arqe88 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Conference Highlights The event will be a twin stream conference, with presentations covering all key aspects of PLAYSTATION®3 development, amongst which will be: Cell and the OS Audio Graphics Networking Third-party presentations (including Epic and a guest independent developer) Middleware (including Havok and Ageia) Performance analysis Art/content generation (including presentations from 3rd-party application vendors) Middleware vendors will also be on hand throughout the 2 days to demonstrate their latest PS3 products and answer your questions. Where/When This year DevStation is taking place in the Atlantis Gallery at the Old Truman Brewery, in the vibrant surrounds of London's Brick Lane. The event takes place over two days, Wednesday, March 1 and Thursday, March 2 2006. There will also be entertainment on the evening of March 1. ser ut som alt handler om for ps3 nå, cant wait, da får vi virkelig se hva ps3 har å by på http://www.devstation.scee.com/
Torrevieja Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jaggu på tide at det skjer noe as ! Han Sony japsen må slutte å spelle på PS3'en og gi folket litt info snart. Hva er det han heter igjen ?
arqe88 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Jaggu på tide at det skjer noe as ! Han Sony japsen må slutte å spelle på PS3'en og gi folket litt info snart. Hva er det han heter igjen ? 5481518[/snapback] Ken Kutaragi,
Avean Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Nesten verdt å dra nedover dit for å se Kanskje man får en gratis PS3 ? :O
Torrevieja Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Nesten verdt å dra nedover dit for å se Kanskje man får en gratis PS3 ? :O 5481557[/snapback] haha :!: Ja du kan jo drømme hardt å vått
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det blir interessant ja. Blir nok skikkelig nice på en 1080p svær skjerm. Håper PS3 får denne ekstrafunksjonen. Endret 22. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6
Dragon Hunter Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Nesten verdt å dra nedover dit for å se Kanskje man får en gratis PS3 ? :O 5481557[/snapback] En direkte konkurent til 360, mao er det ikke vits å reise dit.
SteveVice Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (endret) Det blir interessant ja. Blir nok skikkelig nice på en 1080p svær skjerm. Håper PS3 får denne ekstrafunksjonen. 5481601[/snapback] Hey ikke umulig...Ken Kutaragi har jo så bestemt sagt at "The PS3 is not a game machine". Endret 22. januar 2006 av Crockett
Zeph Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Endelig blir det litt fart på sakene, er lei av all synsinga og meininga om PS3.
TCi Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Cell and the OSAudio Graphics Networking Third-party presentations (including Epic and a guest independent developer) Middleware (including Havok and Ageia) Performance analysis Art/content generation (including presentations from 3rd-party application vendors) 5481432[/snapback] De 4 første punktene er uintereressante. Punkt 5 litt mer aktuelt. Bra at de endelig viser faktisk innhold med 3 party spillutviklere. Resten er etter min mening bare tørrprat, slik som før. Men bra at de endelig begynner å røre litt på seg.
SteveVice Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Cell and the OSAudio Graphics Networking Third-party presentations (including Epic and a guest independent developer) Middleware (including Havok and Ageia) Performance analysis Art/content generation (including presentations from 3rd-party application vendors) 5481432[/snapback] De 4 første punktene er uintereressante. Punkt 5 litt mer aktuelt. Bra at de endelig viser faktisk innhold med 3 party spillutviklere. Resten er etter min mening bare tørrprat, slik som før. Men bra at de endelig begynner å røre litt på seg. 5481711[/snapback] Syns utifra det der så høres det veldig ut som E3 og CES fremvisningen deres.
TCi Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Cell and the OSAudio Graphics Networking Third-party presentations (including Epic and a guest independent developer) Middleware (including Havok and Ageia) Performance analysis Art/content generation (including presentations from 3rd-party application vendors) 5481432[/snapback] De 4 første punktene er uintereressante. Punkt 5 litt mer aktuelt. Bra at de endelig viser faktisk innhold med 3 party spillutviklere. Resten er etter min mening bare tørrprat, slik som før. Men bra at de endelig begynner å røre litt på seg. 5481711[/snapback] Syns utifra det der så høres det veldig ut som E3 og CES fremvisningen deres. 5481760[/snapback] Nettopp det jeg også synser.
d'espresso Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 De bare snakker rundt grøten.. Jeg kommer til å kose meg med 360'en om få dager:) *luckyme*
Mala Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Det er bra på tide at Sony letter på sløret å gir oss info,er pisslei alle ryktene som går rundt om
BlastyTrasty Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg er veldig glad i x360'en min. Men gleder meg veldig til PS3 også Så dette blir spennende!
Dinsdale Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Noen måååå liksom bare nevne 360 liksom...jaja.... Syntes dette hørtes spennende ut. Ser fram til å bli presentert for en rå konsoll.
Prebo Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Noen måååå liksom bare nevne 360 liksom...jaja.... 5485001[/snapback] Ja, det er jo den hardcore 360 fanklubben som bare må hakke på alt Sony gjør og sier...
TCi Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Noen måååå liksom bare nevne 360 liksom...jaja.... 5485001[/snapback] Ja, det er jo den hardcore 360 fanklubben som bare må hakke på alt Sony gjør og sier... 5485056[/snapback] Problemet er vel at Sony ikke har så mye å backe opp sine påstander med. Noen folk husker faktisk hva som skjedde før lanseringen av PS2, og til nå ser det ut som det er det samme opp igjen. For min del har Sony lite troverdighet og det er av den grunn jeg selv er skeptiske til de. Jeg var også veldig skeptisk til lanseringen av 360, pga. MS var lite åpen om lanseringen. Nå hadde MS vist mye mer solid informasjon Sony har gjort til nå på samme tid. Så hva har Sony vist? Veldig lite. Er det rart folk er skeptiske...
d'espresso Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg er skeptisk til Sony. Jeg er ingen fanboy. Jeg har PS2 og mange andre Sony-produkter. Jeg har ingen Microsoft-konsoller.. Alt jeg sier er at det som skjedde med PS2 kommer til å skje med PS3 og..
Prebo Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Noen måååå liksom bare nevne 360 liksom...jaja.... 5485001[/snapback] Ja, det er jo den hardcore 360 fanklubben som bare må hakke på alt Sony gjør og sier... 5485056[/snapback] Problemet er vel at Sony ikke har så mye å backe opp sine påstander med. Noen folk husker faktisk hva som skjedde før lanseringen av PS2, og til nå ser det ut som det er det samme opp igjen. For min del har Sony lite troverdighet og det er av den grunn jeg selv er skeptiske til de. Jeg var også veldig skeptisk til lanseringen av 360, pga. MS var lite åpen om lanseringen. Nå hadde MS vist mye mer solid informasjon Sony har gjort til nå på samme tid. Så hva har Sony vist? Veldig lite. Er det rart folk er skeptiske... 5486418[/snapback] Sony sier at de skal holde en konferanse om PS3, men alikavel klarer dere å snu det til noe negativt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå