Gå til innhold

TES: Her kan Oblivion Coll.Ed. PC kjøpes (prisliste)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått tilsendt spillet til seg nå? Hos CDON står det bare: Ikke sendt. Må ha det til fredag  :(

5788477[/snapback]

 

 

Sende mail til gamezone og hørte:

Vi har nok CE til å levere til release, du skal få din kopi til 24 mars.

 

Ha en riktig fin dag videre.

Er så utrolig digg å høre det der :D

Lenke til kommentar

"VARENE ER FREMDELES IKKE SENDT TIL TROSS FOR LOVET LEVERANSETID

 

Vi beklager at varene fremdeles ikke er sendt til tross for at vi angir en leveransetid på 2-6 arbeidsdager. Dine bestillte varer er foreløpig utsolgt hos leverandøren, men vi gjør alt vi kan for at varene skal bli sendt til deg så snart de kommer på lager igjen."

 

 

Ikke bra. Synes dette er dårlige greier. Vurderer å kansellere ordren.

Lenke til kommentar
"VARENE ER FREMDELES IKKE SENDT TIL TROSS FOR LOVET LEVERANSETID

 

Vi beklager at varene fremdeles ikke er sendt til tross for at vi angir en leveransetid på 2-6 arbeidsdager. Dine bestillte varer er foreløpig utsolgt hos leverandøren, men vi gjør alt vi kan for at varene skal bli sendt til deg så snart de kommer på lager igjen."

 

 

Ikke bra. Synes dette er dårlige greier. Vurderer å kansellere ordren.

5788629[/snapback]

Hmm... Merklig...

Glad jeg bestilte hos Gamezone. De sa de fikk inn mer enn nok til de som har forhåndsbestilt

 

EDIT: Jeg tror at de fleste nettbutikker kommer til å sende ut spillene i morgen.

Endret av DeGrevio
Lenke til kommentar
Sende mail til gamezone og hørte:
Vi har nok CE til å levere til release, du skal få din kopi til 24 mars.

 

Ha en riktig fin dag videre.

Er så utrolig digg å høre det der :D

5788557[/snapback]

 

Akkurat det samme sa de til meg angående WoW CE når jeg bestilte for godt over et år siden... Skulle få det på en fredag (samtidlig som EU release), men endte med å få det onsdag uken etter... Kan ikke si jeg var så glad da. Men det haster ikke på samme måte med oblivion for min del, så jeg gir gamezone en ny sjanse :)

Lenke til kommentar
Sende mail til gamezone og hørte:
Vi har nok CE til å levere til release, du skal få din kopi til 24 mars.

 

Ha en riktig fin dag videre.

Er så utrolig digg å høre det der :D

5788557[/snapback]

 

Akkurat det samme sa de til meg angående WoW CE når jeg bestilte for godt over et år siden... Skulle få det på en fredag (samtidlig som EU release), men endte med å få det onsdag uken etter... Kan ikke si jeg var så glad da. Men det haster ikke på samme måte med oblivion for min del, så jeg gir gamezone en ny sjanse :)

5789276[/snapback]

 

 

Det der var ikke kult å høre...

Hmm håper virkelig jeg får det på fredagen eller før...

Lenke til kommentar
Sende mail til gamezone og hørte:
Vi har nok CE til å levere til release, du skal få din kopi til 24 mars.

 

Ha en riktig fin dag videre.

Er så utrolig digg å høre det der :D

5788557[/snapback]

 

Akkurat det samme sa de til meg angående WoW CE når jeg bestilte for godt over et år siden... Skulle få det på en fredag (samtidlig som EU release), men endte med å få det onsdag uken etter... Kan ikke si jeg var så glad da. Men det haster ikke på samme måte med oblivion for min del, så jeg gir gamezone en ny sjanse :)

5789276[/snapback]

 

 

Det der var ikke kult å høre...

Hmm håper virkelig jeg får det på fredagen eller før...

5789363[/snapback]

 

Hmm... Det jeg har hørt, er at gamezone er veldig flinke med forhåndsbestillinger.

De pleier å komme på utg.datoen eller dagen fø

Lenke til kommentar
Sender ikke alle disse kjedene pakkene sine som A-post? Hvis det da sendes innen kl 15.30 skal det jo komme til mottaker dagen etter.

5789425[/snapback]

Det kommer jo litt an på hvor du bor da..

Men jeg bestilte med servicepakke, derfor kan det ta litt lenger tid... Men jeg tror ikke det spiller så stor rolle siden jeg bor så næme kristiansand (gamezone)

Endret av DeGrevio
Lenke til kommentar

Skal ikke spille noe rolle hvor du bor så lenge du ikke bor utenfor Norge. A-post er garantipost og skal være framme til mottaker dagen etter den blir sendt.

Selv om du bor i samme by som avsender må posten uansett innom postterminalen før den blir levert på postkontoret ditt, så det er egentlig uvesentlig om du bor i Kristainsand eller Vadsø for den del.

Når det er sagt er det jo midre sannsynlig for deg at det oppstår tull med transport o.l. siden du bor nærmere, men dette er uansett noe som hører til sjeldenhetene.

Endret av DP Rusher
Lenke til kommentar
Skal ikke spille noe rolle hvor du bor så lenge du ikke bor utenfor Norge. A-post er garantipost og skal være framme til mottaker dagen etter den blir sendt.

Selv om du bor i samme by som avsender må posten uansett innom postterminalen før den blir levert på postkontoret ditt, så det er egentlig uvesentlig om du bor i Kristainsand eller Vadsø for den del.

Når det er sagt er det jo midre sannsynlig for deg at det oppstår tull med transport o.l. siden du bor nærmere, men dette er uansett noe som hører til sjeldenhetene.

5789544[/snapback]

Pakken blir registrert i postterminalen som ligger i kristiansand... Den blir da sendt videre samme dag til posthuset i byen jeg bor i. Tar en dag, uansett a-post eller servicepakke

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til kopmlett.no der jeg spurte når jeg kunne vente meg at de skulle sende Coll.Ed. til meg. Og da fikk jeg svar der det stod at de kom til å sende det like etter realese :( BLir nok i Oblivion før på mandag på stakkars lille meg da :cry:

5789808[/snapback]

Aj... Den svir.

Jeg sendte mail til gamezone i går, og han kunne garantere meg at kopien min ville være i postkassa den 24... Men, men... alt kan skje

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til kopmlett.no der jeg spurte når jeg kunne vente meg at de skulle sende Coll.Ed. til meg. Og da fikk jeg svar der det stod at de kom til å sende det like etter realese :( BLir nok i Oblivion før på mandag på stakkars lille meg da :cry:

5789808[/snapback]

 

Du kan jo håpe på at vedkommende du snakket med tar feil. Jeg fårhåndsbestilte DOA4 hos Komplett og fikk det samme dag det kom i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...