Gå til innhold

Vis fram anlegget ditt her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Hva syns du om Hegel så langt da phax?

Har snust litt på den forsterkeren selv, men blir litt mye for en fattig student.

Ett år siden jeg kjøpte høyttalere og SACDspilleren min, kjenner abstinensene nå!

Skal innom Stereofil å høre på noe MBL i neste uke tror jeg, men det er litt utenfor min prisklasse (enn så lenge).

Blir vel en lytt på mbl 9011 med side 3 strømforsyninger som yter 5000watt i mono på mbl 101E :dribble:

 

Noen høyttalere i kikkerten da?

 

Pent oppsett btw :)

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Ja absolutt fornøyd, det er en fantastisk god forsterker! ;)

 

Men forskjellen blir nok enda større med riktige høyttalere. Snuser på noe fra Dynaudio. Det vet jeg er en knall kombinasjon med Hegel. Hadde Focus 220 på test hjemme for ikke så lenge siden, men de ble for store for min stue. Veldig smal stue her så får fort stående bølger. Sikler og på Contour S1.4.. :innocent:

 

Også nysgjerrig på Kef XQ30, men den er litt verre å få lyttet på. Storebrorern har jo gjort det bra i test hvertfall.

Lenke til kommentar
Ja absolutt fornøyd, det er en fantastisk god forsterker! ;)

 

Men forskjellen blir nok enda større med riktige høyttalere. Snuser på noe fra Dynaudio. Det vet jeg er en knall kombinasjon med Hegel. Hadde Focus 220 på test hjemme for ikke så lenge siden, men de ble for store for min stue. Veldig smal stue her så får fort stående bølger. Sikler og på Contour S1.4.. :innocent:

 

Også nysgjerrig på Kef XQ30, men den er litt verre å få lyttet på. Storebrorern har jo gjort det bra i test hvertfall.

Blir kanskje litt offtopic, men har du sett noe på Tannoy Prestige Autograph hørte de på en visning hos stereofil og må si de spilte meget bra!

Dog ikke så høyt og så dyp bass, men jeg like de veldig godt!

Aner ikke hvordan de er sammen med Hegel da, de spilte sammen med en ASR forsterker da jeg hørte dem.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Ja absolutt fornøyd, det er en fantastisk god forsterker! ;)

 

Men forskjellen blir nok enda større med riktige høyttalere. Snuser på noe fra Dynaudio. Det vet jeg er en knall kombinasjon med Hegel. Hadde Focus 220 på test hjemme for ikke så lenge siden, men de ble for store for min stue. Veldig smal stue her så får fort stående bølger. Sikler og på Contour S1.4.. :innocent:

 

Også nysgjerrig på Kef XQ30, men den er litt verre å få lyttet på. Storebrorern har jo gjort det bra i test hvertfall.

Hegel h200 med Dynaudio Countour 1.4 er en kombinasjon jeg har testet mye. Låter himmelsk! Har ikke vært så glad i Dynaudio når jeg har testet det med f.eks. McIntosh, men med Hegel ble det helt rått. :)

 

Har ikke prøvd Hegel med KEF, men det er vel Expert som har KEF i Norge for det meste? De har vel slik 30-dagers "bytterett"?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Det stemmer det. Det er en Cerwin Vega CLS-15SX. Og ja, den er stor, men den spiller også stort. Film blir aldri det samme igjen. :D

Det er mye morro-faktor i den subwooferen, det er sikkert og visst.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...