Gå til innhold

Humoristiske ting i daglilivet.


Articfare

Anbefalte innlegg

I syden fortalte søstra mi på 4 1/2 en historie som hun hadde funnet på.

 

En jente hadde lånt 10kr av mora si, og så svelga hun pengene. 10-kroningen datt ned i magen og net i beinet, så det ble hull i det.

 

Mora ble sur og sa: "Hvis du har svelget den 10-kroningen, så ringer jeg til politiet og ber de hente deg, og hvis du ikke har gjort det, så ringer jeg ikke til politiet." Så hadde jenta gjort det, så hun ble hentet av politiet og satt 10 uker i fengsel.

 

Etter 10 uker ble jenta spurt om hun var snill. Ja, sa hun og ble sluppet fri. Så ble hun sendt til legen. Der tok legen bandasje rundt beinet som mynten hadde falt nedi, og han strammet bandasjen så hardt at han brakk beinet til jenta. Så fikk legen åpnet beinet, og inni fant han 10kr.

 

Slutt...

 

Hvor får ungene alt dette fra? :p :p

5464258[/snapback]

haha, har ei søster eg og på samme alderen, historiene er ville haha :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en amerikansk dame som hadde en puddel(hund). Hun hadde også en varmluftsovn der hun pleide å tørke hunden(på lav varme) i 10 min. etter vask. En dag så hun en mikrobølgeovn på tilbud. Hun bestemte seg får å kjøpe den og kvitte seg med den gamle varmluftsovnen, fordi hun hadde hørt at at den var mye mer effektiv. Neste gang hun skulle vaske hunden satte hun hunden inn i mikroen og satte på lav varme i ti min. Men da hun skulle ta hunden ut av mikroen igjen fikk hun en stor overaskelse, hunden lå død inne i mikroen.

 

Det sies at hun saksøkte firmaet som hadde laget mikrobølgeovnen, fordi at det ikke sto noe i bruksanvisningen om at man ikke kunne tørke hunder i den. Så vidt jeg kan huske tror jeg faktisk damen vant rettsaken...

 

Dette er en sann histori som min far har fortalt meg :D

Lenke til kommentar
En jente hadde lånt 10kr av mora si, og så svelga hun pengene. 10-kroningen datt ned i magen og net i beinet, så det ble hull i det.

 

Mora ble sur og sa: "Hvis du har svelget den 10-kroningen, så ringer jeg til politiet og ber de hente deg, og hvis du ikke har gjort det, så ringer jeg ikke til politiet." Så hadde jenta gjort det, så hun ble hentet av politiet og satt 10 uker i fengsel.

 

Etter 10 uker ble jenta spurt om hun var snill. Ja, sa hun og ble sluppet fri. Så ble hun sendt til legen. Der tok legen bandasje rundt beinet som mynten hadde falt nedi, og han strammet bandasjen så hardt at han brakk beinet til jenta. Så fikk legen åpnet beinet, og inni fant han 10kr.

 

Slutt...

Sick child! Har du flere? :p

Lenke til kommentar
En jente hadde lånt 10kr av mora si, og så svelga hun pengene. 10-kroningen datt ned i magen og net i beinet, så det ble hull i det.

 

Mora ble sur og sa: "Hvis du har svelget den 10-kroningen, så ringer jeg til politiet og ber de hente deg, og hvis du ikke har gjort det, så ringer jeg ikke til politiet." Så hadde jenta gjort det, så hun ble hentet av politiet og satt 10 uker i fengsel.

 

Etter 10 uker ble jenta spurt om hun var snill. Ja, sa hun og ble sluppet fri. Så ble hun sendt til legen. Der tok legen bandasje rundt beinet som mynten hadde falt nedi, og han strammet bandasjen så hardt at han brakk beinet til jenta. Så fikk legen åpnet beinet, og inni fant han 10kr.

 

Slutt...

Sick child! Har du flere? :p

5488068[/snapback]

 

Hehehe..... Nei, jeg har ikke flere.

Lenke til kommentar
I syden fortalte søstra mi på 4 1/2 en historie som hun hadde funnet på.

 

En jente hadde lånt 10kr av mora si, og så svelga hun pengene. 10-kroningen datt ned i magen og net i beinet, så det ble hull i det.

 

Mora ble sur og sa: "Hvis du har svelget den 10-kroningen, så ringer jeg til politiet og ber de hente deg, og hvis du ikke har gjort det, så ringer jeg ikke til politiet." Så hadde jenta gjort det, så hun ble hentet av politiet og satt 10 uker i fengsel.

 

Etter 10 uker ble jenta spurt om hun var snill. Ja, sa hun og ble sluppet fri. Så ble hun sendt til legen. Der tok legen bandasje rundt beinet som mynten hadde falt nedi, og han strammet bandasjen så hardt at han brakk beinet til jenta. Så fikk legen åpnet beinet, og inni fant han 10kr.

 

Slutt...

 

Hvor får ungene alt dette fra? :p :p

5464258[/snapback]

Hehe, søt historie =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...