aMo Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 For et år siden så kom jo både Half-life 2 og Doom 3 ut, og da oppgraderte jeg pc'n for å kjøre disse med max eyecandy.. Nå har jeg bestilt meg et x1800xt kort med 512mb ram, og vil seff presse dette litt... heh.. Så da spør jeg, hva er det spillet (gjerne fps) med best/mest avansert grafikk per idag?
Keylar Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hm jeg er ikke så veldig teknisk av meg men F.e.a.r. presser pcn min ganske bra ihvertfall
TheDarkListener Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Av de jeg har prøvd krever F.E.A.R mest, men kan kjøre Half-Life 2 glatt med alt på fult og da er nok det penere, spesielt Lost Coast.
nord Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg for min del liker utendørs delen av HL2. Endret 13. januar 2006 av nord
TwiiK Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Beste vil jeg si er det samme som peneste. Og peneste er Far Cry og kanskje World of Warcraft. Mest krevende er nesten det samme som dårligst programmerte og da er Morrowind en soleklar vinner. Kan nesten garantere at du ikke får stabil fps med alt på fullt i Morrowind. :!: -TwiiK
rulleguru Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Fear krever mye ja, men er langt fra pent. Mer generisk og udetaljerte områder skal man lete lenge etter. Synes fortsatt HL2 er penest.
Gunfreak Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 HL2 har jo mest realistisk grafikk, noe jeg mener gjør den best. syns ikke FEAR krevde spesielt mye for å bli pent. på max(noe jeg spiller med) blir det helt likt som da jeg spillte med middels grafikk. har aldrig likt grafikken til farcry(syns den blir for tegnet) men jeg tror farcry vil kreve mer en både FEAR og HL2.
Bear^ Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg vil si at HL2 har en meget bra grafikk, og når Aftermath kommer med HDR (og man får HDR tools til Source SDK) tror jeg man kommer til å se en ny dimensjon av grafiske perler.
Shaper^ Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Vel, F.E.A.R på fullt krever en del av pcen, både CPU messig og GFX messig.. HL2 er litt utdatert mener da jeg.. Finnes spill som er mer krevende enn det.. Splinter Cell Chaos Theory, CoD2 og BrothersInArms (det nye) er krevende som faen.. Men hvis du virkelig vil presse det så vil jeg anbefale å legge inn WoW å skru det opp på max, deretter gå inn i hovedbyen i spillet.. (Masse charmodels presser alle kort uansett.. Men nå er heller ikke WoW det spillet med fineste grafikk da..) Men sånn grafikkmessig så er det de 4 store, SplinterCell:CT, FarCry, HL2 og F.E.A.R.. Endret 13. januar 2006 av Shaper^
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Vel, F.E.A.R på fullt krever en del av pcen, både CPU messig og GFX messig.. HL2 er litt utdatert mener da jeg.. Finnes spill som er mer krevende enn det.. Splinter Cell Chaos Theory, CoD2 og BrothersInArms (det nye) er krevende som faen.. Men hvis du virkelig vil presse det så vil jeg anbefale å legge inn WoW å skru det opp på max, deretter gå inn i hovedbyen i spillet.. (Masse charmodels presser alle kort uansett.. Men nå er heller ikke WoW det spillet med fineste grafikk da..) Men sånn grafikkmessig så er det de 4 store, SplinterCell:CT, FarCry, HL2 og F.E.A.R.. 5433046[/snapback] når man går inn i en hovedby så er det ikke maskinvaren som får det til å bli ustabilt det er serveren
ErikBlodøks Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) sitter med 3.06GHz HT, 9800R 128MB DDR, 1024 MB PC2700 ram.. WoW er _altfor_ lettkjørt i hans tilfelle Anbefaler selv: CoD 2 Far Cry FEAR EverQuest 2 Endret 13. januar 2006 av ErikBlodøks
Matsemann Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Sånne her tråder er tåpelige synes jeg. Spillindustrien tenker alt for mye på grafikk en gameplay. Og hvem kjøper et spill bare for at det ser bra ut? Noen av dere kanskje... ... men det er ikke bare det som teller!
rulleguru Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Er litt gøy å presse pcen når man får seg ny da Dessuten synes jeg en vakker verden gjør seg i et spill, men dette går mer på utviklernes artistiske evner enn antall polygoner og effekter.
brd Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 EverQuest 2 Trur ikkje det holder mål i dagens spill.
Handl3vogn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hvorfor er det ingen som nevner Quake 4 da? det er veldig pent på max.. penere en doom3 selv om det ligner veldig
Potetdamen Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 quake 4 og FEAR ligger langt oppå lista mi
mushi Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 (endret) quake4 så ganske bra ut, bedre enn doom3, men fremdeles for dårlig shading, så for plastikk ut. Dere som syntes farcry ser tegneserie ut, sett på cold renderen, mye blassere og realistiske farger, ser mye bedre ut med en gang! Endret 14. januar 2006 av mushi
RRhoads Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Syns Chaos Theory har ganske bra grafikk og jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå