Gå til innhold

Ipod og dårlig lydvolum?


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om iPod og lydvolumet? Er det noen forskjell på iPod Nano og iPod mini i så måte? Jeg tror jeg begynner å bli døv :p , for jeg synes rett og slett jeg ikke får spillerens volum høyt nok. Til sammenligning så må jeg skru volumet NED på min gode gamle Sony minidisk-spiller for at det ikke skal bli for høyt. Men selve lyd-kvaliteten er det ikke noe å si på, for all del. Men volumet er noe lavt, synes jeg. Nå bruker jeg både Koss Portapro og Shure e3c øreklokker. Har spillere fra iRiver eller Creative bedre og høyere volum?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har uncappa lyden, så er vel 1cm til det er helt fullt, men er mye høyere uansett, du merker det spesielt på headsett som som ikke du plugger i  øret, at ipoden er lav her i EU(regler.. elns, hadde sånn stygg warning bakpå en annen spiller :p )

Har hosta filen på sida mi(støtter 5G):  Her

5491308[/snapback]

Takker :yes:

 

Har lurt på å fikse iPoden min ei stund, men gidda aldri leite :p

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg hatt så dårlig erfaring med goPod?

 

Før fikk jeg en herpa iPod av det, :les gjennoppbygge/oppdatere firmware.

 

Nå får ikke programmet kontakt med iPoden :D

 

EDIT: Laste ned 1.4 som antakelig fenger bedre med siste firmware update, og vips så funker det for første gang. Strange...

Endret av Lord^
Lenke til kommentar
Eh, det er ikke lettere, med gopod bare trykker du på en knapp..

5501243[/snapback]

 

Wops! Du må jo laste det ned, og innstallere det. Ikke sikkert trådstarter er videre hissig på det :hmm: .

 

Ang. Lord^s kommentar er jeg enig, men (i hvertfall) jeg legger ikke én og én sang i iTunes, jeg drar hele musikkmappen over når jeg har lastet ned en del sanger (et album), og den prossessen tar meg 3 sekunder hver gang (maks to ganger i uken). Såpass mye tid kan jeg ofre for å slippe tredjepartsprogrammvare.

 

Men, valget er ditt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Eh, det er ikke lettere, med gopod bare trykker du på en knapp..

5501243[/snapback]

 

Wops! Du må jo laste det ned, og innstallere det. Ikke sikkert trådstarter er videre hissig på det :hmm: .

 

Ang. Lord^s kommentar er jeg enig, men (i hvertfall) jeg legger ikke én og én sang i iTunes, jeg drar hele musikkmappen over når jeg har lastet ned en del sanger (et album), og den prossessen tar meg 3 sekunder hver gang (maks to ganger i uken). Såpass mye tid kan jeg ofre for å slippe tredjepartsprogrammvare.

 

Men, valget er ditt! :thumbup:

5502039[/snapback]

Du må ikke installere det da. bare trykke på en .exe fil.

Virker som du aldri har brukt det :wee:

Lenke til kommentar
Bundy og andre som har peiling: Korleis kan eg på lettast vis justere volumet på 10GB mp3-filer til det samme? iPoden og iTunes har ein funksjon som justerer volumet automatisk, men ikkje permanent, så i mp3-spelaren på bilen blir det litt opp og ned.

5510355[/snapback]

Hmm, Ctrl + A. Og vis info. Så justerer du volumet der, tror det skal funke.

Hvis jeg har forstått deg rett. Kanskje endre til lavere, også høyere, for at det skal funke(resette det gamle liksom)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...