Gå til innhold

Hvem har den raskeste reisemåten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
etter en nye patchen så er vel en pala med epic mount og alle tre speed buffs kjappest. 8% mer enn alle andre med epic mount og alle tre speed buffs.

5425587[/snapback]

 

Det talentet stacker ikke med andre speed improvements

 

Edit: NWM! ><

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Det er ikke så viktig for meg å ri fra alle på vei til MC/bwl at jeg gidder enchants osv

 

"jippi, endelig epic mount" på level 60, når det eneste du bruker den til er mellom AH og postkassa og fra kargath til BRM..

 

Å langt ifra hehe!

 

Det er utrolig mange quester som man kan samle inn på lvl 60, som igjen krever innlevering på andre siden av wow-verden.

 

Jeg hadde selv alle speed enchants på lvl 42.

 

Selv er jeg nesten alltid først til flagget i WSG pga speed enchants:)

Lenke til kommentar
Det er ikke så viktig for meg å ri fra alle på vei til MC/bwl at jeg gidder enchants osv

 

"jippi, endelig epic mount" på level 60, når det eneste du bruker den til er mellom AH og postkassa og fra kargath til BRM..

 

Å langt ifra hehe!

 

Det er utrolig mange quester som man kan samle inn på lvl 60, som igjen krever innlevering på andre siden av wow-verden.

 

Jeg hadde selv alle speed enchants på lvl 42.

 

Selv er jeg nesten alltid først til flagget i WSG pga speed enchants:)

5426041[/snapback]

 

Speed enchants er ubert.

Kunne ikke greid meg uten dem i AB, er alltid først på flagget og får sikkret flagget før allys kommer :=)

Meget fornøyd med mine mount enchants, og Titan Panel equiper dem automatisk.

Love them og Item Rack.

 

Hehehe en RL venn på BL har tatt i bruk item rack nå og han sa "Hadde det gått å ha sex med det addone her skulle jeg jaggu hatt det" haha.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Vel. Min RL palavenn mente han red fortere enn meg. Han har spurs og carrot. Jeg har alle tre. Vi har begge epics. Så om han tok igjen meg. Han var på follow og merket hvert femte sec en liten oppbremsing. Akkurat som jeg merket når jeg hadde follow på ham før patchen.

 

Så det vil si at det stacker helt fint med speed enchants. Som det ser ut til.

 

Om det er noen som kan vise til at det fra Blizzard sin side står at dem ikke stacker så kom med det her. Da skal jeg gå med på at dem ikke gjør det.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...