Gå til innhold

Ny Grandiosa - Lørdagspizza


Seifenblase

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visste ikke at den allerede var kommet. Jeg så nemlig reklame for den i et blad som blir sendt til butikken jeg jobber i, også ser jeg at vi ikke har den pizzaen i fryseren.

Er en butikk i Bergen btw.

Legger ved den siden fra bladet.

 

post-52018-1138394298_thumb.jpg

5508778[/snapback]

Genialt med medieplan da! Kul sang også! Gleder meg til pizzaen og reklamen kommer!. :!:
Lenke til kommentar

Lørdagspizza var digg :thumbsup:

48 kroner er litt masse, men dei 20 kronene ekstra hadde eg ikkje brukt på noko nyttig uansett, gjerrig på maten er eg ikkje.

 

Rømmedressingen var god, men finnes det ein pizzarømmedressing i pulverform? Så kan eg bruke på andre pizzaer og.

Lenke til kommentar
Det var jo rett og slett en Kjøttdeig & Løk-Grandis med kjøttboller/biff istedenfor kjøttdeig. Dessuten smaker kjøttdeig & løk bedre (hvertfall i forhold til prisen!).

Jeg føler meg snytt!

 

(Men, sangen er fengende da :) )

5539195[/snapback]

 

Jepp... den var uuutrolig kjip. Var jo nesten ikke kjøtt på i det hele tatt. Nei, min Grandis-favoritt forblir kjøttdeig & løk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiste den på lørdag (i går), og ble skuffet.

 

Ikke at den ikke var god, men til 48 burden den ha vært større. Holdt jo ikke til 2 stk en gang. Og den smakte som nevnt av andre tidligere, den smaker som den kjøttdeig og løk pizzaen. Til 48 kr burde de ha spandert rømmen :p

 

Skal aldri kjøpe den mer med mindre prisen faller til 35-ish.

 

P.S. Jeg ventet til og med å spise den på en lørdag...

Lenke til kommentar

Synes ikke den var helt det store jeg heller... Fikk så smått litt forventninger når jeg så den første gang, med dip-pulver og alt. Men den smakte da ikke stort annet enn en middels pizza med et par store kjøttbiter på, dipen var heller ikke så ekstremt god synes jeg (bruk heller Maarud Izatziki dip, 1000 ganger bedre, smaker faktisk noe...). Så nei, til den prisen er det nok en av de siste pizzaene jeg vil vurdere neste gang. Takker meg til vanlig grandis eller Taco...

Lenke til kommentar
Synes ikke den var helt det store jeg heller... Fikk så smått litt forventninger når jeg så den første gang, med dip-pulver og alt. Men den smakte da ikke stort annet enn en middels pizza med et par store kjøttbiter på, dipen var heller ikke så ekstremt god synes jeg (bruk heller Maarud Izatziki dip, 1000 ganger bedre, smaker faktisk noe...). Så nei, til den prisen er det nok en av de siste pizzaene jeg vil vurdere neste gang. Takker meg til vanlig grandis eller Taco...

5595079[/snapback]

Dip? Det var jo rømmedressing til Pizzaen, ikkje chipsen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...