Skribenten_ Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hei, jeg skal sende en søknad til lånekassen. På dems sider er det mulig å laste ned søknaden i PDF format, men jeg lurer på om det er mulig å skrive på selve søknaden, altså PDF-filen... i stedenfor å printe ut, og deretter skrive søknaden for hånd? er acrobat reader kun til å lese PDF filer?? i såffal, så må det jo finnes en program der man kan lage PDF filer... hvor jeg også da sikker kan benytte meg av sjansen og fylle ut søknaden mvh jan henriksen.
Fragment Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Sjekk www.adobe.no (hurtigsvar. gidder ikke linke)
Slettetavmeg Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Hei, jeg skal sende en søknad til lånekassen. På dems sider er det mulig å laste ned søknaden i PDF format, men jeg lurer på om det er mulig å skrive på selve søknaden, altså PDF-filen... i stedenfor å printe ut, og deretter skrive søknaden for hånd?er acrobat reader kun til å lese PDF filer?? i såffal, så må det jo finnes en program der man kan lage PDF filer... hvor jeg også da sikker kan benytte meg av sjansen og fylle ut søknaden mvh jan henriksen. 5452850[/snapback] Mener det skal funke med OpenOffice.org Writer. (www.openoffice.org) Det programmet Lånekassen nok har brukt til å lage pdf'en er nok Adobe Acrobat (ikke Reader), men dette programmet koster skjorta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå