Gå til innhold

TES: Her kan Oblivion Coll.Ed. PC kjøpes (prisliste)


Anbefalte innlegg

Jeg sendte en mail til kopmlett.no der jeg spurte når jeg kunne vente meg at de skulle sende Coll.Ed. til meg. Og da fikk jeg svar der det stod at de kom til å sende det like etter realese :( BLir nok i Oblivion før på mandag på stakkars lille meg da :cry:

5789808[/snapback]

 

Du kan jo håpe på at vedkommende du snakket med tar feil. Jeg fårhåndsbestilte DOA4 hos Komplett og fikk det samme dag det kom i butikken.

5789929[/snapback]

 

Ja det håper jeg! :D Viss ikke er de pent nødt til og kjøre i noen timer hjem til meg med det den 23/24 :p

 

Og viss de ikke gjør det skal jeg anmelde dem for og har ødelagt livet mitt :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sendte en mail til kopmlett.no der jeg spurte når jeg kunne vente meg at de skulle sende Coll.Ed. til meg. Og da fikk jeg svar der det stod at de kom til å sende det like etter realese :( BLir nok i Oblivion før på mandag på stakkars lille meg da :cry:

5789808[/snapback]

Avbestilte mitt CE hos komplett, bestiller det fra gamezone isteden. Dette spillet SKAL jeg ha før helga!

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til kopmlett.no der jeg spurte når jeg kunne vente meg at de skulle sende Coll.Ed. til meg. Og da fikk jeg svar der det stod at de kom til å sende det like etter realese :( BLir nok i Oblivion før på mandag på stakkars lille meg da :cry:

5789808[/snapback]

Avbestilte mitt CE hos komplett, bestiller det fra gamezone isteden. Dette spillet SKAL jeg ha før helga!

5790049[/snapback]

 

Men er du sikker på at du får det på fredag i og med at du bestilte det idag? Viss det er tilfelle så følger jeg i dine fotspor :)

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til kopmlett.no der jeg spurte når jeg kunne vente meg at de skulle sende Coll.Ed. til meg. Og da fikk jeg svar der det stod at de kom til å sende det like etter realese :( BLir nok i Oblivion før på mandag på stakkars lille meg da :cry:

5789808[/snapback]

Avbestilte mitt CE hos komplett, bestiller det fra gamezone isteden. Dette spillet SKAL jeg ha før helga!

5790049[/snapback]

 

Men er du sikker på at du får det på fredag i og med at du bestilte det idag? Viss det er tilfelle så følger jeg i dine fotspor :)

5790083[/snapback]

Tja... Utifra den mailen jeg fikk fra de for et par dager siden, så sa de at de fikk inn langt flere kopier enn det som var forhåndsbestilt

Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til kopmlett.no der jeg spurte når jeg kunne vente meg at de skulle sende Coll.Ed. til meg. Og da fikk jeg svar der det stod at de kom til å sende det like etter realese :( BLir nok i Oblivion før på mandag på stakkars lille meg da :cry:

5789808[/snapback]

Avbestilte mitt CE hos komplett, bestiller det fra gamezone isteden. Dette spillet SKAL jeg ha før helga!

5790049[/snapback]

 

Men er du sikker på at du får det på fredag i og med at du bestilte det idag? Viss det er tilfelle så følger jeg i dine fotspor :)

5790083[/snapback]

Tja... Utifra den mailen jeg fikk fra de for et par dager siden, så sa de at de fikk inn langt flere kopier enn det som var forhåndsbestilt

5790093[/snapback]

 

Jeg såg på statusen på min bestilling på gamezone at det var Rest/Venteordre. Og nå finner jeg ikke det igjen på konmplett.no :cry:

Lenke til kommentar
Jeg såg på statusen på min bestilling på gamezone at det var Rest/Venteordre. Og nå finner jeg ikke det igjen på konmplett.no :cry:

5791913[/snapback]

 

Står det samme på meg, og alle andre også vil jeg tro, ettersom en venteordre er noe du venter på ;)

Med det mener jeg at vi bør få spillet innen fredag.

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...