Gå til innhold

Hvem har den raskeste reisemåten?


Anbefalte innlegg

Vel. Min RL palavenn mente han red fortere enn meg. Han har spurs og carrot. Jeg har alle tre. Vi har begge epics. Så om han tok igjen meg. Han var på follow og merket hvert femte sec en liten oppbremsing. Akkurat som jeg merket når jeg hadde follow på ham før patchen.

 

Så det vil si at det stacker helt fint med speed enchants. Som det ser ut til.

 

Om det er noen som kan vise til at det fra Blizzard sin side står at dem ikke stacker så kom med det her. Da skal jeg gå med på at dem ikke gjør det.

5426562[/snapback]

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...in/talents.html

 

Det står på tooltipen der at det IKKE stacker hvertfall, men dere vet jo at blizzard ikke helt har kontroll på det der :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Increases movement and mounted movement speed by 4%. This does not stack with other movement speed increasing effects.

 

Hmmm. dette kan lett tolkes dithen at den ikke stacker med f.eks potion of swiftness og lignende. Da spurs, carrot og riding gloves kanskje ikke kan kalles "speed increasing effect", men speed increasing items/enchants:)

 

Så ut fra denne setn fra Blizzard utelukker ikke at talentet stacker med riding speed buffs.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Pursuit of Justice stacker ikke med NOEN som helst andre enchants/trinkets/speed boosts.

 

Les talentet ffs.

 

Min gode hissige mann!

 

Som du ser så linker jeg til det som Blizzard skrev nettopp under talenttreet. Det er bare tolkningen av det dem skriver som kanskje ikke er helt tydelig. Jeg sier ikke at det stacker, jeg sier bare at det dem skriver ikke nødvendigvis utelukker stacking av spurs etc. Da palavennen min syntes han red en smule fortere enn meg. Vi skal teste mer i kveld. Da skal ingen av oss bruke noen speeditems.

 

EDIT: Som likferd også hintet til, så kan det godt være en bug som faktisk gjør at dem stacker uten at det var meningen fra Blizzard sin side.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
increases movement and mounted movement speed by 4%. This does not stack with other movement speed increasing effects.

 

jeg har ikke testet dette på noen måte men en måte å tolke teksten på kan jo være at siden det står at de på en måte kaller løping for "movement speed" og mount fart for "mounted movement speed" og det står at det ikke stacker med andre "movement speed increasing effects", altså movement speed (løping) og ingenting om mounted movement speed...

 

bare noe jeg tenkte på, håper noen skjønte hva jeg mente...

Lenke til kommentar

Paladin-talentet stacker ikke med noe. Les talentet, slutt å vær så vanskelig. Såfremt det ikke er en meget spesiell bug for enkelte, stacker det ikke med:

 

Boots: Minor Speed Increae

Boots: Mithril Spurs / mounted

Trinket: Carrot on a Stick / mounted

Gloves: Riding speed enchant / mounted

Potion: Swiftness Potion

Buff: Battleground-speed

Buff: Hunter-greie of the Pack

Lenke til kommentar

Dette er ytterst merkelig. Kameraten min mener han rir fortere enn meg, selv om jeg har 3 mount speed enchants og han bare 2. Han er self pala.

 

Vi fikk ikke sjanse til å teste mer i går, men skal få prøvd mer i dag.

 

Noen som har en god testmetode? En metode som eliminerer serverlagg osv. Jeg har pleid å bruke follow. Når jeg var follow på ham med mine 3 speed buffs, merket jeg en ørliten oppbremsing sånn cirka hvert femte sec.

 

Og for all del folkens. Jeg prøver ikke å være vanskelig, det er bare det at mine erfaringer i wow ikke stemmer helt med det Blizzard hevder om den nye pala-farten.

 

Hmm skal prøve å lete opp info på palaforumet hos Blizzard

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...