Gå til innhold

The Burning Crusade(WOW)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir digg med Aoe Silence som Blood Elf, haha.

5486350[/snapback]

 

Dette var vel beskrevet i en tråd som senere ble beskrevet som "fake", ble det ikke det?

 

Uansett - jeg ser virkelig fram til level 70, nye items, nye talents/perks/abilities og nye instances.

Lenke til kommentar

Lvl 70 ja... Hvordan blir det da med instance farming? Feks onyxia og andre bosser, blir jo lettere å ta på lvl 70 enn 60... ? = enklere å få seg epix og andre ting man bare MÅ ha... + at man ikke trenger 40 for et raid, men kanskje bare 20 eller 30 = færre å dele på..

 

Farme highlevel elites blir jo rene drømmen... både for penger og xp... Særlig med rested bonusen som er samlet opp over flere måneder på lvl 60.. (eller var det noe der ang. 1,5 levler som blir samlet opp?) Blir uanset glatt 2-3 lvls, kommer ann på om man gjør quests, eller bare grinder..

Lenke til kommentar
Lvl 70 ja... Hvordan blir det da med instance farming? Feks onyxia og andre bosser, blir jo lettere å ta på lvl 70 enn 60... ? = enklere å få seg epix og andre ting man bare MÅ ha... + at man ikke trenger 40 for et raid, men kanskje bare 20 eller 30 = færre å dele på..

 

Farme highlevel elites blir jo rene drømmen... både for penger og xp... Særlig med rested bonusen som er samlet opp over flere måneder på lvl 60.. (eller var det noe der ang. 1,5 levler som blir samlet opp?) Blir uanset glatt 2-3 lvls, kommer ann på om man gjør quests, eller bare grinder..

5489696[/snapback]

 

Er vel ingen som gidder å farme MC, Onyxia osv. når man er lvl 70.

 

Det blir jo det samme som om man skulle farmet Zul'Farrak for "uber gear" som lvl 60 i dag ;)

 

 

Rested XP har en grense på ca 1,5 lvls ja.

Lenke til kommentar
Blir digg med Aoe Silence som Blood Elf, haha.

5486350[/snapback]

 

Dette var vel beskrevet i en tråd som senere ble beskrevet som "fake", ble det ikke det?

 

5489429[/snapback]

 

Mhm, jeg er 99% sikker på at jeg så en med blåfarga tekst bekrefte dette, men at det var sannsynlig at den ville bli endret (les: nerfet) litt før release.

 

Husk at man fikk lov til å prøve det nye BloodElf rasen på Blizzcon. Ganske vanskelig å unngå at noen trykker på skillboken for å finne ut hva slags racial evner de har

 

Mange hyppige moderatorer på WoW forumet ser jeg også :thumbup:

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Lvl 70 ja... Hvordan blir det da med instance farming? Feks onyxia og andre bosser, blir jo lettere å ta på lvl 70 enn 60... ? = enklere å få seg epix og andre ting man bare MÅ ha... + at man ikke trenger 40 for et raid, men kanskje bare 20 eller 30 = færre å dele på..

 

Farme highlevel elites blir jo rene drømmen... både for penger og xp... Særlig med rested bonusen som er samlet opp over flere måneder på lvl 60.. (eller var det noe der ang. 1,5 levler som blir samlet opp?) Blir uanset glatt 2-3 lvls, kommer ann på om man gjør quests, eller bare grinder..

5489696[/snapback]

 

Er vel ingen som gidder å farme MC, Onyxia osv. når man er lvl 70.

5489762[/snapback]

 

Hvis man ser på "Item Level" på noen drops i MC/BWL, så tror jeg faktisk at level 70 åpner opp muligheten for "pick-ups" og "casual-groups" i MC/BWL, noe av det man skaffer seg der vil nok holde godt opp i mot level 70. Kanskje noe ala level 60's i dag som løper rundt med blå level 60 req items, skaffer de seg epics så klarer de seg nok relativt bra på level 70.

 

Uansett - jeg skal absolutt ikke se bort ifra at jeg prøver å få til noen MC/BWL raids, rett og slett bare for å merke hvor for det kan gjøres, samt å få litt velfortjent "hevn" etter en del wipes ;)

Lenke til kommentar
Blir digg med Aoe Silence som Blood Elf, haha.

5486350[/snapback]

 

Dette var vel beskrevet i en tråd som senere ble beskrevet som "fake", ble det ikke det?

 

5489429[/snapback]

 

Mhm, jeg er 99% sikker på at jeg så en med blåfarga tekst bekrefte dette, men at det var sannsynlig at den ville bli endret (les: nerfet) litt før release.

 

Husk at man fikk lov til å prøve det nye BloodElf rasen på Blizzcon. Ganske vanskelig å unngå at noen trykker på skillboken for å finne ut hva slags racial evner de har

 

Mange hyppige moderatorer på WoW forumet ser jeg også :thumbup:

5489765[/snapback]

 

Er nok mulig jeg blander med noe annet, skal se om jeg klarer å grave fram tråden jeg tenker på.

 

Jaja - flott for Bloodelves, bryr meg ærlig talt midt i ryggen, spiller rogue selv og PvP'er aldri :p

Lenke til kommentar
Lvl 70 ja... Hvordan blir det da med instance farming? Feks onyxia og andre bosser, blir jo lettere å ta på lvl 70 enn 60... ? = enklere å få seg epix og andre ting man bare MÅ ha... + at man ikke trenger 40 for et raid, men kanskje bare 20 eller 30 = færre å dele på..

 

Farme highlevel elites blir jo rene drømmen... både for penger og xp... Særlig med rested bonusen som er samlet opp over flere måneder på lvl 60.. (eller var det noe der ang. 1,5 levler som blir samlet opp?) Blir uanset glatt 2-3 lvls, kommer ann på om man gjør quests, eller bare grinder..

5489696[/snapback]

 

Er vel ingen som gidder å farme MC, Onyxia osv. når man er lvl 70.

 

Det blir jo det samme som om man skulle farmet Zul'Farrak for "uber gear" som lvl 60 i dag ;)

 

 

Rested XP har en grense på ca 1,5 lvls ja.

5489762[/snapback]

 

Disenchanting... MYE penger å tjene på det, når epic blir disenchanta til multiple shards.. + "vanlige" grønne og blå drops, og en GOD del penger regner jeg med..

 

Har en mistanke om at de som sitter nedi asia å farmer penger for å selge på nett, kommer til å ta mange turer.....

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...