trygveaa Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har en SanDisk 12-in-1 minnekortleser. Det er fire innganger på den. Når den er koblet til pcen vises det 4 stasjoner som heter "flyttbar disk". Går det ann å skjule disse stasjonene når minnekort ikke er satt inn i leseren? Helst så de ikke bruker en bokstav i min datamaskin.
Hårek Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Gå inn i Device Manager, velg Disk Drives. Der finner du alle enhetene. Høyreklikk på de som ikke skal brukes og velg Properties, og nederst på Device Usage velger du "Do not use this device". Her er min, jeg bruker bare SD og har koblet ut de andre. Endret 8. januar 2006 av hårek
trygveaa Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Takk, det jeg egentlig mente var å deaktivere dem til jeg setter inn minnekort, og da skal de automatisk bli aktivert, eller noe sånt, men jeg kan bruke dette også, hvis det ikke går.
Hårek Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Er vel tvilsomt om det er noen opsjon. Det ville jo være det samme som at en CD spiller er usynlig når det ikke er en plate i, og det tror jeg ikke er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå