Gå til innhold

TES: Her kan Oblivion Coll.Ed. PC kjøpes (prisliste)


Anbefalte innlegg

Ville bare gi mitt bidrag, håper ikke det var galt av meg?

5703981[/snapback]

Selvfølgelig ikke, slikt setter vi pris på. :yes: Men det har hendt før at en bruker har opprettet en konto bare for å "reklamere" for en butikk, og siden har det vist seg at vedkommende faktisk jobber der. Dette blir ikke sett særlig positivt på. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville bare gi mitt bidrag, håper ikke det var galt av meg?

5703981[/snapback]

Selvfølgelig ikke, slikt setter vi pris på. :yes: Men det har hendt før at en bruker har opprettet en konto bare for å "reklamere" for en butikk, og siden har det vist seg at vedkommende faktisk jobber der. Dette blir ikke sett særlig positivt på. ;)

5704049[/snapback]

 

Skjønner. :) Da er det vel bare poste oftere da, så en kanskje kan få litt troverdighet på forumet. ;) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Hmm, sjekket på Cdon og Play.com, en liten forskjell i pris. Likevel ser det ikke ut som om Cdon har CE versjonen. Forrseten hvilken butikk vil dere bestille fra av disse to?

5719448[/snapback]

Ser ut som den er utsolgt ja.... :(

Personlig har jeg aldri handlet på cdon.com, kun play.com. Eneste negative med play.com er at postgangen trolig tar lengre tid.

Hvorfor ikke bare linken til denne siden her: http://gamer.no/product.php?productId=22848 , her har man alle prisene :D

5719494[/snapback]

Fordi gamer.no ikke lister totalprisen og feks. utenlandske sider som play.com er ikke representert der.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Prisen ved Platekompeniet er god, så jeg la inn bestilling der etter å ha avbestilt et annet sted som tok litt mer. CE, selvfølgelig.

 

Angående å bestille slike varer fra utlandet: Jeg trodde at systemet nå er slik at sendingen gjerne blir liggende et par uker på postkontoret (behandling ved ankomst), så får mottaker beskjed om å komme og betale skyldig beløp (moms og gebyr), og så kan en ta varen med hjem.

 

Det høres bedre ut å forhåndsbestille det fra en norsk butikk som gjør alt dette for en, og så få spillet i postkassen. Men om det er så viktig å spare to tiere.. for all del :)

 

Det første jeg skal gjøre med den mynten er å bite i den, for å forsikre meg at den er laget av ekte gull. He - he. Neida, men det er kult å for en gangs skyld ha en spesialutgave av et spill.

Lenke til kommentar
Ehh, CDON sender fra Norge slik at jeg slipper all denne tulleventingen?

5720367[/snapback]

Etter det jeg har hørt sender CDon fra eget lokalt lager slik at man ikke skal bli forsinket unødvendig. Men jeg har som sagt ingen direkte erfaring med cdon, så kanskje noen andre kan bekrefte?

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Ser ut som den er utsolgt ja.... :(

Personlig har jeg aldri handlet på cdon.com, kun play.com. Eneste negative med play.com er at postgangen trolig tar lengre tid.

5719577[/snapback]

Etter min erfaring er Play minst like raske som CDON. Dessuten er det digg å slippe frakt (ikke like digg å måtte betale moms...). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...