Gå til innhold

Vis fram anlegget ditt her.


Anbefalte innlegg

bare høytalerne min veier over 15 kg stk , og subben er over 20kg ( se for deg og holde den oppe fra gulvet samtidig som man prøver og treffe oppi 4 motstykker til spiks og samtidig ikke skal ødelegge gulvet  !! )

5546415[/snapback]

Slet lenge med det der jeg også og mine høyttalere veier 29 kilo per stk!

Nå har jeg tatt bort spikesene og heller satt på Tema Isolator. Det funker mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vekta var jo forresten ganske lav til å være så mange komponenter? hvis det var totalvekta du skrev da. mitt anlegg f.eks veier vel rundt 60kg bare for forsterker og høyttalere. og det er ikke unormalt mye.

5546346[/snapback]

 

Vekten er bare for selve anlegget, høyttalerne er ikke medregnet. De veier nok minst 35 kilo til sammen.

 

Legoføttene under kassettspillerne er der fordi transformatoren i kassettspilleren forstyrret Denon-forsterkeren, og litt for å få bedre lufting. Jeg kommer nok til å bytte det ut med treklosser en gang jeg finner noe som egner seg.

Lenke til kommentar
Peterman: Gøy å se andre som har hodetelefonforsterkere, åssen lyder x-can forsterkeren? Og vilke hodetelefoner bruker du på den?

 

Bygger meg hodetelefonforsterker selv nå :)

 

Ingen andre her som har noe gammalt sansui utstyr?

5549926[/snapback]

 

Jeg bruker Sennheiser HD580 på den. Lyden heller mot det varme, enorm dynamikk og veldig oppløst. Du hører nærmest alt som er på plata. Den har rør i utgangstrinnet, så den blir ganske varm når jeg bruker den. Det jeg synes er litt negativt med den, er bassen. Synes ikke hodetelefonoppsettet mitt går spesielt dypt, og bassen er ikke veldig tight og fast.

Lenke til kommentar
Bygger meg hodetelefonforsterker selv nå :)

5549926[/snapback]

Jeg er selv ute etter en hodetelefonforsterker med USB. Kanskje du har noen tips til meg? :)

 

Har sett litt på denne. Hva tror du/dere om den?

5549971[/snapback]

 

Ohh.. fikk veldig lyst til å prøve den forsterkeren. Hvis du bestiller og er fornøyd, kjøper jeg meg også en. Prisen var ikke veldig gal.

Lenke til kommentar

Ovenfra og ned:

Pioneer CLD-D925 Laserdisc-spiller, Meridian G91 DVD-spiller, Meridian G68AXV pre/pro, Meridian 558 effektforsterker:

post-24892-1139070602_thumb.jpg

 

Stax Omega II hodetelefoner med forsterker:

post-24892-1139070654_thumb.jpg

 

Ingen bilder av:

Høyttalere: Aerial 8B + CC5 i front, Definitive Technologies BP2002 bak, DefTech sub (ny sub underveis)

Rega Planet 25 platespiller m Micro Benz Glider pickup

 

(Bilde: 36" Panasonic WS TV + Runco DTV-940 CRT-prosjektor).

Lenke til kommentar
Njål: Nice opsett :)

Den til høyre i det nederste bilde er vel en gamecube,men hva er den brune nederst til venstre?

5551163[/snapback]

Sølvdingsen er ganske riktig en GQ, nærmere bestemt den modellen Panasonic fikk lisens til å produsere kun for det japanske marked (kombinert GQ og dvd.spiller, populært kalt PanaQube).

Den brune er dvd-spilleren som fulgte med en av de japanske spesialutgavene av filmen Sen to Chihiro no kamikakushi/Spirited Away/Chihiro og heksene. Som man kanskje kan ane på bildet er det en "full" fjernkontroll (grønn), og en formet som en kongle for barn (begrensede kontrollmuligheter, store knapper).

Lenke til kommentar

hei morsom tråd dette! her er min krok. den er litt ung enda. får se på å kjøpe større center og sub senere. hmm ser det er mange som er regga på avforum. skal kanskje gjøre det snart, må uansett spørre om masse!

 

består av:

phillips 8858 tv

argon dvd-spiller

yamaha rxv-457 reciever

cerwin vega clsc 10"

satelitter/center fra logitech:P

 

 

BILDE HER

Lenke til kommentar

Her byttes det litt for tiden. Hadde ett nytt Copland sett for test i Januar og da så det slik ut.

 

Untitled-51.jpg

 

Annlegget består av:

 

Audiophysic Brilon II med orginale stativer

Copland CTA405

Copland CDA823 V7

Nordost Baldur Signal og høytalerkabler

Nordost Pulsarpoints under stativer og cdspiller

Eben Acoustic Cold Ray Steel under forsterker

T+A Power Cords på forsterker og cdspiller

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...