Gå til innhold

nytt grafikk kort.. funker ikke bra. hjelp!


Anbefalte innlegg

Netopp kjøpt nytt geforce 6600 gt og det skal visstnok kunne kjøre cs:s og battlefield 2 og lignende på max og uten å hakke. Jeg sliter med dårlig fps når jeg har på max og må nedover på innstillingene. Cs:s for eksempel ligger jeg på mellom 10-30 i fps.. og det med alt på max untatt antistopric og aliasing eller hva de 2 nå heter. Uansett.. kan noen hjelpe meg? hva skal jeg gjøre for at det skal funke bra? nyeste driver er lagt inn.Har tilogmed klokket det littegrann.

veldig kjipt å kjøpe nytt kort og det ikke funker...

takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som sistemann sa så er det flere som kjører alt på max med bra fps. Skal jeg kjøre alt på medium så nærmer jeg meg det gamle geforce 4200 kortet mitt. Da kjørte jeg alt på medium minus med grei fps. her må jeg kjøre på medium + med grei fps. gf6600 skal jo være myyye bedre enn 4200.. merker ikke store forskjellen, så noe må være gærnt. Når jeg tilogmed har overklokket det en smule eller to med power strip.

Lenke til kommentar

uansett skal jeg ha bedre enn 50 fps med innstillingene jeg brukte på mitt 4200 kort, som er 4 år gammalt ca. Med det har jeg 30 fps. Kortet er forholdsvis nytt og yter ikke dobbelt så bra som et elgammalt kort, noe synes meg å være feil.

 

Helvete heller, formaterer hele fitta og ferdig med det!!

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar
uansett skal jeg ha bedre enn 50 fps med innstillingene jeg brukte på mitt 4200 kort, som er 4 år gammalt ca. Med det har jeg 30 fps. Kortet er forholdsvis nytt og yter ikke dobbelt så bra som et elgammalt kort, noe synes meg å være feil.

 

Helvete heller, formaterer hele fitta og ferdig med det!!

5511483[/snapback]

 

 

Hva slags annen maskinvare er det du har? Hvilken oppløsning er det snakk om?

Lenke til kommentar

Kommer an på ytelsen på andre hardwaren i maskina di . Selv har jeg 6800GT og kjører Ultra high i BF2 men jeg kan gjøre det siden jeg har 2GB med minne og 3ghz CPU :)

 

I CS:S setter du instillingene som spiller anbefaler. Du vil se * foran de instillingene som er anbefalt for din maskin. CS:S er faktisk krevende siden det er veldig detaljert samt mye som skjer på en gang.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

med samme innstillinger som mitt gamle 4200 kort, har jeg 20-30 fps.. og 50-60 hvis jeg ser inn i en kjedelig på kloss hold. Har 1 gig ram og en amd 2800+ prosessor. Skal da duge det. Har alle innstillinger på minimum, og alt er bare tull.. Spillet låser seg i ny og ne også.

 

Må være kortet.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev tidligere så kan jeg kjøre CS:S med alt på max... (Ca 101 fps på ingame testen) Unntatt HDR da, får ca 30 fps med HDR.

 

Jeg kjører forøvrig på en pc med AMD Athlon 64 3000+ (2,2GHz), 1,5Gb RAM og Gainward GeForce 6600GT (500, 940)

 

BF2 kjørte jeg fint på medium med 2xAA, men etter den nye patchen kjørte det så dårlig at jeg like greit sletta spillet, hehe

Lenke til kommentar
Som jeg skrev tidligere så kan jeg kjøre CS:S med alt på max... (Ca 101 fps på ingame testen) Unntatt HDR da, får ca 30 fps med HDR.

 

Jeg kjører forøvrig på en pc med AMD Athlon 64 3000+ (2,2GHz), 1,5Gb RAM og Gainward GeForce 6600GT (500, 940)

 

BF2 kjørte jeg fint på medium med 2xAA, men etter den nye patchen kjørte det så dårlig at jeg like greit sletta spillet, hehe

5645792[/snapback]

HÆÆ, 101 fps, på inngame testen! :hmm:

Har 2*6800U og en 3500+ klokket til 4300+ og får 103 fps. specs står i signatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...