Gå til innhold

RP server, noen her som spiller det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så og si ingen forskjell fra andre server, med mindre du RPer selv. Alt er likt, bare et fancy navn på serveren. MC/BWL/ZG, alt gjøres.

 

Enkelt sagt; det blir det du gjør det til. Vil du RPe, så kan du det, men du må ikke. De færreste gjør det.

 

Spiller på Argent Dawn forresten.

Lenke til kommentar

Har drevet med litt roleplay sist jeg var på nettverk med noen kamerater, det var ufattelig morro, men det er faenma slitsomt å rollespille lenge av gangen.

 

Var faktisk mange av de vi møtte der som var flinke rollespillere, tror dette var på Earthen Ring, men er dog ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Man oppfører seg som man tror og mener karakteren ville gjort. Det er i henhold til holdninger, reaksjoner osv. Hvis du spiller en øldrikkende dverg, kan man regne med flere banneord osv enn hvis man spiller en nattalvsprest. Reaksjoner kan være at hvis rollefiguren aldri har vært i Deadmines før, kan ikke rollefiguren bare vite hvor ting er, selv om du veit det.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Argent Dawn ei stund, ble skikkelig skuffet. Vet ikke helt hva jeg var forberedt på, men det var akkurat som en PVE-server.

 

Så kom jeg til Stormwind, der var det en kar som samla sammen folk til bankran. Så vi bare styrta inn i den (tomme) banken, skreik "THIS IS A ROBBERY BLABLABLA!" og eh..sprang ut igjen. Så ble vi forfulgt av en lvl 10 kar som lekte politi. Det var egentlig det hele. Hovedproblemet til folk som spiller RP-server er at de kanskje ALDRI har spilt ordentlig rollespill (pen og papir) med dungeon master. Det er veldig forskjellig fra en single character RPG der man får quests automatisk, gjør de, og får reward.

 

WOW er rett og slett ikke lagt opp for skikkelig rollespilling. Sure, man kan gruppe seg sammen og gjøre questene som et team, men det er da ingenting spesiellt. Det er ikke noe system i spillet for å lage egne quests og events.

 

Det er vel også veldig mye hva man selv legger i det. Tror det er 50/50 med hardcore rollespillere og vanlige PVP/PVE-spillere på RP-servere. Blir du med i et skikkelig RP-guild er det noe helt annet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg er en sinnsforvirret trollprest på Argent Dawn.

Jeg heter Yocaniq og tror jeg er en Tauren.

Min mor har jeg aldri kjent, jeg vet at min far var en dverg, og etter diverse hendelser i barndommen min, har jeg glemt alt sammen.

Det første jeg så da jeg våknet opp igjen, var 5 Tauren som sto og danset over meg (Derfor tror jeg at jeg er en Tauren).

Jeg er en fåmælt person og trives best alene, i mørket, hvor jeg snikdreper griser med stokken min.

Lenke til kommentar

Jeg spiller på TVC server'en.

 

Er en undead priest som er veldig glad i tauren kjøtt av en eller annen merkelig grunn.

Er også ganske søvnig denne presten så den legger seg til og sove når det passer seg,

særlig da etter et stort inntak av alkohol.

Liker og slå av en prat der man utveksler historier.

Lenke til kommentar
Jeg er en sinnsforvirret trollprest på Argent Dawn.

Jeg heter Yocaniq og tror jeg er en Tauren.

Min mor har jeg aldri kjent, jeg vet at min far var en dverg, og etter diverse hendelser i barndommen min, har jeg glemt alt sammen.

Det første jeg så da jeg våknet opp igjen, var 5 Tauren som sto og danset over meg (Derfor tror jeg at jeg er en Tauren).

Jeg er en fåmælt person og trives best alene, i mørket, hvor jeg snikdreper griser med stokken min.

5447010[/snapback]

 

 

LOL

 

får nesten lyst til å spille igjen når jeg leser sånt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...