Gå til innhold

gamer girls? synspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fy f... jeg angrer på at jeg posta den linken til de bildene... Når ble denne tråden den offisielle 'Miss WoW' kåringen?+++++

Skjerpings... :roll:

Edit:

Selv spiller jeg Female Gnome Mage :)

5506337[/snapback]

Med rosa hår... :p

Endret av Rata101
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men jeg ser ikke noe galt i å spille female når du er male.

Ser i det minste bedre ut, i noen tilfeller

Akkurat som jeg ar venninner med flertall male-characters, har jeg flertall female-characters, og jeg ser ikke noe uvanlig i det.

En kvinne ser ikke bedre ut enn en mann rent fysiologisk. Fra naturens side er menn mer proposjonalt oppbygget. Vi er skapt for "action". Hele vår utforming med muskler, hofter som er bygget for hurtige sideveis bevegelser, øyne som ofte står lenger inne i hodet som hinder at f.eks klør skader øyne osv, er klart fordelaktig. Tar vi f.eks fotball så har kvinner et medfødt handikap når det kommer til hoftenes oppbyggning.

Nå kan self dette med hva som objektivt sett er "pent" diskuteres, men rent fysiologisk vil jeg hevde at mannen har en "penere" kropp. Altså en kropp som er den mest "perfekte" i denne verden, av alle dyr og skapninger.

MEN..vi menn som er hetroseksuelle "tenner" jo på kvinner ut i fra helt andre standarer enn hva som er den mest fysiologisk perfekte kropp. Det skal jo sies:) Men det er fordi vi ikke er objektive i vårt syn på hva som er "pent".

5506756[/snapback]

Hva i ALLE DAGER har det med jenter som spiller wow å gjøre? Hold deg til subject pleeeeeeease!

(og ja, nå er jeg grusomt off topic!)

Skrevet
Men jeg ser ikke noe galt i å spille female når du er male.

Ser i det minste bedre ut, i noen tilfeller

Akkurat som jeg ar venninner med flertall male-characters, har jeg flertall female-characters, og jeg ser ikke noe uvanlig i det.

En kvinne ser ikke bedre ut enn en mann rent fysiologisk. Fra naturens side er menn mer proposjonalt oppbygget. Vi er skapt for "action". Hele vår utforming med muskler, hofter som er bygget for hurtige sideveis bevegelser, øyne som ofte står lenger inne i hodet som hinder at f.eks klør skader øyne osv, er klart fordelaktig. Tar vi f.eks fotball så har kvinner et medfødt handikap når det kommer til hoftenes oppbyggning.

Nå kan self dette med hva som objektivt sett er "pent" diskuteres, men rent fysiologisk vil jeg hevde at mannen har en "penere" kropp. Altså en kropp som er den mest "perfekte" i denne verden, av alle dyr og skapninger.

MEN..vi menn som er hetroseksuelle "tenner" jo på kvinner ut i fra helt andre standarer enn hva som er den mest fysiologisk perfekte kropp. Det skal jo sies:) Men det er fordi vi ikke er objektive i vårt syn på hva som er "pent".

5506756[/snapback]

Gromt! hvor har du dette fra? :)

Skrevet
Har inntrykk av at jenter er gode farmere. Kona til en i guilden soper inn ufattelige mengder god loot som hun deler ut til guilden  :D

5498561[/snapback]

Hmm, du skulle vel ikke ha sagt dette før vel? ;O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...