Gå til innhold

NY pc til 8000 har skjerm,kabinett,tastatur++


Anbefalte innlegg

Hey lurte litt på om jeg skulle svi av 8lapper på en ny pc nå siden den jeg sitter på nå er så møkkete..er lissom ikke mer enn 50fps i source osv å da fant jeg ut at noe snart må gjøres :p

 

Har fra før:

kabinett

skjerm

tastatur

mus

harddisk

 

Så dette trenger dere ikke ta med:P

 

Prøver å få mest mulig ytelse ut av pengene mine, å tenkte å ha et amd system:) dette skal for det meste brukes til spilling,msn,film osv..

 

Trenger da ny prossesor,minne,hovedkort,skjermkort,strømforsyner hvis nødvendig(har 350w fra før)

 

Er ikke redd for å overklokke litt så overklokking kommer til å bli gjort,bare ikke noe sånn helt syke greier som 1ghz økning osv :p så har ikke tenkt på vannkjøling eller noe sånt,bare sånn for å få litt mer ytelse ut av systemet:)

 

Så hjelp meg med å sette opp et greit pc oppsett til rundt 8000,gjør ikke noe om det går under heller for å si det sånn :p 9k er ABSOLUTT maks grense.

 

Takker for alle svar

 

Mvh Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

shg.no (har alle varene) Lagerstatus Pris

Arctic Cooling Freezer 64 [erstatt] Ukjent 182,-

ASUS A8N-E [erstatt] Ukjent 782,-

ASUS EN7800GTX/2DHTV/256M [erstatt] Ukjent 4088,-

Cooler Master Real Power 450W [erstatt] Ukjent 776,-

Kingston ValueRAM DDR400 2048MB [erstatt] Ukjent 1455,-

Nec ND-3550 [erstatt] Ukjent 354,-

TOTALT 7637,-

 

så har de denne cpuen til 1214,-

 

ble tett opp på 8800,- blir det for dyrt går du for et rimelig skjermkort. asus 7800gt koster rundt 2700,- hos shg

Lenke til kommentar
Hvis du liker og overklokke en del er nok 7800gt og x2 3800+ en bra kombinasjon. Er du like heldig som meg vil du få et gt kort som knuser de fleste gtx ;)

5448273[/snapback]

 

 

enig her :yes: fåreslo den cpu siden du snakket om klokking... går greit opp til 2,4 ghz uten noe mas

 

nytt forsøk:

 

shg.no (har alle varene) Lagerstatus Pris

AMD Athlon 64 X2 3800+ [erstatt] Ukjent 2696,-

ASUS A8N-E [erstatt] Ukjent 782,-

ASUS EN7800GT/2DHTV/256M [erstatt] Ukjent 2692,-

Cooler Master Real Power 450W [erstatt] Ukjent 776,-

Kingston ValueRAM DDR400 2048MB [erstatt] Ukjent 1455,-

Nec ND-3550 [erstatt] Ukjent 354,-

Zalman ZM-NB47J [erstatt] Ukjent 38,-

TOTALT 8793,-

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Skal du snuse bør du hamstre fra sverige. Det er sykt billig der hehe. Men nå ble det mye ot. Det oppsettet til leifeinar er ganske bra. Hadde du hatt litt mer penger å sløse med, hadde jeg anbefalt et annet hk. A8n sli deluxe eller premium er konge kort begge 2.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

hmmm jeg har vel egentlig litt mer penger å rutte med:P tror jeg har 12k tilsammen eller noe sånt, men lissom skal jo ha til klær drekka og moped trim deler asså (A)

 

JA vet at det er billig i sverrige ;) bor i fredrikstad så svinesund tur er must :p

 

Men mye mer koster det hovedkortet og er det lissom verdt penga,hva er bedre med det enn det billige?

 

trenger ikke raid eller sli :p

Endret av petterbaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...