Gå til innhold

nedlastnings hastigheten suger på bitcomet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så begynner bitcomet å bli banna fra mange, veldig mange sider nå, bytt over til utorrent.

Vi kan desverre ikke oppgi sider med torrents, fordi dette strider mot reglene til hw.no, og norske regler vil jeg tro.

Skrevet
Decal | (Itavisen forumet) 18.12.2005 | 22:25

BitComet lar deg laste ned/opp gjennom DHT nettverket

Det vil si at du kan laste ned/opp fra/til personer som ikkje er medlem av den private trackeren.

Så du kan laste ned ting fra ein private tracker uten at det påvirker ration din.

Og folk som ikkje er medlem på feks Norbits kan laste ned fra dei som seeder på NorBits gjennom DHT

Men det er ikkje problemet.

Problemet er at hvis du lager ein torrent med BitComet kan du enable eller disable DHT

Men lager du med eit annte program så blir den enable uansett.

Hvis BitComet ikkje finner ut om DHT er disablet i torrenten lar den DHT vere enablet.

Det betyr at skal du disable DHT MÅ du lage torrenten i BitComet 0.60

Det dei seier BitComet skulle vere programer til er at hvis den ikkje finner noe Informasjon i torrenten om DHT skal den la DHT vere Disablet og ikkje Enablet.

Derfor banner dei BitComet siden at alle som bruker BitComet og laster ned torrent fra ein private tracker der torrenten er laget av feks Azureus er DHT enablet og du kan laste ned den tingen fra andre i DHT nettverket.

Jeg fatter ikker mye av dette men kanskje dette er av interesse.

Skrevet

Hehe! Du må ha litt tålmodighet! bittorrent er som regel ikke raskt!

Hos meg går det også treigt, men jeg lar maskina stå på om natta og dagen og natta der igjen, og dagen o.s.v

Blir for teit at du klager på det, når du først skal gjørra noe ulovlig så bør du kunne vente et par dager iallefall før nedlastinga er ferdig :tease:

Over og ut, tsshhh!

Skrevet

Men så er det ikke alle som bruker bittorrent til ulovelige nedlastinger! Vet ikke hvor opplyst du er men det brukes stort i linux milijøet. Blizzard sin wow updater er torrent basert.

PS: Torrent er raskest

Får glatt over 1 MB sec med en god linje og mange seedere.

Skrevet

Var egentlig ikke så opplyst om det, men det finnes vel raskere måter å laste ned linux ting enn å bruke bit-torrent? FTP?

Siden bittorrent filer trenger folk til å seede dem for at de i det hele tatt skal være i omløp, så kan jo ikke det være den ultimate nedlastings protkollen?

Med vennlig hilsen meg

Skrevet
Vi kan desverre ikke oppgi sider med torrents, fordi dette strider mot reglene til hw.no, og norske regler vil jeg tro.

5425917[/snapback]

Det er ikke ulovlig å linke til torrentsider, men det strider mot de strikte reglene til hw.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...