Whalecore Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Du må ha Special Forces. Er så typisk EA!! Lar folk som kjøper SF få fordeler i spillet. F2000 er forresten (i følge meg ) det beste våpenet i spillet. EDIT: Er det bare jeg som husker feil, eller kommer det et par nye unlocks i den neste patchen? 5415554[/snapback] Det stemmer. Kommer nye unlocks i nye patchen. Kommer også en liten expansionpack, "Booster Pack", Euro Forces, et helt nytt lag. EDIT: Tar bare å copy/paster patch info jeg: Hello everyone and a Happy New Year to all of you. Today we have some big announcements that we’re excited to share with you! First of all, news about 2 new booster packs that will expand the battlefields of Battlefield 2: Battlefield 2: Euro Force and Battlefield 2: Armored Fury. Euro Force will be released on February 8th and sees the introduction of the all-new European Army in 3 new maps. Each Euro soldier will come equipped with a new primary weapon, from the FNP90 to the Benelli Tactical Shotgun. There will also be 4 new vehicles, including the (in)famous Eurofighter. The 3 maps are “Operation Smoke Screen”, “The Great Wall of China” and “Taraba Quarry”. Armored Fury will be released on March 28th and the focus is on large mechanized battles, harking back to the El Alamein style maps on BF1942. There will be 3 new maps – “Midnight Sun”, “Operation Harvest” and “Operation Road Rage” – but also 2 new vehicle classes. Attack Jets and Recon Helicopters, which can spot nearby enemy units, will make their debut. Both packs will be available exclusively online at http://www.downloader.ea.com at $9.99 each (€9.99 in Europe and £5.99 in the UK). As well as these booster packs, we are of course still utterly devoted to providing updates to Battlefield 2. We can’t say it enough; thank you all for your support and dedication! Update 1.2 is currently undergoing public beta testing and will be released very soon. As with the first list, this second list includes confirmed fixes only: * Server search filters now work properly * All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the “G” key. * Mines can no longer be destroyed with other explosives * Flash bang effect radius decreased * Added unlocks for Sniper and AT kits * Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas. * Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded. * Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders. * Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter * Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased * APC Update – “Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials”. This fix was a miscommunication to the patch team. Chinese and MEC * APC’s have been reverted and the LAV25 now no longer shoots through penetrable materials. * Vehicles no longer disappear when viewed from some vehicles with a HUD (e.g. Tanks). * Performance gain found in static mesh rendering. * Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced. * Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming. This is a list of confirmed fixes only – we are still looking at others that we hope to be able to announce soon. As always, thanks for your support and keep talking – we’re listening. Your friends at EA and DICE Endret 13. januar 2006 av xantir`
-Teddy- Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Av vanilla unlocks så er vel det G36C som er favoritten ja. Dog bruker eg ikkje unlocks som regel. 5422488[/snapback] G36C er da vitterlig ikke vanilla? Tenker du mener G36E? G36C er jo default-unlock fra BF2.
Anders Voldsund Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 No har eg unlocka assault, medic og sniper. For fyrste gongen da... Kva er best å unlocke neste...sei kiten og ikkje namnet på våpenet, vanskelig med navn på våpen.
Cocytor Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Hvordan er neste unlock på spec ops, scar-l. Den første unlock var jo ganske bra Er flashbangs noe bra? Synes dere AG3 er bedre enn originalvåpenet til assault.
Cocytor Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Mines can no longer be destroyed with other explosives Dette er jo helt idiotisk og ulogisk. Skal en mine som er følsom nok til å gå av når en bil kjører forbi ikke kunne sprenges hvis man plasserer C4 på den?! Sprenge miner er jo også den vanligste måten å fjerne de på i virkligheten.
MrLee Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hvordan er neste unlock på spec ops, scar-l. Den første unlock var jo ganske braEr flashbangs noe bra? Synes dere AG3 er bedre enn originalvåpenet til assault. 5455753[/snapback] SCAR-L er mer lik M4/AK74SU, er den ikke? samme type sikte iallefall, trodde ikke de oppførte seg så ulikt. G3en suger ræva i dag, altfor unøyaktig til at den skal veie opp for mindre magasin og mindre slagkraft (uten GL, selv om det kommer til å bli ett mye mindre problem med den neste patchen). Men den skal visstnok få en ytelsesforbedring i neste patch, mer nøyaktig...samme gjelder sniper riflene (da regner jeg med det er snakk om M95 og Type 88 (eller hva pokker den kinesiske heter som jeg aldri treffer ræva med).
AiKi Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Synes G3 er fin jeg, men det er altfor lite magasiner til den. Men du sitter fint i det om du skal meie ned svært mange fiender, da hadde et magasin på 30 skudd vært bedre. Såvidt jeg vet/har lest finnes det magasiner med flere skudd til G3, men får se når den blir fikset på
-Teddy- Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 (eller hva pokker den kinesiske heter som jeg aldri treffer ræva med). 5455832[/snapback] Der har vi problemet ditt. Du vet, selvom det later til at mange bruker huet som ræva i BF2 betyr ikke det at det er der du skal aime. Selvom det er mye morsommere lønner det seg å skyte folk i hodet.
MrLee Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 haha, i den første halvdelen av innlegget ditt hørtes du seriøs ut. jeg ble helt forvirret
Elendil Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Mines can no longer be destroyed with other explosives Dette er jo helt idiotisk og ulogisk. Skal en mine som er følsom nok til å gå av når en bil kjører forbi ikke kunne sprenges hvis man plasserer C4 på den?! Sprenge miner er jo også den vanligste måten å fjerne de på i virkligheten. 5455775[/snapback] Det har noko med balansegang i spelet. Men som du seier, det er logisk at en mine sprenges av andre eksplosiver. Men så vis det går ann å sprenge miner, er dei i nesten alle tilfeller ubrukelige, og da kan man egentlig berre kvitte oss med dei. Skjønner?
Cocytor Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Skrevet 18. januar 2006 (endret) Mines can no longer be destroyed with other explosives Dette er jo helt idiotisk og ulogisk. Skal en mine som er følsom nok til å gå av når en bil kjører forbi ikke kunne sprenges hvis man plasserer C4 på den?! Sprenge miner er jo også den vanligste måten å fjerne de på i virkligheten. 5455775[/snapback] Det har noko med balansegang i spelet. Men som du seier, det er logisk at en mine sprenges av andre eksplosiver. Men så vis det går ann å sprenge miner, er dei i nesten alle tilfeller ubrukelige, og da kan man egentlig berre kvitte oss med dei. Skjønner? 5458919[/snapback] Det er jeg ikke enig i. Man må først finne de og la være å kjøre over de. Hvis man så finner de må man få en Spec forc til å sprenge de. Det krever jo litt får å gjøre dette. Til sammenligning kan jo ingenøren fikse det specs sprenger. C4 blir ikke ubrukelig av den grunn. Det er jo værre at de med den nye patchen bare kan plugges opp av den annen ingenør. Man går ikke bare bort å plugger opp en armert mine. All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the “G” key. Endret 18. januar 2006 av Cocytor
MrLee Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 jeg er rimelig sikker på at det bare er snakk om ustyr du selv har lagt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå