Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får vel Seal Fate med Mutilate?

 

Uansett, Sealfate med en ability som critter ofte (Les: Backstab) er digg, i PvP er det kjappe combopoints som gjelder, og med en SF Ambush/backstab specc med Initiative vil du kunne gjøre en ganske god burst. Sealfate er fint i PvP/5Manns, ikke like godt til raiding, da det er dyp combat som er best.

Lenke til kommentar

Det funker vel, men en build hvor du ikke er avhengig av å være bak folk er bedre solo PvE.

 

Uansett, med en kjapp kombopointgenerasjon og mobs med lite HP/Armour vil det nok funke ganske effektivt hvis du har en energyticktimer.

 

Ambush, få tick, gouge (imp om du kan), backstab, vente, vente, vente, kidney shot, backstab, backstab og en eventuell eviscerate, så bør det meste være dødt.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

tenkt å spille opp roguen nå, som atm er 46. hadde null talentpoints plasert ut siden patchen for en stund siden tok de vekk. plasert litt nå, men trenger hjelp til resten, skal bare gå PvE. hittil: 3/3 imp eviscerate, 5/5 mailce, 3/3 imp backstab, 2/2 imp sinister strike og 3/3 imp gouge. bruker Dagger i main, og sword i off-hand.

kan noen hjelpe meg å plassere ut de siste 21 poengene? og gi et tips til hvor det går fort å levle som level 46 :)

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Vel, du levler helt klart fortest med sverd/mace/fist i mainhand, ettersom du mister mye tid med gouge/kidneyshots for å gjøre ordentelig skade.

 

Men, for å fortsette på builden din, så er noe sånt brukbart, tenker jeg. Neste blir Dagger specilization og Blade Flurry.

 

Mye av skaden som du bruker til levling er hvit, bleed damage som opener er gjerne fint, og jeg liker også rupture til levling.

Lenke til kommentar
Vel, du levler helt klart fortest med sverd/mace/fist i mainhand, ettersom du mister mye tid med gouge/kidneyshots for å gjøre ordentelig skade.

 

Men, for å fortsette på builden din, så er noe sånt brukbart, tenker jeg. Neste blir Dagger specilization og Blade Flurry.

 

Mye av skaden som du bruker til levling er hvit, bleed damage som opener er gjerne fint, og jeg liker også rupture til levling.

7791916[/snapback]

takk :)

Lenke til kommentar

Bare hyggelig. Essensen i combat-treet ligger i to talents, Dual wield specilization og Prescision. Hadde Rogues scalet litt på mer enn noe hvit dps ville vi outdamaget warriors bigtime i raids.

 

Uansett, daggers er greit hvis du liker å spille med det, men personlig foretrekker jeg swords/mace/fist, helst sword da jeg er sverdfanatiker av natur. Tregt mainhand og Sinister Strike eller Hemorrhage som combopointbuilder og bleedbasert skade er fintfint til grinding. Hvit skade legges til og du vil få maks nytte av den ettersom du ikke er avhengig av Gouge. Igjen, noen mobs har så lite HP/Armour at de kan burstes ned med ambush/backstab, men det er for få i mine øyne. Jeg liker å kunne ta alle typer mobs, og kjøre med så lite downtime som mulig. Stuns brukes praktisk talt bare til å unngå damage og brenne combopoints.

 

Lykke til. Jeg levler min andre Rogue nå, og har det kjempegøy, selv om jeg må bruke daggers fordi jeg ikke har noe bedre (gøy når ambush critter og de har 30% igjen, tho)

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
jeg skulle gjerne byttet til sword, men nettopp startet på roguen etter 7-8 måneders pause, så hadde visst bare dagger osv, penger har gått til alt'er, så må grinde litt før respeccing igjen. skal respecce når jeg har litt penger og et brukbart sverd, skal komme tilbake til tråden da :)

7793242[/snapback]

Trodde du ville bruke daggers, jeg.

 

Uansett, Thrash Blade fra Maraudonquesten er fin, hvis du er heldig og får deg gruppe dit.

 

Hvis det har gått så lang tid er vel ikke respecckostandene på mer enn 5g, vel?

 

Edit: Er vel mer enn nok det, skal ikke si noe om gullmengden til hver enkelt.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Sword Combat: Dette er vel det eneste du trenger i combat etter nerfen av Weaponskill. Da er det bare å fylle på i assassination/subltelty. Hvis du skal bruke noe bleed (Jeg liker bleed) så er nok Oppertunity et klart valg. Skal du bruke mer Direct damage/SS-Evisceratespam, gå assassination.

 

World PvP daggers: Sånn imo, da preparation hjelper deg -stort- i WorldPvP, og Quick Recovery er kjekk, da en bom på eviscerate kan være forskjellen på vinn og tap. Du må ofre Mutilate og Find Weakness, men en vanish og en ambush vil kanskje rette på det. Jeg tviler ærlig talt på at du får mye bruk for Remorseless attacks, da det gjerne er mer enn 20sec mellom hver kamp i worldPvP.

 

Selvsagt, du må ofre Mutliate (Som er digg om du har gear til det), men du får veie mellom preparation og Mutliate.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Haha. Sto og fisket i Hillsbrad i går, da en level ?? Dwarf Hunter kom å angrep meg. Han gikk rett i melee og hadde Aspect of the Cheetah på seg. Fikk panikk, men rakk å bytte til våpen. Jeg brant evasion, men hadde ikke vanish, da jeg var level 21.

 

Kampen varte i nesten et minutt (Jeg hadde ikke potions, og han resistet granaten min) hvor petet hans sto og spiste meg. Etter en heldig backstab døde han.

 

To sekunder senere ser jeg liket hans forsvinner. Han resset hos spirit healer. Kunne ikke leve med skammen.

 

Ulrikft: Vel, det ser greit ut, men Seal Fate er vel bedre med en ability som praktisk talt alltid critter? (Les: Backstab) Dog en heldig cheapshot/Kidney shot med sword specilization proccs kan jo gjøre noe skade.

Lenke til kommentar

Bytt quick recovery med fleet footed eller remorseless attacks. Seal fate har bestandig vært en "drep gå til neste target" build, så for PvP vil remorseless attacks være bedre en quick recovery. Fleet Footed vil også gjøre mere nytte enn Quick recovery. Går du rundt i greens og 0 hit rating kan det vel være kjekt, men jaok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...