Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytt quick recovery med fleet footed eller remorseless attacks. Seal fate har bestandig vært en "drep gå til neste target" build, så for PvP vil remorseless attacks være bedre en quick recovery. Fleet Footed vil også gjøre mere nytte enn Quick recovery. Går du rundt i greens og 0 hit rating kan det vel være kjekt, men jaok.

7809644[/snapback]

 

Remorseless attacks er vel relativt lite relevant for world pvp..? De 20 sekundene går vel fort unna..? Når det gjelder movement speed stacker ikke den med gear..?

Lenke til kommentar
Bytt quick recovery med fleet footed eller remorseless attacks. Seal fate har bestandig vært en "drep gå til neste target" build, så for PvP vil remorseless attacks være bedre en quick recovery. Fleet Footed vil også gjøre mere nytte enn Quick recovery. Går du rundt i greens og 0 hit rating kan det vel være kjekt, men jaok.

7809644[/snapback]

 

Remorseless attacks er vel relativt lite relevant for world pvp..? De 20 sekundene går vel fort unna..? Når det gjelder movement speed stacker ikke den med gear..?

7809681[/snapback]

Resist mot slowing effekts er kjekt i all slags pvp. Movement speed er bare en bonus, men den stakker ikke med speed enchants afaik. Men går du rundt i greens gogo quick recovery.

Lenke til kommentar
Bytt quick recovery med fleet footed eller remorseless attacks. Seal fate har bestandig vært en "drep gå til neste target" build, så for PvP vil remorseless attacks være bedre en quick recovery. Fleet Footed vil også gjøre mere nytte enn Quick recovery. Går du rundt i greens og 0 hit rating kan det vel være kjekt, men jaok.

7809644[/snapback]

 

Remorseless attacks er vel relativt lite relevant for world pvp..? De 20 sekundene går vel fort unna..? Når det gjelder movement speed stacker ikke den med gear..?

7809681[/snapback]

Resist mot slowing effekts er kjekt i all slags pvp. Movement speed er bare en bonus, men den stakker ikke med speed enchants afaik. Men går du rundt i greens gogo quick recovery.

7809721[/snapback]

 

Heh.. Det samme kan man jo si: Vel, hvis du har dårlig utstyr uten speed-enhancing effects.. "gogo fleet footed". Du må gjerne argumentere saklig i stedet for å komme med "dere n00bs som har dårlig utstyr kan specce slik"-type argumenter... ;)

Lenke til kommentar

Lenge siden noe har blitt skrevet her, så tenkte jeg skulle lufte en tanke :p

 

Tenker på en Seal Fate og Cold Blood spec som combat rogue, dvs. oppimot 30 - 31 spec. Det jeg egentlig lurer på, er det noen som har prøvd en slik spec før/gjør det nå? Det virker litt interessant, men jeg vet ikke helt om det er noen vits. Tanker forslag anyone?

 

-Andreas-

Lenke til kommentar
Bytt quick recovery med fleet footed eller remorseless attacks. Seal fate har bestandig vært en "drep gå til neste target" build, så for PvP vil remorseless attacks være bedre en quick recovery. Fleet Footed vil også gjøre mere nytte enn Quick recovery. Går du rundt i greens og 0 hit rating kan det vel være kjekt, men jaok.

7809644[/snapback]

 

Remorseless attacks er vel relativt lite relevant for world pvp..? De 20 sekundene går vel fort unna..? Når det gjelder movement speed stacker ikke den med gear..?

7809681[/snapback]

Resist mot slowing effekts er kjekt i all slags pvp. Movement speed er bare en bonus, men den stakker ikke med speed enchants afaik. Men går du rundt i greens gogo quick recovery.

7809721[/snapback]

 

Heh.. Det samme kan man jo si: Vel, hvis du har dårlig utstyr uten speed-enhancing effects.. "gogo fleet footed". Du må gjerne argumentere saklig i stedet for å komme med "dere n00bs som har dårlig utstyr kan specce slik"-type argumenter... ;)

7809735[/snapback]

 

Har dårlig gear selv jeg, men plukka opp en del pene items på vei til 70. Det burde da vel du også ha gjort? Uansett leste nå at du skal bruke sverd spec istedet for dagger så da er vel Quick Recovery bedre. Jeg bruker aldri ordet noob, og kommer aldri til å gjøre det. Beklager om du følte det som om jeg kalte deg noob, men det var aldri intensjonen min. Uansett hvis du går rundt i greens, gjør et par quests/instances så har du bra gear til per dags dato. Regner med du plukka opp et par gode items på vei til lvl 70 også? Hvis du eventuelt ikke er 70 enda så vil du få en del items på vei til 70.

 

Lykke til.

