Trooper or Europe's Final Countdown. Kilde: cobhc.com Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2006 Ikke Tru et Ord - Marius Müller (Thin Lizzy - Don't Believe a Word) er en fantastisk coverlåt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 Kanskje tidenes beste covre: Emperor - A Fine Day to Die (Bathory cover) Emperor - Funeral Fog (Mayhem cover) Emperor - Cromlech (Darkthrone cover) Låtene er jo bra fra før da... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) - Graveworm - Fear of the Dark- Graveworm - Losing my Religion (R.E.M) 5523407[/snapback] 'Losing My Religion' er en god cover. Graveworms versjon av 'Fear Of The Dark' er langt bedre enn Iron Maiden sin, men den er ikke like god som Losing My Religion. Sonata Arcticas cover av Metallicas 'Fade To Black' hindrer faktisk en Metallica-låt fra å være kjedelig. Edit: Dette er min subjektive mening, bare så det er sagt. Endret 12. februar 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå