Gå til innhold

Ny 360 modell


Snake Eater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det tviler jeg på, bruker feil er ikke barnesykdommer.

 

EDIT: Og dem som har fått maskiner som kræsjer totalt er rettogslett bare veldig uheldige. Men dem får jo en ny maskin så det er ikke noe problem egentlig.

5458698[/snapback]

 

 

Det er jo flere konsoller som har ødelagt spill i dvd skuffen bare med normal bruk. Det vil ikke jeg kalle en brukerfeil. Hvor lang garanti får man egentlig og hva dekker den.

Lenke til kommentar
Nei det tviler jeg på, bruker feil er ikke barnesykdommer.

 

EDIT: Og dem som har fått maskiner som kræsjer totalt er rettogslett bare veldig uheldige. Men dem får jo en ny maskin så det er ikke noe problem egentlig.

5458698[/snapback]

 

Støtter denne. Har hatt xbox 360 siden 2. desember og har ikke hatt anntydning til problemer engang. Kjenner ei heller noen som har hatt det.

Sykdommene som trådstarter snakker om er noe som en har lest om på nett spør du meg. Tror like mye på det som på Gud. Med andre ord så skal jeg se det med egne øyne før jeg tror på det.

Bruker feil finnes, men det har ingenting med konsollen å gjøre.

Nye konsoller vil alltid få mye pepper pga feil osv på nett, dette særlig pga krigen mellom playstation og xbox. (Jada jeg vet det finnes nintendo)

 

Vil du ha xbox 360 så løp å kjøp sier jeg! Kommer sikkert nye versjoner, men da kan du vel vente på xbox Fantastico som kommer i 2077.... ;)

 

(Feil forekommer nok på 360 som med alt annet, men som nr to her sier så er du bare uheldig da og da ordner Microsoft med ny box til deg)

Lenke til kommentar

Min har låst seg en gang siden 2 desember. Ikke har den spist dvd`er eller cd` er. Strømforsyningen har jeg skjult bak skapet der den ligger inntil veggen og skapet på langsidene, og den har aldri vært overopphetet,... i motsetning til det all spekulasjonene om alle feilene på 360 har vært.

 

Seff kommer det en ny utgave med nytt design(som slim PS2-utgaven), men ikke ennå. Kan tenke meg at det skjer i slutten av -07

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Nei det tviler jeg på, bruker feil er ikke barnesykdommer.

 

EDIT: Og dem som har fått maskiner som kræsjer totalt er rettogslett bare veldig uheldige. Men dem får jo en ny maskin så det er ikke noe problem egentlig.

5458698[/snapback]

 

 

Det er jo flere konsoller som har ødelagt spill i dvd skuffen bare med normal bruk. Det vil ikke jeg kalle en brukerfeil. Hvor lang garanti får man egentlig og hva dekker den.

5458881[/snapback]

 

Har du 360? Isåfall har din 360 ødelagt noen plater? Eller kjenner du noen som har 360 som har ødelagt plater?

Du har nok som alle andre her lest om det på nett og kanskje sett en viss film som vistnok beviser dette... Men herregud, for 20 år siden lagde de filmer som beviste at det fantes ufoer.... Eh... ;)

Lenke til kommentar

På spørsmål om det kommer nye versjoner er svaret klart ja. Etterhvert som teknologien aldres, kommer nye, billigere komponenter som gjør det samme som de gamle. Om du ser på en xbox 1.0 i forhold til en 1.6, er 1.6 nesten tom invendig. Det andre er for å forsinke piratkopiering, en ny modell kommer til å trenge ny chip, eller flashing av de "gamle" (de "gamle" er enda ikke kommet på markedet). Det siste er å forbedre den som allerede er kommet på markedet. Nå har jeg ikke en 360, så jeg er ikke sikker på hva som kommer til å bli forandret på, men de finner nok på noe, for eksempel å ikke ødelegge plater når maskinen snues under spilling.

 

Designet kommer nok til å være slik det er en god stund. Grunnen til dette er markedsføringen de allerede har brukt vannvittige millioner på allerede.

 

Ellers har det vært snakk om Blu-ray. Det siste som er sakt, er at det ikke vil bli noen støtte for dette, men man vet aldri.

Endret av capy
Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på om det snart kommer noen 360 konsoller uten alle barnesykdommene som å spise spillet i stykker, overoppheting og at konsollen krasjer. Det er jo kommet flere forskjellige modeller av både ps2 og xbox så jeg lurer på når de nye modellene kommer. Noen som vet?

5458663[/snapback]

 

Eneste "barnesykdommen" X360 har er at den bråker litt for mye! Den spiser IKKE plater, og skal vel litt til at den blir overopphetet hvis man lar den få litt luft som faktisk alle elektriske aparater som det skal ha. At den har ripet spill er fordi folk flytter på den mens den står og går. 3% av boksene var det feil på, dette kommer det sikkert til å bli på den neste "modellen" også da dette har en tendens til å skje med ting som blir produsert i det tempoet på sammlebånd.

 

Ja det kommer nye modeller, men sikkert ikke på en god stund enda :)

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på om det snart kommer noen 360 konsoller uten alle barnesykdommene som å spise spillet i stykker, overoppheting og at konsollen krasjer. Det er jo kommet flere forskjellige modeller av både ps2 og xbox så jeg lurer på når de nye modellene kommer. Noen som vet?

5458663[/snapback]

 

Eneste "barnesykdommen" X360 har er at den bråker litt for mye! Den spiser IKKE plater, og skal vel litt til at den blir overopphetet hvis man lar den få litt luft som faktisk alle elektriske aparater som det skal ha. At den har ripet spill er fordi folk flytter på den mens den står og går. 3% av boksene var det feil på, dette kommer det sikkert til å bli på den neste "modellen" også da dette har en tendens til å skje med ting som blir produsert i det tempoet på sammlebånd.

 

Ja det kommer nye modeller, men sikkert ikke på en god stund enda :)

5459788[/snapback]

 

 

Jeg selger selv Xbox maskiner gjennom jobben min, og er øyevitne på at det kan skje at Xbox360 spiser spill. Har nemlig fått tilbake en maskin som bråker som et lokomotiv, og platene ser ut som om en slipemaskin har vært brukt på dem.

 

Så kom ikke her å si at det ikke skjer!

 

Min egen maskin fungerer, bortsett fra at den låser seg helt noen ganger, men hva kan jeg forvente av noe som Microsoft har laget.

Lenke til kommentar
30% av de jeg kjenner har problemer med konsollen og dette er første gang en konsoll faktisk KRÆSJER , men så er nå dette Microsoft også da.

5460015[/snapback]

 

Du kjenner selv 100 personer med Xbox360? Så mange venner har ikke jeg. :) Og av disse hundre du kjenner så er det 30 som har feil på konsollen?

 

Ja ja. Det var voldsomme greier.

 

I så fall kan jeg hevde at 100% av de jeg kjenner har ingen problemer med sin xbox360 og de elsker den og spillene de har. Så jeg har en mye bedre statistikk å komme med.

 

Dr.Peedee

Lenke til kommentar
Jeg selger selv Xbox maskiner gjennom jobben min, og er øyevitne på at det kan skje at Xbox360 spiser spill. Har nemlig fått tilbake en maskin som bråker som et lokomotiv, og platene ser ut som om en slipemaskin har vært brukt på dem.

 

Så kom ikke her å si at det ikke skjer!

 

Skjer da dette ved at de flytter på den, eller klarer den å ripe den bare vet at noen ser/puster på den? Og hvem har sagt at siden det ikke skjer med boksen du selv eier, så skjer det ikke med noen? Og en trenger vel strengt tatt ikke 100mennesker for å kunne regne med % gjør man vel? :p

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
30% av de jeg kjenner har problemer med konsollen og dette er første gang en konsoll faktisk KRÆSJER , men så er nå dette Microsoft også da.

5460015[/snapback]

 

Du kjenner selv 100 personer med Xbox360? Så mange venner har ikke jeg. :) Og av disse hundre du kjenner så er det 30 som har feil på konsollen?

 

Ja ja. Det var voldsomme greier.

 

I så fall kan jeg hevde at 100% av de jeg kjenner har ingen problemer med sin xbox360 og de elsker den og spillene de har. Så jeg har en mye bedre statistikk å komme med.

 

Dr.Peedee

5460050[/snapback]

 

du trenger ikke kjenne 100 personer med xbox360 for å få 30%.... :roll:

 

en av tre ville jo være 33% ....

Lenke til kommentar

Det her har vert oppe så utrolig mange ganger før og det er akkurat den samme gjengen som kommer inn og skal klage. Hallo igjen(!!) Swoofah, har ikke bedre å gjøre på ser jeg?

 

 

Foreslår at denne tråden blir stengt når svaret på det som ble spurt har kommet for lenge siden og dette nå ser ut til å gå i retningen av alvorlig mange tråder før, hovedsaklig på grunn av at Sony Fanboys skal kommentere på saken.

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer på om det snart kommer noen 360 konsoller uten alle barnesykdommene som å spise spillet i stykker, overoppheting og at konsollen krasjer. Det er jo kommet flere forskjellige modeller av både ps2 og xbox så jeg lurer på når de nye modellene kommer. Noen som vet?

5458663[/snapback]

 

 

Kjøp deg 360 du! Har du "bare" en vanlig tv, så kjøp med en advanced scart rgb kabel, da får du konge bilde. :)

 

Konge maskin! Eneste "feilen" som er 100% sikker er at den bråker! Du hører det dog ikke når du feks suser avgårde i PGR3 eller denger løs med plankebiter i Condemned. :)

Lenke til kommentar
Det her har vert oppe så utrolig mange ganger før og det er akkurat den samme gjengen som kommer inn og skal klage. Hallo igjen(!!) Swoofah, har ikke bedre å gjøre på ser jeg?

 

 

Foreslår at denne tråden blir stengt når svaret på det som ble spurt har kommet for lenge siden og dette nå ser ut til å gå i retningen av alvorlig mange tråder før, hovedsaklig på grunn av at Sony Fanboys skal kommentere på saken.

5460187[/snapback]

 

Nei vi prøver så godt vi kan her Crocket.. Du har ikke så veldig mye mer å gjøre du heller eller? Satt egentlig bare å venta på at du skulle poste

 

Det går nå begge veier dette da. Samme folk som klager (Ikke meg denne gangen!) og de samme som forsvarer 360 hardnakket. Og her er det ikke vært EN sony-fanboy så vidt jeg kan se (Gidder sjekke dette. har jeg missa en, så bøyer jeg meg i støvet). Men OFF-TOPIC.. teknisk sett en ubrukelig tråd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...