Gå til innhold

Grafikken i det nye Total War spillet...


Anbefalte innlegg

Men faen da, 40 000,-? Hvordan kan du få en pc til å bli så dyr? :p

5474384[/snapback]

Ganske enkelt. Putt to av de nyeste geforce-kortene inni og du er allerede oppe i rundt 10 000. Så putter du inn i nyeste amd-prossesoren. Da er man oppe i rundt 20 000. Så et bra kabinett, bra hovedkort, nettverkskort, lydkort, usb2kort og mer.

 

Jeg skal jobbe hele somemren og tjene rundt 20 000 da, så håper det går bra ja. Så sparer jeg inni hampen så mye penger forover. Men ikke gå off-topic folkens. Her skal det snakkes Total War ikke mine PC-planer.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vert kult hvis dette spillet støttet PhysX..

5474440[/snapback]

Hmm, kan du forklare hva det er? Jeg vet ikke hva det er!

5474446[/snapback]

Har jeg en mistanke av at PhysX kanskje er en fysikkmotor-standard eller no? Et eller annet med fysikk å gjøre har det nok. Correct me if I'm wrong!

Lenke til kommentar
Hadde vert kult hvis dette spillet støttet PhysX..

5474440[/snapback]

Hmm, kan du forklare hva det er? Jeg vet ikke hva det er!

5474446[/snapback]

Har jeg en mistanke av at PhysX kanskje er en fysikkmotor-standard eller no? Et eller annet med fysikk å gjøre har det nok. Correct me if I'm wrong!

5474449[/snapback]

Les mer om PhysX her. :)

Lenke til kommentar
Les mer om PhysX her. :)

5474533[/snapback]

AKkurat det jeg ønsker til Revolution jo! For hvem synes ikke det ser ordentlig teit ut når et sverd kutter seg gjennom en steinvegg som varm kniv gjennom smør?

5474554[/snapback]

Jeg tenkte mer på at selve spillet støttet teknologien, slik at når PhysX-kort kommer på markedet kunne det brukes sammen med det.

Tenk dere ragdoll physics på alle soldatene, eller at en hel sidevegg at et slott kollapset i ruiner når man fyrte av noen steiner fra en trebuchet.

Lenke til kommentar
Les mer om PhysX her. :)

5474533[/snapback]

AKkurat det jeg ønsker til Revolution jo! For hvem synes ikke det ser ordentlig teit ut når et sverd kutter seg gjennom en steinvegg som varm kniv gjennom smør?

5474554[/snapback]

Jeg tenkte mer på at selve spillet støttet teknologien, slik at når PhysX-kort kommer på markedet kunne det brukes sammen med det.

Tenk dere ragdoll physics på alle soldatene, eller at en hel sidevegg at et slott kollapset i ruiner når man fyrte av noen steiner fra en trebuchet.

5474601[/snapback]

Og at de steinene som da falt ned på soldatene drepte eller skadet dem :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg tenkte mer på at selve spillet støttet teknologien, slik at når PhysX-kort kommer på markedet kunne det brukes sammen med det.

Tenk dere ragdoll physics på alle soldatene, eller at en hel sidevegg at et slott kollapset i ruiner når man fyrte av noen steiner fra en trebuchet.

5474601[/snapback]

Og at de steinene som da falt ned på soldatene drepte eller skadet dem :dribble:

5474632[/snapback]

Wow, det hadde vært genialt! *Håpe*

Lenke til kommentar

Det er jo alltids lov å håpe på det.. La merke til at Sega skal støtte det i et av spillene deres. (GE2 project) Hvertfall skal de prøve det. Så det hadde vært sinnsykt kult om det ble støttet i M2TW også. Da ville jeg endelig få se i et spill det jeg har ønsket meg siden tidenes morgen; realistisk nedrivning, AoE III har jo en slags lignende fysikk, men syns ikke at den var så innmari bra, men kan jo godt hende at det skjer mer om man har bedre skjermkort osv der. Hadde vært så sykt bra, at for eksempel en stein fra en trebuchet traff på et svakt punkt så hele bygningen raste ned. Så raste kanskje en annen bygning fordi den ene bygningen raste på den også videre. :D Vet ikke om noen av dere har sett "Kingdom of heaven" men der er det en scene hvor et beleiringstårn raser ned over et annet ved siden av, som igjen raser på et annet osv. skikkelig dominoeffekt.

Lenke til kommentar
In order to represent the chaos of battle, Medieval 2 uses the praised Rome engine, though there have been lots of changes underneath the hood. A predictable change is the higher number of polygons and the more detailed textures, which even allow you to read the names of the programmers on the tombstones.

:blink:

 

Bare jeg som har satt i gang en spareplan for å spare til ny PC innen Jul 2006..? :innocent:

 

Se denne tråden, så forstår dere hvor jeg quotet avsnittet fra.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
In order to represent the chaos of battle, Medieval 2 uses the praised Rome engine, though there have been lots of changes underneath the hood. A predictable change is the higher number of polygons and the more detailed textures, which even allow you to read the names of the programmers on the tombstones.

:blink:

 

Bare jeg som har satt i gang en spareplan for å spare til ny PC innen Jul 2006..? :innocent:

 

Se denne tråden, så forstår dere hvor jeg quotet avsnittet fra.

5509306[/snapback]

Du elsker simpelthen aa reklamere for traader du? :p

Jeg har ikke satt opp spareplan for ny PC, har allerede oekonomisert. Har raad til pc allerede, men jeg har ikke bruk for naa (som du nok vet). Men det blir sommerjobb, og ny pc rett foer skolestart. Da blir det neste generasjons graffikkort hvis det er ute til den tid :dribble:

 

Grafikken ser forresten fantastisk ut. Dette blir spennende.

Kanskje vi blir sittende og zoome inn paa custom battles mellom computer-styrte haerer, og bare nyte synet? Kanskje det i virkeligheten er en film? :dribble:

:hmm:

:ermm:

:roll:

Lenke til kommentar

Bare for å svare på Herr Bruns "anklage".. :p Må jeg bare si at grunnen til at jeg putter inn den infoen her også er for at tråden der all den infoen er postet ikke skal bli et samlet diskusjonssted for all den nye ifnromasjonen og at folk ikke skal glemme at de forskjellige avsnittene skal diskuteres der og der.. Grunnen til at jeg linker til den andre tråden er for at folk skal skjønne hvor jeg quoter fra.. Så de ikke spør hvor jeg fikk informasjonen fra ved en senere anledning. Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg vet Preben, jeg vet. Bare er morsomt uansett. Er saa typisk "deg" :wee:

 

Noen som vet om det kan bli stoette for to cpuer i det nye spillet? Som noen sa i en tidligere traad, saa var det stoerste problemet med vannvittige store slag at det trengtes 15'000 smaa "hjerner", og dette stod cpuen for. Mulighet for en traad for AI og en traad for andre ting hadde jo vaert genialt her, men vanskelig aa kode (tror jeg?).

Noen som kan noe om emnet og vil svare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...