Gå til innhold

RP server, noen her som spiller det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff!

 

RP inga på RP serverne er slokna bort.

Kan ikke si at mitt guild bidrar til ett bedre RP miljø akkuratt, men uanset.

Er så mye fjortiss spam og Beggere at det er fælt!

5444273[/snapback]

Pfff, ikke at du RP'er så mye da :p

 

Uansett, det er for lite RP i verden. Basta!

 

Har selv ikke spilt P&P RPG, men har lært mye av folk som driver med det :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller en splittet personlighet (warrior&priest) paa Moonglade, har venner der som liker roleplaying. Det eneste som irriterer er at i det siste har serveren blitt ettertraktet av folk som ikke kommer inn paa sine overbefolkede PvP-servere, men InfiniteIgnore fikser den biffen. Hadde jeg ikke rollespilt hadde jeg nok blitt lei av WoW for en tid siden.

Lenke til kommentar
Vurderer kanskje å lage ny char på en RP server. Noen her som spiller på en av disse?

 

Hvordan er gameplayet der egentlig?Sånn stemningsmessig tenker jeg på :)

5442702[/snapback]

 

Spiller på Moonglade, det blir det hva du gjør det til, men uansett så er det ihvertfall mindre fjortissfaktor her enn på f.eks Hellscream.

 

Møter en del folk som RPer, og du får gjerne faste folk du utvikler historier sammen med osv. Spesielt guildet ditt, mange RP guild her.

Lenke til kommentar

Spiller på TVC (horde), og der må du lete ganske godt hvis du skal finne folk som driver med sikkelig RPing.

Veldig mange som har ikke har lest at det står RP-PVP på den servern.

 

Er ikke no hc RPer, men det er innmari morsomt når du kommer over folk som er med. Alt for mange AB matcher som har blitt tapt fordi vi fant noe morsomt å prate om når man er på BS vakt :p

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Earthern Ring og har vært innpå Argent Dawn og prøvd, synes det er litt bedre holdning på Earthern Ring. De fleste jeg møter RP'er og er skikkelig hyggelige, mens noen ikke sier spesielt mye i det hele tatt. Guildet jeg er i er det litt begge deler med, når vi snakker over guildchatten blir det både litt rp'ing via tekst eller bare prat mellom spillere. Men når vi har den ukentlige samlingen er det rp'ing som er hovedpoenget, det er jo tross alt en rp-server.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Argent Dawn (alliance), men har egentlig ikke prøvd så mye annet enn RP-server. Jeg har inntrykk av at når man kommer seg ut av startområdene og inn i byene er det en del RPing, men det er vel litt opp til en selv. For min egen del er det litt begge deler, noen ganger RPer jeg litt, men når jeg ikke gidder det er det ikke noe problem. Man blir som regel ikke snakket til hvis man ikke legger opp til det uansett.

Har såvidt prøvd en PvP-server, men tok ikke lang tid før jeg fikk nok av fjortisser og spam.

 

Oooog jo, jeg har såvidt spilt en character på hordesiden på TVC, men fant ingen som RPet der at all. Skuffelse.

Lenke til kommentar
Det er nok grunnen til halvparten som spiller på RP-servere. :(

5451036[/snapback]

 

 

Hadde det vært noen servere som hadde vært for folk over "kiddie-stadiet" så hadde jeg nok joina den, foreløpig er det bare RP-servers som kan gi noe som minner om det.

edit:NE priest på ER

Endret av Netforce
Lenke til kommentar
Har såvidt prøvd en PvP-server, men tok ikke lang tid før jeg fikk nok av fjortisser og spam.

5450899[/snapback]

Det er nok grunnen til halvparten som spiller på RP-servere. :(

5451036[/snapback]

 

 

Mye mulig. Jeg begynte å spille der fordi noen venner gjorde det og anbefalte det. Egentlig har jeg ikke noe erfaring med rollespilling at all, men nå syns jeg det er kjempegøy. Kan jo hende det skjer med de andre som skifter server også. AD er forresten vilt overbefolka nå, blokkert for å lage nye characters for de som ikke har noen der fra før.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Argent dawn med main min. Og kommer du deg inn i en skikkelig rp-guild er det mye role-play ute å går. Men samtidig er det vanskelig å finne en historie som forklarer hvorfor du tar Molten Core 50 ganger for å få tak i et item osv.

 

Men finnes mye god role-play på AD, selv om det er mange som gir en god fan i det.

 

Jeg og min guild prøver vertfall å ha RP events og slikt i ny og ne.

 

Var på picnic med Silver moon i forige uke, noe som utartert seg til noe veldig artig.

 

En guilde tok som vanlig med seg picnic infernalen sin, noe som kansje ikke var så lurt, ettersom Silver moon har en anti-warlock policy. Menmen, ble action og morro da :!:

 

Går du inn for role-play er det absolutt mulig.

 

Kø'a på AD er forresten nesten borte etter character migrationen, var oppe i 700 på hverdager en stund, men på fredag, midt i peak hours var den nede i 100 igjenn. :D

 

Edit: Kan kansje legge til at vist noen er ute å rp'e litt, send en /W til Thelerius på AD, medlem av guilden Covenant på alliance siden.

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Jeg har min main på Earthen Ring, og en alt på Defias Brotherhood... Ja, se signatur, egentlig. The Defias Brotherhood er for øvrig en ypperlig RP-server, generelt i bedre form enn de andre. Mange store og forhåndsetablerte RP-guilds valgte den serveren (jeg nevner i fleng, The Starseeker Sentinels (som jeg er en del av), The Shining Strand, Burning Dawn (og senere The Alliance Watch, når den tidligere lederen av BD rerollet til Alliance...), The Second Gurubashi Empire, etc, og dro med seg mange faktisk rollespillende enkeltpersoner og mindre guilds, som alle former en god, er, community. Eller hva det heter.

Jeg kunne ikke tenkte meg å spille WoW OOC, det faller seg ikke naturlig. o_o /shrug

Lenke til kommentar
Jeg har min main på Earthen Ring, og en alt på Defias Brotherhood... Ja, se signatur, egentlig. The Defias Brotherhood er for øvrig en ypperlig RP-server, generelt i bedre form enn de andre. Mange store og forhåndsetablerte RP-guilds valgte den serveren (jeg nevner i fleng, The Starseeker Sentinels (som jeg er en del av), The Shining Strand, Burning Dawn (og senere The Alliance Watch, når den tidligere lederen av BD rerollet til Alliance...), The Second Gurubashi Empire, etc, og dro med seg mange faktisk rollespillende enkeltpersoner og mindre guilds, som alle former en god, er, community. Eller hva det heter.

Jeg kunne ikke tenkte meg å spille WoW OOC, det faller seg ikke naturlig. o_o /shrug

5472625[/snapback]

 

 

OOC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...