jon-t Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Eg skal begynne å spille wow no å lurer på hvilken realm dere anbefaler... Eg skal ha ein PvP server som er sånn passe mange innpå, men ikkje så mange at eg må stå lenge i kø. Vil helst ikkje ha mye lagg selfølgelig og hadde vert kjekt med litt balanse mellom horde og alliance. Noen som har eit forslag ?? Hadde vert kjekt om det hadde vert ein av dei som er online no: http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ veit ikkje om eg gidder å vente til resten av serverene er oppe
genesis Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 om du vil ha en stabil server uten que anbefaler jeg deg å starte et annet spill, da blizzard virker til å gi blanke. Hva enn blizzard driver med under downtime teller ikke når det ikke hjelper fra eller til......... hvis du bare måååå bli avhengig av dr¤%¤& så anbefaler jeg deg å ta en titt på recommended, om kvelden kl 20-22 for å finne ut hva som er minst qued
chokke Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 hvis du er drittunge, ta sylvanas ( ), men er du seriøs og voksen, ta haomarush
jon-t Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Ka er det som er galt med "sylvanas" då ??
chokke Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 bare lagt merke til at en relativt stor andel av forumet spiller der, ingen annen grunn.
jon-t Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 Mange norske spillere er bare eit pluss
chokke Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 men ingen liker norske drittsekker . Var bare på spøk da...
Gjest Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 hvis du liker en server med mange Norske, velg daggerspine. Mange norske, måde horde og alliance.
Reached Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Men for all del ikke ta Burning Blade. Vi sliter med queue nok som det er og flere blir bare dårligere 600 vanlig queue klokka 8 er ikke bra
Pathmaker Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 hvis du liker en server med mange Norske, velg daggerspine. Mange norske, måde horde og alliance. 5422736[/snapback] ja jeg vil også velgt daggerspine, har en horde der selv også.
AT1S Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Spill på Twilights Hammer, mange europeiske der, og jeg har ikke merka noe til "småunger" der...
Sponis Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det går ikke an å velge daggerspine, character creation er heldigvis stengt her. =)
PC^2020 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Start på en server som er ny, men ikke start på en alt for pro-server. Da vil du kanskje bli plaga av at folk har litt vel übert equip! Dessuten så er de fleste pro-serverne fulle, bortsett fra troll-bane.
Islanbadsj Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Elsker serveren jeg spiller på, er sikkert nesten 20 norske bare i guildet mitt der. Er veldig koslig når noe kommer med en setning på norsk og det kommer mange norske svar, men det tar ikke lang tid før en engelsk fyr sier at vi skal stoppe. Men etter det jeg har erfart er det alltid mange norske på alle serverene, har prøvd en god del også da.
Amon Amarth Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Velg en ny server som ikke er migrasjons server.
Sykkel Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Du kan jo sjekke ut denne siden her: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php Her kan du se hvor mange som spiller på serverene og hvor bra den er balansert mellom Horde og Alliance.
AT1S Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Du kan jo sjekke ut denne siden her: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.phpHer kan du se hvor mange som spiller på serverene og hvor bra den er balansert mellom Horde og Alliance. 5423779[/snapback] Det viser hvertfall at flere spiller som Alliance
Dʋgɢtung Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Den stemmer heller ikke skikkelig. Den viser at guilden min har 190 players, mens vi faktisk har nærmere 300 characters fordelt på 172 accounts. Fordelingen av classes er også riv ruskende galt. Jeg regner med at det ikke bare er min guild dette gjelder, men også serverene generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå