Gå til innhold

Ny 360 modell


Snake Eater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
angående lydstøy fra den-.- synes ikke min bråker i det hele tatt jeg  :hmm:

 

lagt øret opp boksen.. høres neste ikke..  PC'en står og durer vedsiden av da men.. men som sagt.. la øret på boksen.. hørte den neste ikke... (ja, den sto PÅ lol)

5470585[/snapback]

 

Bråker ikke så mye når den står på, men prøv å spille et spill da. ;) Hehe.

 

Jeg hører den uansett ikke når jeg spiller, for da er det anlegget som vræææler ut idet jeg skrenser i PGR3 feks. :)

Lenke til kommentar
angående lydstøy fra den-.- synes ikke min bråker i det hele tatt jeg  :hmm:

 

lagt øret opp boksen.. høres neste ikke..  PC'en står og durer vedsiden av da men.. men som sagt.. la øret på boksen.. hørte den neste ikke... (ja, den sto PÅ lol)

5470585[/snapback]

 

Bråker ikke så mye når den står på, men prøv å spille et spill da. ;) Hehe.

 

Jeg hører den uansett ikke når jeg spiller, for da er det anlegget som vræææler ut idet jeg skrenser i PGR3 feks. :)

5470778[/snapback]

 

 

har spillt Fight night demoen.. like lavt lydforbruk... kanskje jeg var "heldig" med verisonen jeg fikk ? :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om slette-savegame-buggen er bugg i spillene eller maskinen? dette gjelder jo en del spill etterhvert.

5469951[/snapback]

 

I og med at MS slipper en patch for DOA4 for å rette på dette problemet, sier det seg selv at problemet er software relatert.

5470215[/snapback]

 

 

greien er at det ikke bare gjelder DOA4. flere spill har problemer med sletting av savegames. da kunne det jo tenkes at MS slipper en patch som patcher selve consollen, og ikke bare spillet i seg selv.

Endret av capy
Lenke til kommentar
angående lydstøy fra den-.- synes ikke min bråker i det hele tatt jeg  :hmm:

 

lagt øret opp boksen.. høres neste ikke..  PC'en står og durer vedsiden av da men.. men som sagt.. la øret på boksen.. hørte den neste ikke... (ja, den sto PÅ lol)

5470585[/snapback]

 

Bråker ikke så mye når den står på, men prøv å spille et spill da. ;) Hehe.

 

Jeg hører den uansett ikke når jeg spiller, for da er det anlegget som vræææler ut idet jeg skrenser i PGR3 feks. :)

5470778[/snapback]

 

 

har spillt Fight night demoen.. like lavt lydforbruk... kanskje jeg var "heldig" med verisonen jeg fikk ? :p

5470783[/snapback]

 

Spill et spill fra cd... Demoene bråker ikke. :) De ligger på harddisken så.

Bråket er pga luftkjøling, er vist vannkjøling under utvikling fra et firma. Da forsvinner støyen! Håper ikke vannkjølinga blir stor som en bilradiator. ;) hehe

Lenke til kommentar
Noen som vet om slette-savegame-buggen er bugg i spillene eller maskinen? dette gjelder jo en del spill etterhvert.

5469951[/snapback]

 

I og med at MS slipper en patch for DOA4 for å rette på dette problemet, sier det seg selv at problemet er software relatert.

5470215[/snapback]

 

 

greien er at det ikke bare gjelder DOA4. flere spill har problemer med sletting av savegames. da kunne det jo tenkes at MS slipper en patch som patcher selve consollen, og ikke bare spillet i seg selv.

5470817[/snapback]

 

Problemet er uansett software relatert, nekter å tro at Microsoft slipper ut en mann ved navn Patch, hvis oppgave er å gå hjem til samtlige Xbox 360 brukere for å rette mekaniske feil på enheter.

Lenke til kommentar

Hvis du leser hva du selv skriver, så lurer du på hvorvidt buggen ligger i et eller flere spill (Kan defineres som SOFTWARE, engelsk for "mykvare"), eller om den ligger i maskinen.

 

La meg sitere www.wikipedia.org :

 

A MACHINE is any mechanical or organic device that transmits or modifies energy to perform or assist in the performance of tasks. It normally requires some energy source ("input") and accomplishes some sort of work.

 

Sitat slutt.

 

Jeg tolker derfor spørsmålet ditt sånn : Er slettingen av "savegames" relatert til software, eller hardware problemer ?

Lenke til kommentar
Noen som vet om slette-savegame-buggen er bugg i spillene eller maskinen? dette gjelder jo en del spill etterhvert.

5469951[/snapback]

 

I og med at MS slipper en patch for DOA4 for å rette på dette problemet, sier det seg selv at problemet er software relatert.

5470215[/snapback]

 

 

greien er at det ikke bare gjelder DOA4. flere spill har problemer med sletting av savegames. da kunne det jo tenkes at MS slipper en patch som patcher selve consollen, og ikke bare spillet i seg selv.

5470817[/snapback]

 

Problemet er uansett software relatert, nekter å tro at Microsoft slipper ut en mann ved navn Patch, hvis oppgave er å gå hjem til samtlige Xbox 360 brukere for å rette mekaniske feil på enheter.

5470908[/snapback]

 

smarting du:) (gjelder også posten din rett over denne)

 

consollen har software, det er denne jeg lurer på om blir patchet, eller om det bare er spillet som blir patchet. forskjellen er; har MS gjort en slapp jobb, eller har spillprodusentene gjort en dårlig jobb.

Endret av capy
Lenke til kommentar

ITavisen.no skriver :

 

"Vi har tidligere snakket mye om såkalte Achievements, som enkelt fortalt er poeng man får for å løse oppgaver i spillene. Noen spill har imidlertid hatt problemer med å gi Achievements i alle tilfellene og dette vil nå fikses. Oppdateringen kommer også til å ta tak i problemer med spill som fryser."

 

Mulig denne store oppdateringen også tar tak i savegame problematikken ?

 

Argh, snakeeater var før meg :(

Endret av wilbur626
Lenke til kommentar

Synes det er tåpelig å klage på støy fra x360. Den bråker jo litt når du kjører spill fra dvd, men du hører jo ikke dette når du spiller. Det er vel ingen som har normalt omløp i toppetasjen som spiller uten musikk/lyd, eller? Bråker uansett mye mindre enn pc'en min og den har aldri plaget meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...