Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for tipset! :) Så ut som gode sverd det der. Og ryktene (kommentarer i wowhead) sier at questet for Sword of Omen kan plukkes opp på level 30 (og ikke 33/34), så da blir det ikke så lang ventetid heller! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maces er kjekke pga stun men swords er bedre i PVE. Har selv endelig byttet til swords fra daggers nå... Jeg liker daggers _mye_ bedre, men når man er human så er rett og slett swords ganske mye bedre på dps. Så jeg venter på å bruke mine oppsamlede honorpoeng på S2 sverdene når jeg kommer hjem.

Skrevet
Jeg liker daggers _mye_ bedre, men når man er human så er rett og slett swords ganske mye bedre på dps

Combat swords gjør mer dps enn combatdaggers, uansett hvilken race du er dog ;)

Skrevet

Hei.

Har lagt Warlocken min på hyllen og holder på å levle opp en rogue, som jeg kanskje skal spille på i Wrath.

Da lurte jeg bare på en ting (dette spørsmålet har sikkert blitt stilt 1000 ganger her før, men jeg prøver meg): Hva er den beste level speccen for rogue? Sverd?

Takk. :)

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Gjør som meg. Levle fra 1-70 med Subletly daggers ! :)

Tar sin tid men er fun ;)

Skrevet (endret)
Om jeg hadde tilgang til alt jeg ville, ville jeg kjørt Glaives + Leggings of Immortal Night, resten S4, til 2v2 healer + DPS hvertfall.

Aha! Så du ville tatt Guardian's necken foran Shattered sun pendant'en? :D Dps forskjellen er forliten i forhold til Sta/res'n du får på Guardians necken imo. Med 10 agi/20ap gem blir forskjellen i dps enda mindre.

Edit:Leifz

Endret av crypt0r

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...