Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dere jeg bør fortsette på roguen min?

Har en lvl 33 NE Rogue på Frostmane.

 

Har kanskje tenkt til å rolle til en annen server hvor vennene mine spiller på, men det er PvE der, så kan hende jeg fortsetter med roguen.

 

Og Roguen's oppgave i raids blir bare å pøse ut så mye damage som mulig, ikke sant?

 

For.. Det er jo dette som er morsomst i PvP, men i PvE hadde det kanskje vært mer morsomt å ha en annen oppgave enn dps i raids =)

 

Noe som jeg ser på som litt mer "viktig" egentlig.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen spesielle som gjør bare det nei, men noe som heter Enemy Casting Bar, med den kan du se hvor lang tid det tar, og også fiendens casting bar, så du lettere kan time kick og gaugen din ;)

 

Edit: Noen som har navnet på den addonen som viser når energien tikker?

Endret av Veta
Lenke til kommentar
Hmm, akkurat hva ved combat-swords er det som er så bra? Driver og tester litt på builden nå, men vil ikke daggers være bedre selv for levling nå med mutilate? Hvordan spiller dere når dere levler?

7655961[/snapback]

Combat Swords er bra fordi du ikke trenger å bruke et eneste energy-tick på abilities som ikke gjør mye skade, som f.eks. Gouge eller Kidney Shot.

 

Med daggers er du avhengig av å være bak fienden, mens med swords er det mye lettere og raskere å drepe i solo PvE. Ja, en crit Ambush + crit Mutilate tar ned det meste raskt, men mens du drepte én mob kjapt på den måten, er likevel swords mer effektivt pga. at man ikke er avhengig av stealth-opener, posisjon, osv.

 

I tillegg har du snacks som f.eks. Blade Flurry og Adrenaline Rush, som gjør at du kan soloe det meste (om man ser bort fra små outdoor bosser osv da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...