Gå til innhold

Internet Explorer 7 Beta 2

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke meningen å spre linker her til lekkede Betaversjoner som ikke er tilgjengelige på "lovlig" vis. Den er heller ikke tilgjengelig for betatestere, så jeg ville vurdert å fjerne linken til .rar fila hvis jeg var deg...

Skrevet (endret)
Det er vel ikke meningen å spre linker her til lekkede Betaversjoner som ikke er tilgjengelige på "lovlig" vis. Den er heller ikke tilgjengelig for betatestere, så jeg ville vurdert å fjerne linken til .rar fila hvis jeg var deg...

5470802[/snapback]

Den er tilgjengelig for betatestere, det er flere rangeringer av betatestere.

Beta versjoner av en gratis internettleser er heller ikke ulovlig materiale. Linket til nyhetssiden, men jeg mener det ikke er ulovlig av å benytte seg av muligheten til å prøve IE sine nye funksjoner. Her er uansett en screenshot, noe som jeg vet er helt lovlig:

ie75zv.png

Endret av Dell_9200
Skrevet
Den er tilgjengelig for betatestere, det er flere rangeringer av betatestere.

Mulig det. Jeg er på Vista/IE7 betaen, og jeg kan ikke laste den ned.

Beta versjoner av en gratis internettleser er heller ikke ulovlig materiale. Linket til nyhetssiden, men jeg mener det ikke er ulovlig av å benytte seg av muligheten til å prøve IE sine nye funksjoner. Her er uansett en screenshot, noe som jeg vet er helt lovlig:

5470869[/snapback]

Det er vel opp til Ms om Beta versjonen er lovlig å laste ned. Hvis den hadde vert lovlig hadde den vert tilgjengelig for alle på Microsoft sine sider, og ikke på rapidshare.

Skrevet (endret)
Det er vel opp til Ms om Beta versjonen er lovlig å laste ned. Hvis den hadde vert lovlig hadde den vert tilgjengelig for alle på Microsoft sine sider, og ikke på rapidshare.

5470957[/snapback]

Hva med WLM da?

Uansett synes jeg IE begynner virkelig å ta form. Virker mye mer stabil enn Beta 1 og de har funnet ut at FF og Opera har noen gode ideer.

Endret av Dell_9200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...