 

(Btw, remorseless attacks er ganske kjekt til farming, siden du forhåpentligvis ikke skal drive med world pvp hele tiden hvis det nesten ikke er noe å drepe)

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

Hvis du bruker daggers skal det funke, ville jeg tro. Seal fate er nesten bare vits med abilities som har -høy- critchance, altså backstab. Har du imp. backstab vil en slik build fungere. Da vil du kunne kombinere mye hit/hvit damage, 10% crit (Malice + Dagger specilization), og blade flurry. Problemet er vel at du ikke får Adrenaline rush hvis du skal specce slik, fordi du trenger Oppertunity for at backstab skal lønne seg. Ad. rush + backstab spam er en vinner, men uten oppertunity mister du for mye damage imo.

 

Noe sånt, altså: SF/Combat

Lenke til kommentar

Jeg personlig har blitt veldig glad i combat sword/ass for suistained dps, tror at et paladin/rogue-team i arena kan gjøre det sterkt der, høy sustained dps hos roguen (pluss mulighet for virkelig burst med BF og AR, cc med repentance og HoJ i tillegg til roguens blind og sap.. bra healing, plate.. spell-interrupt hos roguen..

Lenke til kommentar

Subtlety er kos, dog du bør ha en del attackpower. Jeg synes det er veldig gøy med 7 subtlety - resten combat når du levler. Start med Oppertunity og ta imp. sap (fordi den er kos). Så begynner du med imp. Sinister strike og imp. Gouge. Ta Prescision (viktig! Levle uten de +5% hit er slitsomt, masse miss) og da tjerne dual-wield specilization. Da har du to bleeds og en autoattack som blir helt vill.

 

For meg (level 25) gjør garrote mer unmitigated bleeddamage enn min Mainhands autoattack. Veldig fin bonusskade, jevn og fin. 3poengs rupture og la de blø ihjel mens energy regenererer. Rinse and repeat.

Lenke til kommentar
Subtlety er kos, dog du bør ha en del attackpower. Jeg synes det er veldig gøy med 7 subtlety - resten combat når du levler. Start med Oppertunity og ta imp. sap (fordi den er kos). Så begynner du med imp. Sinister strike og imp. Gouge. Ta Prescision (viktig! Levle uten de +5% hit er slitsomt, masse miss) og da tjerne dual-wield specilization. Da har du to bleeds og en autoattack som blir helt vill.

 

For meg (level 25) gjør garrote mer unmitigated bleeddamage enn min Mainhands autoattack. Veldig fin bonusskade, jevn og fin. 3poengs rupture og la de blø ihjel mens energy regenererer. Rinse and repeat.

7831497[/snapback]

 

Hvorfor bruke poeng på imp. Gouge under levling..? opportunity er også bortkastede poeng på lvling synes jeg, posisjoneringsavhengige angrep er lite effektive.

Lenke til kommentar
Subtlety er kos, dog du bør ha en del attackpower. Jeg synes det er veldig gøy med 7 subtlety - resten combat når du levler. Start med Oppertunity og ta imp. sap (fordi den er kos). Så begynner du med imp. Sinister strike og imp. Gouge. Ta Prescision (viktig! Levle uten de +5% hit er slitsomt, masse miss) og da tjerne dual-wield specilization. Da har du to bleeds og en autoattack som blir helt vill.

 

For meg (level 25) gjør garrote mer unmitigated bleeddamage enn min Mainhands autoattack. Veldig fin bonusskade, jevn og fin. 3poengs rupture og la de blø ihjel mens energy regenererer. Rinse and repeat.

7831497[/snapback]

 

Hvorfor bruke poeng på imp. Gouge under levling..? opportunity er også bortkastede poeng på lvling synes jeg, posisjoneringsavhengige angrep er lite effektive.

7831543[/snapback]

Imp. Gouge har reddet meg mange ganger mtp. adds. Oppertunity for Garrote.

Lenke til kommentar
Subtlety er kos, dog du bør ha en del attackpower. Jeg synes det er veldig gøy med 7 subtlety - resten combat når du levler. Start med Oppertunity og ta imp. sap (fordi den er kos). Så begynner du med imp. Sinister strike og imp. Gouge. Ta Prescision (viktig! Levle uten de +5% hit er slitsomt, masse miss) og da tjerne dual-wield specilization. Da har du to bleeds og en autoattack som blir helt vill.

 

For meg (level 25) gjør garrote mer unmitigated bleeddamage enn min Mainhands autoattack. Veldig fin bonusskade, jevn og fin. 3poengs rupture og la de blø ihjel mens energy regenererer. Rinse and repeat.

7831497[/snapback]

 

Hvorfor bruke poeng på imp. Gouge under levling..? opportunity er også bortkastede poeng på lvling synes jeg, posisjoneringsavhengige angrep er lite effektive.

7831543[/snapback]

Imp. Gouge har reddet meg mange ganger mtp. adds. Oppertunity for Garrote.

7831551[/snapback]

 

Jeg stealther så å si aldri under levling.. går for sakte.. :) imp ss, mye ap, slow mh.. gogogo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...