Cocytor Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hei. Hva anbefaler dere at man unlocker først? Er det noen våpen det ikke er noen vits i å unlocke?
sablabra Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Special forces våpenet bør du unlocke først. Jeg liker også support våpenet ganske godt. Det er upresist, men utrolig kraftig . Ikke unlock anti-tank våpenet. Det gjorde jeg dessverre, og det er søppel!
Torjus Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Enig med sablabra; G3GC (Special Forces våpnet) er sykt bra! Som nummer 2 ville jeg unlocket M95 (Sniper våpnet) som jeg også liker godt.
TheDarkListener Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 DAO-12, g36c og pkm. SF: g36e, f2000 og mg36. -DAO-12: Utrolig oppgradering fra smgene. Ubrukelig på alt over 2meters avstand, men eier i nærkamp. -G36C: Meget god presisjon og grei skade. NB: Ironsight. -PKM: Lav skuddtakt, men skader mye. Pløyer seg gjennom fiendene og har brukbar presisjon. ---------- -L85: Godt sikte og grei presisjon. Mye dårligere enn ak-101, men har en fordel mot m16; auto. -Jackhammer: Liker standard shotgun bedre. Full auto, men lite magasin. -G3: Høy skade, men lite magasin, ikke overdrevet god presisjon. Mangler gl og mister assaults store fordel. -M95: Ligner på m24, god oppgradering for mec og kina, men spiller ikke sniper så... SF: -G36E: Meget god presisjon og høy skade. Mangler auto, men er fortsatt utolig god. -MG36: Ligner på M249, men virker som om presisjonen er høyere. Liker denne best av mgene. -F2000: Godt sikte+god presisjon, dreper fort, gl. Nesten overdrevent bra. -MP7: Minner om gode, gamle mac10 fra cs. Utolig morsomt våpen. Dirrrrrr. -Scar-L: Ligner på m4. G36C er bedre.
MaX [NOR] Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Bruk den første unlocken på det du spiller mest. Jeg startet med unlock på Medic og Engineer og var fornøyd med det. De unlock kit'ene jeg tok sist var Support og Assault.
_nicholas Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 syntes dao er ett utrolig godt våpen. i close eier du alle fiender, og med litt taktikk så er den veldig effektiv :!: g3 er også ett meget brukbart våpen
MrLee Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 (endret) G3 skal de visstnok justere nøyaktighet på i neste patch, så den er bankers, og også "på vei" til F2000 om det er den du vil ha. DAO likte jeg ikke i starten, men nå eiger jeg med den Men dødfødt på avstand. G36C er krem, enkelt og greit L85A/SA80 er god oppgradering for USMC, spiller du mest kina eller MEC, så er standardvåpen bedre. M95 er bra oppgradering for KINA, MEC og USMC klarer seg fint med standard imho Support bruker jeg så sjelden at jeg ikke kan si noe om det.. til engineer sitt våpen så liker jeg bedre USMC/kina sin hagle en jackhammer, men den er vel en forbedring over MEC sin. Endret 8. januar 2006 av MrLee
Whalecore Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 De jeg har unlocka: (kronologisk) Medic - L85A: Syns det er kos å ligge å snipe på folk med dette våpenet, skyter utrolig rett single shot, men er vel den Assault Rifla som har mest "spray" når du fyrer av mange skudd (auto). Mulig at AK47 og AK101 er bedre. Assault - AG3: Alltid vært fan av dette våpenet i spill, er flott at den får være med i BF2 syns jeg. Husker den i FireArms (HL1 mod), kosevåpen. I BF2 er den ikke så veldig god, men veldig kraftig. Jeg liker å ligge å skyte på folk når jeg har god tid. Og hvis den blir forbedra i neste patch så er det vel bare å gå for den egentlig. Special Forces - G36c: Et av de beste våpnene på spillet, helt klart (rett etter F2000). Du merker ikke rekyll, det skyter meget rett, du kan spraye litt uten å miste helt kontroll. Eneste minus er at den ikke er så veldig kraftig. Neste jeg kommer til å unlocke er PKM. Hadde jeg hatt special forces hadde nok F2000 kommet først.
MrLee Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 PKM var for unøyaktig til at den høye skaden er vits...(imo)
Ostemann Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 du kan sjekke litt her: http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/
sablabra Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) PKM var for unøyaktig til at den høye skaden er vits...(imo) 5413609[/snapback] Jeg liker den ganske godt jeg . Jeg spilte litt på the iron gator, og der funket den perfekt til å "pløye" seg igjennom . Det verste er når fienden er langt unna, og i tillegg legger seg ned. Da blir det vanskelig da... EDIT: Post 1600 Endret 10. januar 2006 av sablabra
PT Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Er det bare jeg som husker feil, eller kommer det et par nye unlocks i den neste patchen?
sablabra Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Er det bare jeg som husker feil, eller kommer det et par nye unlocks i den neste patchen? 5415554[/snapback] Jeg kan ikke huske å ha hørt noe slikt, annet enn at noen våpen skal bli mer presise og sånn. Men jeg håper jeg tar feil
AiKi Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 (endret) Det skal visstnok komme sniper og AT-unlock for SF i en ny patch. Både G3 (som Mrlee nevnte) og L85 skal bli mer nøyaktige. Det samme med Supoprt og Sniper. Kronologisk unlock: L85 G36C DAO-12 M95 G3 PKM F2000 G36E L85 var bra i begynnelsen, men etterhvert en skuffelse. G36C er übervåpen så det holder, utrolig våpen på avstand og nærkamp. Er mest fornøyd med DAO-12, orker ikke blåserør-MP5... Men siden den er ubrukelig på litt avstand, er det best å ha UAV-støtte. M95 er er grei unlock, og den har gitt meg mange gleder, spesielt når jeg har truffet piloter, alltid like moro. G3 virker i utgangspunktet ikke veldig bra, men er temmelig stabil, og sålenge du ikke skal brøyte deg gjennom flerfoldige fiender, gjør det ikke noe med lite magasin. PKM er litt skuffende. Grei nok for å holde fiender nede og støtte allierte, men håpløs nøyaktighet... F2000 er nesten for bra, noe som gjør at jeg foretrekker å bruke "normale" våpen (rett og slett fordi jeg hater selv å bli slaktet ned av overlegne våpen,). Litt høy rekyl, men siktet er supert på avstand. G36E er herlig på avstand, og duger fint i nærkamp, hvis man reagerer raskt, eller ser hvor fienden er. Pleier uansett ikke gå voldsomt i angrep med Medic, men når det trengs, virker den fint. Burst ødelegger litt, men fin uansett. Har ikke Jackhammer/MP7, men har prøvd de såvidt. Jackhammer: Treg til å lade, men er fin på nærkamp. DAO-12 er likevel bedre. MP7 virker som en unaturlig unlock etter Jachhammer, men er slett ikke så ille. Endret 10. januar 2006 av kjehaako
Elendil Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Av vanilla unlocks så er vel det G36C som er favoritten ja. Dog bruker eg ikkje unlocks som regel.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg ville ventet med å unlocke til den nye patchen kommer ut, ettersom det skal komme sniper og at-unlock
sablabra Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg ville ventet med å unlocke til den nye patchen kommer ut, ettersom det skal komme sniper og at-unlock 5427437[/snapback] Det er bare special forces, ikke sant??
AiKi Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Ja, det er nok det. Surt, siden det er 10000 poeng til neste rank
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Ja, det er nok det.Surt, siden det er 10000 poeng til neste rank 5427538[/snapback] Synes det er litt provoserende at de kan finne på å gi ut nye unlocks etter så lang tid... har 23k poeng nå, noe som betyr at det er år og dag til jeg får en ny unlock
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå