Gå til innhold

The Burning Crusade(WOW)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Tråden flyttes frå "Diskutér spill og tilbehør - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte > World of Warcraft".

Endret av ttt
Skrevet
Har du Tourette's syndrom figure?

5484092[/snapback]

Haha, hadde akkurat tenkt til å si noe liknende! :p

Jeg gleder meg ikke i det hele tatt til BC.

Haff, tenk for et slit å måtte levle til 70. :hrm:

10 levler til kommer til å ta et år. :p

Skrevet
LOL jeg bare sier det som er sant jeg. WoW sucks og skulle alldrig blitt gitt ut i det hele tatt. !!

5484336[/snapback]

:roll:

Skrevet
LOL jeg bare sier det som er sant jeg. WoW sucks og skulle alldrig blitt gitt ut i det hele tatt. !!

5484336[/snapback]

Skulle tro du var lurere enn som så, med 1600 poster :no: Sånn gjør man ikke på forumet her!

Men over til topic, klart jeg gleder meg på WoW fans vegne!! :)

Skrevet

5484336[/snapback]

Strengt tatt så er det ingen sannhet, men heller din mening.

Og den skal du få ha. lolo

Jeg gleder meg til Burning Crusade. Driter i om jeg må lvle 10 lvler ekstra(hvis jeg har nådd 60 før den tid).

Skrevet
jeg skal garantert starte en ny char når crusade kommer :) blir artig å få prøve en av de nye rasene

5480126[/snapback]

Samme her, men først skal jeg ha min 60 opp til 70.

Det blir første prioritet :thumbup:

Skrevet
Til dere som gruer dere til exp-pac... Ikke kjøp den da vel

5484622[/snapback]

Alle får hevet grensen til level 70, ikke bare de som kjøper exp. pack.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...