Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har lvl 80 pala med tank, ret og holy gear i pve. Synes rogue var mye morsommere, ihvertfall.. (Meen, så har min rogue gått over til pvp, som du sa kanskje kunne vært gøy :roll: )

Lenke til kommentar

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Grim+Batol&cn=Qvikk

 

Har nå 55 emblems of frost (ikke gjort weekly raid enda) og litt over 50 emblem of triumph.

Hvilke deler bør jeg skaffe meg først?

 

Jeg er egentlig en pvper (som kan sees på gearet) og lurer blant annet på om haste er noe, for jeg har 0 og niks :p og er det vits å bytte ut relentless head og shoulders med 245 badge items?

 

1. har jeg bomma grovt på statsa? og 2. hva bør jeg bruke emblem of frost på? (tar en stund før jeg får nok til en ny del) :p

 

Har forøvrig også wrathful daggers om muti skulle være en bedre pve spec enn combat, men vil helst spille combat pve så jeg kan ha litt variasjon på hvilken spec jeg bruker :)

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Da etter nesten etter et helt år uten WoW spilling har jeg tenkt til å prøve meg på den igjen.

Har tenkt til å lvle opp en rogue siden det er eneste klassen jeg aldri har spilt over 70.

 

Med tanke på at det er mye jeg har gått glipp av så er det noen få spørsmål jeg lurer på.

 

F.eks godt lvlebuild om dagen? Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan få maksimalt ut av den lille karen jeg har tenkt til å lvle?

 

mvh mazage

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Se på http://www.wowpopular.com

 

Der er de mest populære talent buildene listet etter ranks som brukere har gitt.

De er også alltid oppdatert til nyeste patch.

 

Men de er såklart basert på en lvl 80 char. Google f.eks. "best rogue leveling build" så finner du nok masse guides. Bare sjekk datoen på postene først, så du ikke baserer deg på en build fra 2007 med masse talents som er endret eller fjernet.

 

Rotations finner man kjapt med et søk i google på f.eks. "rogue pve rotation"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Blood weepers er geniale startvåpen. Tok meg ca. 1 uke å få tak på de fra jeg ble lvl 80. Enda ikke byttet ut den ene weeperen min :p

Jepp, har en rogue på 5,5k GS, bruker fortsatt 2 sånne -.-

Har gitt opp atm, periode jeg gikk ToC25 og ICC25 for og få ny, men ga opp og spiller bare på palaen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Tja, fikk Heartpierce eller hva nå den heter i første run i ICC25, og er bare 75 rating fra 1800 rating (ikke spilt arena på evigheter nå, men. Ikke har jeg noen i teamet mitt heller.. :p)

Tenkte å gå i icc25 og få en dagger til. :innocent:

Etter ferien, though.

 

5.85k gs woho.. Gief daggers og skuldre/hjelm og en ring til å starte med(ICC farm for den ringen har jeg ikke giddi, men det skjer nok sikkert snart.. :p)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...