BlastyTrasty Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Jeg som mange andre har lastet ned SW Empire at war demoen. Fikk et uventet problem etter installasjonen: Ser nesten ut som om jeg hadde lasta ned en pirat versjon av spillet og har problemer med Safedics eller noe slikt?! Noen som har noen tips?
MrLee Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 (endret) ettersom det virker som om du har lastet ned fra ett fildelingsprogram (iogmed at du tror du har fått en piratversjon), så ville jeg anbefalt deg å laste det ned fra en verifisert kilde. Den offisielle sida har oftest download mirrors linka der du vet hva du får ned? Er det tilfellet at du allerede har lastet ned fra en "sikker" side, så vet jeg ærlig talt ikke. Har du kanskje noen CD/DVD emuleringsprogrammer installert? Endret 21. januar 2006 av MrLee
ttt Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Star Wars har ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte", tråden flyttes dit.
BlastyTrasty Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Skrevet 21. januar 2006 ettersom det virker som om du har lastet ned fra ett fildelingsprogram (iogmed at du tror du har fått en piratversjon), så ville jeg anbefalt deg å laste det ned fra en verifisert kilde. Den offisielle sida har oftest download mirrors linka der du vet hva du får ned? Er det tilfellet at du allerede har lastet ned fra en "sikker" side, så vet jeg ærlig talt ikke. Har du kanskje noen CD/DVD emuleringsprogrammer installert? 5476271[/snapback] Kødde du med meg? Eg lasta ner fra gamer.no Det eg sa va at den feilmeldingen der får du hvis du laste ner piratspel som kreve SD4 o.l. Og du ikke har emulert den ordentlig.
ToLi Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Får den samme meldingen. Men da er det bare og lukke alle bittorrent klienter, deamon tools programmer og lignende. Da fungerer det
MrLee Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 ettersom det virker som om du har lastet ned fra ett fildelingsprogram (iogmed at du tror du har fått en piratversjon), så ville jeg anbefalt deg å laste det ned fra en verifisert kilde. Den offisielle sida har oftest download mirrors linka der du vet hva du får ned? Er det tilfellet at du allerede har lastet ned fra en "sikker" side, så vet jeg ærlig talt ikke. Har du kanskje noen CD/DVD emuleringsprogrammer installert? 5476271[/snapback] Kødde du med meg? Eg lasta ner fra gamer.no Det eg sa va at den feilmeldingen der får du hvis du laste ner piratspel som kreve SD4 o.l. Og du ikke har emulert den ordentlig. 5477473[/snapback] Ser nesten ut som om jeg hadde lasta ned en pirat versjon av spillet og har problemer med Safedics eller noe slikt?! utifra denne setningen din i original posten, så er det lett å gå utifra at man har lastet ned demoen fra ett eller annet fildelingsprogram. Det er jo tross alt ikke ulovlig å gjøre det heller, så jeg forstår ikke problemet. Det var tross alt bare ett spørsmål, hvis du leser andre delen av posten min, burde du forstå dette...
BlastyTrasty Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Får den samme meldingen. Men da er det bare og lukke alle bittorrent klienter, deamon tools programmer og lignende. Da fungerer det 5484035[/snapback] Snålt, fordi deamon tools emulerer ikke safedisc. Men skal prøve, takker for tips
Saykin Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 http://www.dvhardware.net/modules.php?name...op=getit&lid=64 Bruk denne, den er enkel å bruke og veldig bra.
Nubby07 Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 http://www.dvhardware.net/modules.php?name...op=getit&lid=64 Bruk denne, den er enkel å bruke og veldig bra. 5624331[/snapback] Hvordan i helvete bruker man den? jeg får samme problem som dark by design, men på fullversjonen ikke demoen!! Hjelp!
Saykin Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 du starter den opp, trykker på hide og starter spillet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå